Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1732 koronatartuntaa kahdessa päivässä, 215 sairaalassa

Vierailija
25.10.2021 |

Vedetään ihan enkkoja vaikka yli 77% on tupla rokotettuja

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleen minä rokottamaton olen ihan terveenä!

2/125 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa teholla makaavista onkin sitä 23% jengiä. Loput hyvin iäkästä ja/tai heikkokuntoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No edelleen on 20% rokottamattomia. Nehän on just sitä sakkia joka sairaaloihin päätyy. Viidesosa kansasta on kuitenikin miljoona rokottamatonta, eli ihan liikaa edelleen!

Vierailija
4/125 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä hyvin! Aika harva rokottamaton enää terveenä.

Vierailija
5/125 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskit, turvavälit, käsihygienia, kotona pysyminen.

Vierailija
6/125 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kiva! Yritä pysyäkin, koska nykytahdilla voi hyvinkin tulla se päivä että sailaalat alkavat käännyttämään potilaita kun ei enää voida hoitaa!

Vierailija
7/125 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kiva! Yritä pysyäkin, koska nykytahdilla voi hyvinkin tulla se päivä että sailaalat alkavat käännyttämään potilaita kun ei enää voida hoitaa!

Miksi tulisi, kun suurin osa on rokotettu ja suojassa? Vai tarkoitatko, että rokotetut levittävät virusta? Ei kai sentään!

Vierailija
8/125 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmessa päivässä. Perjantain jälkeen ilmaantuneita.

9/125 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No edelleen on 20% rokottamattomia. Nehän on just sitä sakkia joka sairaaloihin päätyy. Viidesosa kansasta on kuitenikin miljoona rokottamatonta, eli ihan liikaa edelleen!

Höpö höpö, rokotetutkin lasketaan rokottamattomaksi vielä viikkoja rokotuksen jälkeen! 

Sairaalassa on rokotettuja "rokottamattomiksi" väitettyjä piikkihaitoista kärsiviä

Tässä siis uusin foliohattuteoria. Illuminati on väärentänyt tehopotilaiden terveystiedot!

Vierailija
10/125 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, rokotetutkin lasketaan rokottamattomaksi vielä viikkoja rokotuksen jälkeen! 

Sairaalassa on rokotettuja "rokottamattomiksi" väitettyjä piikkihaitoista kärsiviä

Tämä on muuten totta. Sisko sai toisen rokoteannoksen syyskuun 11. ja päätyi koronapotilaana sairaalaan 17 vrk myöhemmin. Tilastoissa hän on rokottamaton.

Vierailija
11/125 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tulisi, kun suurin osa on rokotettu ja suojassa? Vai tarkoitatko, että rokotetut levittävät virusta? Ei kai sentään!

Onhan se miljoona kertaa sanottu että myös rokotettu voi levittää virusta ja pitää noudattaa edelleen näitä maski, käsienpesu yms juttuja, miksi esität että tuo on joku ”sainpas sinut”-juttu.

12/125 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten totta. Sisko sai toisen rokoteannoksen syyskuun 11. ja päätyi koronapotilaana sairaalaan 17 vrk myöhemmin. Tilastoissa hän on rokottamaton.

Ihan mielenkiinnosta, mistä tiedät? Kerrottiinko sairaalassa, että tilastoidaan sut rokottamattomana, vai lukeeko tilastoissa potilaiden nimet?

Vierailija
13/125 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa aikaisemminkin mitään rajoituksia pidettiin kun nyt annetaan surutta heikompikuntoisten kuolla pois. Antaa mennä vaan niin vahvimmat jää henkiin.

Vierailija
14/125 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan sinun parastasi ajattelin... kun et kerran ole rokotettu, niin ei kannata sairastua ja tarvita sairaalahoitoa. Kun sitä ei välttämättä enää pitkään saa... ihan siksi että kaltaisiasi on edelleen aivan liikaa, eikä sairaaloiden kantokyky ole loputon. Ei rokotetuilla mitään hätää ole tietenkään! Paitsi niillä, jotka ihan muista syistä kuin koronasta tarvitsisivat sairaalahoitoa, eivätkä saa koska rokottamattomat koronapotilaat vie vuodepaikat, laitteet ja henkilöstöresurssit.

Vierailija
15/125 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä unta näe. Viikossa saa jo suojaa ja täysi suoja muodostuu kahdessa viikossa. Sillä välttää sairaalan 95%.

Vierailija
16/125 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan 99 % on terveenä.

Vierailija
17/125 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuules ihan omaa heikkoutta jos on mennyt sairastumaan vaikka on 2 rokotetta ottanut. Pitäis vähän niiinnku miettii et miten menee sairastumaan tollee. Ei vaan kannata sairastuu niin pärjää elämässä muita paremmin. Niinku.

Vierailija
18/125 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon Joulusulkua Suomeen❣️

19/125 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan 99 % on terveenä.

Prosentti miljoonasta on 10000. Paljonkos niitä tehohoitopaikkoja olikaan?

Vierailija
20/125 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa aikaisemminkin mitään rajoituksia pidettiin kun nyt annetaan surutta heikompikuntoisten kuolla pois. Antaa mennä vaan niin vahvimmat jää henkiin.

Riskiryhmiä rokotetaan nyt kolmatta kertaa. Rokotteita on varastossa miljoona ja siinähän se koronarokottaminen menee kun annetaan jo kausi-influenssarokotteita samalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme