Ollessasi teini..mikä oli se biisi mitä kuuntelit, kun olit ihastunut?
Kommentit (295)
Ei osu teinivuosiin, mutta 20-22-vuotiaana ihastuneena kuuntelin tuhat kertaa läpi Him - Join me ja HIm - Shell be right here in my arms
Vierailija kirjoitti:
Myss kirjoitti:
Mamba: Mitä yhdestä särkyneestä sydämestä
(Yllättäin ykspuolista rakkautta oli se teinirakkaus)
No jep. Kävi vielä niinkin, että kymmenen pistettä neitsyydestä sai se jätkä ja sitten se jättikin vastaamatta puheluihin ja heti seuraavana viikonloppuna tuli vastaan toisen kanssa.
Osaan samaistua tarinaasi. Aina kun satut muistamaan tyypin, tunnet itsesi mitä suurimmassa määrin hyväksikäytetyksi?
Mutta näistähän oppii: never again. Ainakin itse opin.
Foreigner: I Want to Know What Love Is
Gary US Bond;This little girl is my
Piironginjalka kirjoitti:
Ikivanha biisi niinkuin minäkin:
Jos vielä oot vapaa, lähdetään....
jos vielä oot vapaa (jne)
veisin sut rantapuistoon
ja oisit mun ikimuistoon...(jne)Enempää en tästä muista. Tietääkö kukaan, mikä biisi ja kuka esitti?
Biisin nimi "Jos vielä oot vapaa". Löytyy Youtubesta ihan noilla hakusanoilla.
Heaven - Bryan Adams
Yhtä en saa - Jonna Tervomaa (tässä kohtaa olin niiiiin dramaattinen ja riuduin rakkaudesta kuin vain 16-vuotias voi)
Vierailija kirjoitti:
Heaven - Bryan Adams
Yhtä en saa - Jonna Tervomaa (tässä kohtaa olin niiiiin dramaattinen ja riuduin rakkaudesta kuin vain 16-vuotias voi)
Voi ei, minulla oli se Jonnan biisi, jossa lauletaan: rakkaus on kuollut elämän virtaan, pelasta minut, jos se sopii sinun pirtaan, pelasta mut, pelasta. Heikosti tajuan mä elämisen taikaa, pelasta minut, jos sinulla on aikaa, pelasta mut, pelasta.
Ja tietysti odotin, että se prinssi valkealla ratsullaan saapuu pelastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Heaven - Bryan Adams
Itse ihastuin jo Minttuun ja Villeen. Piti oikein lähettää postikortti Syksyn säveleen 7 vuotiaana. ( tms )
Sitten tapasin Jonnan aikuisena muusikkona baarissa ja tietysti ihastuin. Vieläkin vatsasta kouraisee ja polvet notkahtaa, kun kuulen biisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myss kirjoitti:
No jep. Kävi vielä niinkin, että kymmenen pistettä neitsyydestä sai se jätkä ja sitten se jättikin vastaamatta puheluihin ja heti seuraavana viikonloppuna tuli vastaan toisen kanssa.
Osaan samaistua tarinaasi. Aina kun satut muistamaan tyypin, tunnet itsesi mitä suurimmassa määrin hyväksikäytetyksi?
Mutta näistähän oppii: never again. Ainakin itse opin.
Mulla myös samantyyppinen kokemus ja kuuntelin Taikapeilin versiota kappaleesta paljon toipuessani. Kyseessä oli kyllä pidempi suhde, mutta täysi seksuaalinen hyväksikäyttö ja hyväuskoisen höynäytys.
Simon & Garfunkel: Bridge over troubled water
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myss kirjoitti:
Mutta näistähän oppii: never again. Ainakin itse opin.Mulla myös samantyyppinen kokemus ja kuuntelin Taikapeilin versiota kappaleesta paljon toipuessani. Kyseessä oli kyllä pidempi suhde, mutta täysi seksuaalinen hyväksikäyttö ja hyväuskoisen höynäytys.
Kertoisitko lisää? Ikävältä kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Foreigner,
I wanna know what love is.
Olin todella ihastunut pari vuotta vanhempaan poikaan.
Kävelin kaverini kanssa iltasin ton pojan talon ohi, useasti, ja kateltii sinne makuhuoneen ikkunaan. Tai paremminkin mitä luultii hänen ikkunaksi. Onneksi sillon ei vielä pystynyt stalkkaamaan ton enempää.
Kyllä särki sydäntä kun kuuntelin tota kappaletta ja mietin tota pojua.
80 lukua.
Katoit ja kuuntelin sen musiikivideon eilen, aina sama nostalginen olo.
Ei tullu mitää säpinää meidän välillä
Pääsitkö puhumaan kuitenkin kanssaan vai jäikö sekin unelmoinnin asteelle - kuten itselleni kävi?
Moody blues: Nights in white satin
Ai hitsi, jos hitaille pääsi ihastuksen kaa💕
Alkuperäinen Markuksen ja Ressu Redford esittänyt myöhemmin 90-luvulla. Tiedä sitten kumpaa versiota olet enemmän kuunnellut.