oon osuuskaupan jäsen, voinko silti liittyä toiseen?
Kommentit (11)
Miksi et voisi? Onhan aika moni vaikka Metsäliiton, Osuuspankin, S-kaupan ja ehkä jonkun työosuuskunnan jäsen.
Jos tarkoitat sitä, että voitko olla "saman" osuuskuntaryhmän eri alueellisissa jäsenenä, selviää varmaan juuri sen osuuskunnan säännöistä. Eli onko samaan aikaan jäsen muissakin saman alueissa vai ovatko ne kaikki erillisiä ja edellyttävät eri jäsenyyttä.
Et tietenkään. Osuuskaupan täti tulee ja antaa piiskaa.
Voit olla minkä tahansa osuuskaupan jäsen, katsomatta siihen missä asut. Esim HOK-elannon jäsenten kannattaisi kuulua esim KPO:hon. Hokin liittymismaksu halvempi, mutta bonusportaat pienemmät. Tosin, jos hokin alueella asut, ei sinulla ole mitään käyttöä kpo'n tarjouksille...
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:19"]Voit. Minäkin kuulun jokaikiseen osuuskauppaan. Liittymismaksut pitää toki jokaisesta maksaa erikseen.
[/quote]
Kenellä paras korko liittymismaksulle? Kenellä bonusraput?
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:28"]Voit olla minkä tahansa osuuskaupan jäsen, katsomatta siihen missä asut. Esim HOK-elannon jäsenten kannattaisi kuulua esim KPO:hon. Hokin liittymismaksu halvempi, mutta bonusportaat pienemmät. Tosin, jos hokin alueella asut, ei sinulla ole mitään käyttöä kpo'n tarjouksille...
[/quote]
Ja KPO on..?
Voit, ja kannattaakin liittyä kaikkiin niihin. Saat osuuspääoman korkoa jokaisesta.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:30"]
Voit, ja kannattaakin liittyä kaikkiin niihin. Saat osuuspääoman korkoa jokaisesta.
[/quote]
Ja kortti kannattaa vaihtaa sellaiseen osuuskauppaan, jossa saa pienimmillä ostoillä täydet bonarit.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:30"]
Voit, ja kannattaakin liittyä kaikkiin niihin. Saat osuuspääoman korkoa jokaisesta.
[/quote]
Ja kortti kannattaa vaihtaa sellaiseen osuuskauppaan, jossa saa pienimmillä ostoillä täydet bonarit.
[/quote]
Ja se on missä?
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:28"]Voit olla minkä tahansa osuuskaupan jäsen, katsomatta siihen missä asut. Esim HOK-elannon jäsenten kannattaisi kuulua esim KPO:hon. Hokin liittymismaksu halvempi, mutta bonusportaat pienemmät. Tosin, jos hokin alueella asut, ei sinulla ole mitään käyttöä kpo'n tarjouksille...
[/quote]
Ja KPO on..?
[/quote]
Keski pohjanmaan osuuskauppa. Vaikka ei ihan pelkästään keski pohjanmaalla enää toimi. Korkoa tulee 20€ vuodessa ja liittymismaksu on 100€. Viidessä vuodessa on siis saatu takaisin tuo 100€ jonka myös saat takaisin jos eroat osuuskaupasta. HOKilla liittyminen muistaakseni 35€(?). Ostoksia vaan saa siellä tehdä enemmän että pääsisi euroihin bonuksilla.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:26"]Et tietenkään. Osuuskaupan täti tulee ja antaa piiskaa.
[/quote]
Vaan jos sattuu olemaan oma ukko ;)
T. Osuuskaupan täti
Voit. Minäkin kuulun jokaikiseen osuuskauppaan. Liittymismaksut pitää toki jokaisesta maksaa erikseen.