Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oon osuuskaupan jäsen, voinko silti liittyä toiseen?

Vierailija
31.12.2014 |

Eli s-ryhmän alueelliseen jäsenyyteen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit. Minäkin kuulun jokaikiseen osuuskauppaan. Liittymismaksut pitää toki jokaisesta maksaa erikseen.

Vierailija
2/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voisi? Onhan aika moni vaikka Metsäliiton, Osuuspankin, S-kaupan ja ehkä jonkun työosuuskunnan jäsen.

Jos tarkoitat sitä, että voitko olla "saman" osuuskuntaryhmän eri alueellisissa jäsenenä, selviää varmaan juuri sen osuuskunnan säännöistä. Eli onko samaan aikaan jäsen muissakin saman alueissa vai ovatko ne kaikki erillisiä ja edellyttävät eri jäsenyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään. Osuuskaupan täti tulee ja antaa piiskaa.

Vierailija
4/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla minkä tahansa osuuskaupan jäsen, katsomatta siihen missä asut. Esim HOK-elannon jäsenten kannattaisi kuulua esim KPO:hon. Hokin liittymismaksu halvempi, mutta bonusportaat pienemmät. Tosin, jos hokin alueella asut, ei sinulla ole mitään käyttöä kpo'n tarjouksille...

Vierailija
5/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:19"]Voit. Minäkin kuulun jokaikiseen osuuskauppaan. Liittymismaksut pitää toki jokaisesta maksaa erikseen.
[/quote]
Kenellä paras korko liittymismaksulle? Kenellä bonusraput?

Vierailija
6/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:28"]Voit olla minkä tahansa osuuskaupan jäsen, katsomatta siihen missä asut. Esim HOK-elannon jäsenten kannattaisi kuulua esim KPO:hon. Hokin liittymismaksu halvempi, mutta bonusportaat pienemmät. Tosin, jos hokin alueella asut, ei sinulla ole mitään käyttöä kpo'n tarjouksille...
[/quote]

Ja KPO on..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit, ja kannattaakin liittyä kaikkiin niihin. Saat osuuspääoman korkoa jokaisesta.

Vierailija
8/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:30"]

Voit, ja kannattaakin liittyä kaikkiin niihin. Saat osuuspääoman korkoa jokaisesta.

[/quote]

Ja kortti kannattaa vaihtaa sellaiseen osuuskauppaan, jossa saa pienimmillä ostoillä täydet bonarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:30"]

Voit, ja kannattaakin liittyä kaikkiin niihin. Saat osuuspääoman korkoa jokaisesta.

[/quote]

Ja kortti kannattaa vaihtaa sellaiseen osuuskauppaan, jossa saa pienimmillä ostoillä täydet bonarit.
[/quote]

Ja se on missä?

Vierailija
10/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:28"]Voit olla minkä tahansa osuuskaupan jäsen, katsomatta siihen missä asut. Esim HOK-elannon jäsenten kannattaisi kuulua esim KPO:hon. Hokin liittymismaksu halvempi, mutta bonusportaat pienemmät. Tosin, jos hokin alueella asut, ei sinulla ole mitään käyttöä kpo'n tarjouksille...
[/quote]

Ja KPO on..?
[/quote]
Keski pohjanmaan osuuskauppa. Vaikka ei ihan pelkästään keski pohjanmaalla enää toimi. Korkoa tulee 20€ vuodessa ja liittymismaksu on 100€. Viidessä vuodessa on siis saatu takaisin tuo 100€ jonka myös saat takaisin jos eroat osuuskaupasta. HOKilla liittyminen muistaakseni 35€(?). Ostoksia vaan saa siellä tehdä enemmän että pääsisi euroihin bonuksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:26"]Et tietenkään. Osuuskaupan täti tulee ja antaa piiskaa.
[/quote]
Vaan jos sattuu olemaan oma ukko ;)
T. Osuuskaupan täti