1732 koronatartuntaa kahdessa päivässä, 215 sairaalassa
Vedetään ihan enkkoja vaikka yli 77% on tupla rokotettuja
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Ja edelleen minä rokottamaton olen ihan terveenä!
Sama täällä!
Syyslomasta näkyy selkeä piikki.
Vierailija kirjoitti:
Se on kuules ihan omaa heikkoutta jos on mennyt sairastumaan vaikka on 2 rokotetta ottanut. Pitäis vähän niiinnku miettii et miten menee sairastumaan tollee. Ei vaan kannata sairastuu niin pärjää elämässä muita paremmin. Niinku.
Kulkutauteihin sairastumiseen voi itse johonkin pisteeseen asti vaikuttaa. Mutta kaikki eivät voi tehdä etätöitä, noin esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Toivon Joulusulkua Suomeen❣️
Samoin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No edelleen on 20% rokottamattomia. Nehän on just sitä sakkia joka sairaaloihin päätyy. Viidesosa kansasta on kuitenikin miljoona rokottamatonta, eli ihan liikaa edelleen!
Höpö höpö, rokotetutkin lasketaan rokottamattomaksi vielä viikkoja rokotuksen jälkeen!
Sairaalassa on rokotettuja "rokottamattomiksi" väitettyjä piikkihaitoista kärsiviä
Tämä on muuten totta. Sisko sai toisen rokoteannoksen syyskuun 11. ja päätyi koronapotilaana sairaalaan 17 vrk myöhemmin. Tilastoissa hän on rokottamaton.
Tarkaste mieluummin sitä, kuinka monta päivää oli rokotuksesta kun siskosi sai tartunnan. Sairaalaan päätymisen hetki on epärelevantti tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kiva! Yritä pysyäkin, koska nykytahdilla voi hyvinkin tulla se päivä että sailaalat alkavat käännyttämään potilaita kun ei enää voida hoitaa!
Miksi tulisi, kun suurin osa on rokotettu ja suojassa? Vai tarkoitatko, että rokotetut levittävät virusta? Ei kai sentään!
Onhan se miljoona kertaa sanottu että myös rokotettu voi levittää virusta ja pitää noudattaa edelleen näitä maski, käsienpesu yms juttuja, miksi esität että tuo on joku ”sainpas sinut”-juttu.
Ja on sataan kertaan todettu, että viikko viikolta sairaaloissa on entistä enemmän rokotettuja koronaa sairastavia. Sitä vain ei sanota ääneen, todetaan vain, että "valtaosa on rokottamattomia", vaikka se olisi enää 51%. Muutaman viikon kuluttua tästä vaietaan, koska rokotettuja on enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kiva! Yritä pysyäkin, koska nykytahdilla voi hyvinkin tulla se päivä että sailaalat alkavat käännyttämään potilaita kun ei enää voida hoitaa!
Miksi tulisi, kun suurin osa on rokotettu ja suojassa? Vai tarkoitatko, että rokotetut levittävät virusta? Ei kai sentään!
Onhan se miljoona kertaa sanottu että myös rokotettu voi levittää virusta ja pitää noudattaa edelleen näitä maski, käsienpesu yms juttuja, miksi esität että tuo on joku ”sainpas sinut”-juttu.
Ja on sataan kertaan todettu, että viikko viikolta sairaaloissa on entistä enemmän rokotettuja koronaa sairastavia. Sitä vain ei sanota ääneen, todetaan vain, että "valtaosa on rokottamattomia", vaikka se olisi enää 51%. Muutaman viikon kuluttua tästä vaietaan, koska rokotettuja on enemmän.
🤦♀️
Rokotettu levittää virusta.
Rokottamaton levittää virusta.
Mutta arvatkaa kuka ei levitä virusta? Ihminen jolla ei ole virusta.
Eli jospa yksinkertaisesti ei jaotella ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No edelleen on 20% rokottamattomia. Nehän on just sitä sakkia joka sairaaloihin päätyy. Viidesosa kansasta on kuitenikin miljoona rokottamatonta, eli ihan liikaa edelleen!
Höpö höpö, rokotetutkin lasketaan rokottamattomaksi vielä viikkoja rokotuksen jälkeen!
Sairaalassa on rokotettuja "rokottamattomiksi" väitettyjä piikkihaitoista kärsiviä
Tämä on muuten totta. Sisko sai toisen rokoteannoksen syyskuun 11. ja päätyi koronapotilaana sairaalaan 17 vrk myöhemmin. Tilastoissa hän on rokottamaton.
Tarkaste mieluummin sitä, kuinka monta päivää oli rokotuksesta kun siskosi sai tartunnan. Sairaalaan päätymisen hetki on epärelevantti tässä.
Tartunta voi itää kaksikin viikkoa. Siten ihminen voi mennä oireettomana rokotukseen ja kuitenkin sairastua rokotuksen jälkeen. Sen vuoksi kannattaa huolehtia kaikista koronanehkäisykeinoista ennen rokotusta. Samoilla keinoilla suojautuu räkätaudeilta ja muilta hengityselimiin vaikuttavista virustaudeilta sekä jokatalviselta oksennusripulilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen pointti tässä videossa:
SUURI PIIKKIVISA - Sketsihuumoria
Tuo on muuten totta, ei huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 piikki ei suojaa deltalta kunnolla. Kaksi sentään pitää tehon loitolla aika suurella todennäköisyydellä.
Sitten ollaan lirissä, jos tulee deltaa rajumpi variantti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Relevantti on tilastointi! Kahdesti rokotetut sairastuvat todella usein heti toisen rokotuksen jälkeen, mikä kertoo rokotteen tehosta eli joko se itsessään sairastuttaa tai laskee immuunipuolustuksen niin alas, että virus tarttuu erittäin hanakasti.
LUKEMA ON OIKEASTI ISOMPI!!!!
Oli tuska ja työ saada meidän perheelle koronatestiin aikoja, koska me vanhemmat ollaan tuplarokotettuja eikä tiedossa ole altistumisia, joten sanottiin vain "ei teillä voi mitenkään olla koronaa, kun olette rokotteet ottaneet", mutta soitin useamman kerran ja vaadin päästä testiin. Mutta niin vain koronatestin tulos oli positiivinen.
Heinäkuussa saatiin toiset koronarokotteet miehen kanssa. Lapset ovat 4v, 8v ja 10v. Heillä myös korona.
Meillä ollaan oltu tosi kovassa flunssassa ja kivuissa, ei sairaalahoitoa.
Mutta vaikka ei sairaalaan jouduttaiskaan, kiitos rokotteen niin tiedä mitä elinikäisi vaurioita tämä tekee kehollemme tulevaisuudessa. PAHINTA on se, että edes henkilökunta ei uskonut, että vois olla korona eikä meinannut päästä testiin.
Rokotetut saa ryypätä kuin pellossa aamun tunneille koronapassilla. Saavat tartuntoja ja vaikka eivät sairaaloita kuormittaisikaan niin tartuttavat heitä jotka joutuvat sairaalaan. Jos kapakat olisi kaikille kiinni niin tartunnat alkaisivat laskea hyvinkin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaa aikaisemminkin mitään rajoituksia pidettiin kun nyt annetaan surutta heikompikuntoisten kuolla pois. Antaa mennä vaan niin vahvimmat jää henkiin.
Riskiryhmiä rokotetaan nyt kolmatta kertaa. Rokotteita on varastossa miljoona ja siinähän se koronarokottaminen menee kun annetaan jo kausi-influenssarokotteita samalla.
Kolmannen rokotteen saa kun toisesta on vähintään 6 kk. Tämä ei koske lyhyellä 3 viikon annosvälillä rokotteen saaneita ja immuunipuutteisia. Mutta muita riskiryhmiä kyllä. Itse sain heinäkuun alussa 2. rokotteen eli kolmas aikaisintaan tammikuun alussa. Influenssarokotteen sain jo viikko sitten.
Vaikka ”enkkoja” tässä vedettäisiin korona tartuntojen suhteen niin rokotetta en ota. En stressaa tartuntojen määrällä enkä kuolleiden. Nyt kuollut koronaan 1150 kpl ja normaalina flunssa kautena kuolee 2000 kpl joten turha ampua kärpästä haulikolla. Naurattaa koko korona hysteria ja paniikki ihmisissä. Nauran koko jutulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilkaisin kristallipallooni ja se kertoi, että lähiviikkoina tehot täyttyvät rokottamattomista, joita tulee olemaan sellaiset 90% potilaista.
Foliohatut kirkuvat, että ne ovat kaikki valheellisesti tilastoituja rokotettuja. Näin siis kristallipallo. Itse en ota kantaa.
Vierailija kirjoitti:
LUKEMA ON OIKEASTI ISOMPI!!!!
Oli tuska ja työ saada meidän perheelle koronatestiin aikoja, koska me vanhemmat ollaan tuplarokotettuja eikä tiedossa ole altistumisia, joten sanottiin vain "ei teillä voi mitenkään olla koronaa, kun olette rokotteet ottaneet", mutta soitin useamman kerran ja vaadin päästä testiin. Mutta niin vain koronatestin tulos oli positiivinen.
Heinäkuussa saatiin toiset koronarokotteet miehen kanssa. Lapset ovat 4v, 8v ja 10v. Heillä myös korona.
Meillä ollaan oltu tosi kovassa flunssassa ja kivuissa, ei sairaalahoitoa.
Mutta vaikka ei sairaalaan jouduttaiskaan, kiitos rokotteen niin tiedä mitä elinikäisi vaurioita tämä tekee kehollemme tulevaisuudessa. PAHINTA on se, että edes henkilökunta ei uskonut, että vois olla korona eikä meinannut päästä testiin.
Kiitos kun kerroit! Tätä pitäisi tuoda enemmän esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Hän on rokotettu, mutta sairastunut suoja-ajan aikana. Rajansa trollailullakin.
Niin toivoo moni muukin, siitä ei vaan uskalleta puhua.