Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä näistä tytön nimistä?
Kommentit (9)
Paras noista on Willa, joka kuulostaa villalta, joten...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sori, en tykkää. Tuotemerkkejä johonkin kosmetiikkaan tai lattisluutuun.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:02"]
Vida tarkoittaa hullua espanjaksi
[/quote]
eipäs tarkoita! Se tarkoittaa elämää!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yäh.