Ollessasi teini..mikä oli se biisi mitä kuuntelit, kun olit ihastunut?
Kommentit (295)
you're one in a million - bosson
Niin ihana
Ja tietty se uu beibi i love your way..
Alphaville: Forever young ja Bryan Adams: Run to you sekä Heart: Alone. Edelleen hyviä biisejä.
Yleensäkin kaikenlaisia surumielisiä kappaleita. Olen aina ilmeisesti pitänyt ihastumista jotenkin surullisena ilmiönä; aina se on ollut tavalla tai toisella tuskaa, eikä koskaan johtanut mihinkään hyvään.
Vierailija kirjoitti:
Popeda: Jos pillua saan
Tästä Pate on sanonut ettei voi esittää livenä. Tulisi valehdeltua yleisölle kun siinä on tuo Jos
Vierailija kirjoitti:
Kaksio - Ajattelen sua
Ai vit mikä biisi. En oon vuosiin kuullut.
Tuo soi monesti taustalla kun ns laittautui iltaa varten ja mielessä pyöri yksi itseäni 3v vanhempi kundi joka ajeli autollaan pikkukylällä josta olin lähtöisin ja jonne lomilla täältä pk-seudulta monesti palasin visiitille, hän oli niin syötävän komea vaalea viikinki vaaleissa Levi's 501-farkuissaan ja viininpunaisessa Leviksen paidassaan. Voi luoja, muistan yhä elävästi sen fiiliksen (taisin olla rakastunut..) ja kutinan vatsanpohjassa ja eräänkin illan, kun auton kyytiin nousin ja siellä takapenkillä oltiin..
Olin 15v ja 9lk ohi.
Oi aikoja 😍🤪
Terkkuja vaan Mikalle ❣️
Ei ihan teininä, mutta selkeästi tietyt biisit tiettyihin miehiin liittyy
Anna Hanski, Jos et sä soita . Soitti se lopulta sitten
3 Doors Down - Here Without You. Tämä oli aika paha, tuli kyynelehdittyä eräänkin kerran. Enää ei koske
Barbara Streisand - Woman in Love
I am a woman in love and I'd do anything
To get you into my world and hold you within
It's a right I defend
Over and over again
What do I do?
Juha Vainio : Anderson ja Hitula
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea mahdollista naurettavaa yltiöromanttista itkettävää siirappia. Moody Bluesin Nights in white satin yms. Olin oikeasti aina näkymätön, minua ei ikinä kukaan hakenut hitaille discossa. Mutta haaveilin kyllä kovasti
Niin ihana kappale! Olen tosin itse ymmärtänyt sen enemmän eksistentiaalisena kuin romanttisena kappaleena.