Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1732 koronatartuntaa kahdessa päivässä, 215 sairaalassa

Vierailija
25.10.2021 |

Vedetään ihan enkkoja vaikka yli 77% on tupla rokotettuja

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja edelleen minä rokottamaton olen ihan terveenä!

No kiva! Yritä pysyäkin, koska nykytahdilla voi hyvinkin tulla se päivä että sailaalat alkavat käännyttämään potilaita kun ei enää voida hoitaa!

Miksi tulisi, kun suurin osa on rokotettu ja suojassa? Vai tarkoitatko, että rokotetut levittävät virusta? Ei kai sentään!

No ihan sinun parastasi ajattelin... kun et kerran ole rokotettu, niin ei kannata sairastua ja tarvita sairaalahoitoa. Kun sitä ei välttämättä enää pitkään saa... ihan siksi että kaltaisiasi on edelleen aivan liikaa, eikä sairaaloiden kantokyky ole loputon. Ei rokotetuilla mitään hätää ole tietenkään! Paitsi niillä, jotka ihan muista syistä kuin koronasta tarvitsisivat sairaalahoitoa, eivätkä saa koska rokottamattomat koronapotilaat vie vuodepaikat, laitteet ja henkilöstöresurssit.

Koita nyt päättää. Ei ne rokottamattomat voi yhtäaikaa olla hoitamattomia ja samaan aikaan viedä jonkun hoitopaikan.

Vierailija
122/125 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja edelleen minä rokottamaton olen ihan terveenä!

No kiva! Yritä pysyäkin, koska nykytahdilla voi hyvinkin tulla se päivä että sailaalat alkavat käännyttämään potilaita kun ei enää voida hoitaa!

Miksi tulisi, kun suurin osa on rokotettu ja suojassa? Vai tarkoitatko, että rokotetut levittävät virusta? Ei kai sentään!

No ihan sinun parastasi ajattelin... kun et kerran ole rokotettu, niin ei kannata sairastua ja tarvita sairaalahoitoa. Kun sitä ei välttämättä enää pitkään saa... ihan siksi että kaltaisiasi on edelleen aivan liikaa, eikä sairaaloiden kantokyky ole loputon. Ei rokotetuilla mitään hätää ole tietenkään! Paitsi niillä, jotka ihan muista syistä kuin koronasta tarvitsisivat sairaalahoitoa, eivätkä saa koska rokottamattomat koronapotilaat vie vuodepaikat, laitteet ja henkilöstöresurssit.

Koita nyt päättää. Ei ne rokottamattomat voi yhtäaikaa olla hoitamattomia ja samaan aikaan viedä jonkun hoitopaikan.

Kuka sanoi että ne on hoitamattomia? Nehän nimenomaan tukkii sairaalat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä36348 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa ei pakko rokotusta kirjoitti:

Luojan kiitos Suomessa ei ole rokotus pakkoa ja ihmiset saa itse päättä ottaako rokotteen vai ei🙏

Kyllä, meillä saa tosiaan päättää, ettei ota rokotetta ja sairastaa koronataudin. Sitä kuinka vakava tauti tulee, ei voi valitettavasti kuitenkaan itse päättää.

Hyvä kirjoitus:

Lakimies: THL antaa koronarokotteista turvallisen kuvan väärin perustein

"On erikoista, että THL ei korosta kansalaisille sitä, että kyseessä ovat täysin keskeneräiset koronarokotteet, joiden osalta testit ovat poikkeuksellisen vaillinaisia. THL ei avaa mRNA-rokotteen riskivaikutuksia millään tavalla.

Jokaiselle, joka ottaa rokotteen, jonka tuotekehitys on pahasti kesken, tulee ETUKÄTEEN TODISTETTAVASTI selvittää ne riskit, joita rokotteen ottamiseen liittyy.

Kukaan rokotteiden valmistajista ei voi taata rokotteiden turvallisuutta, koska kehitys on kesken, josta seuraa, että moni turvallisuuteen liittyvä seikka on lopullisesti ratkaisematta.

Valmistajat ovat vasta nyt, näiden annettavien rokotteiden avulla, saamassa kenttätietoa turvallisuuteen liittyvistä asioista.

Ketään ei saa koskaan pakottaa tai suostutella tällaisten rokotteiden ottamiseen. Toisen alentunutta kykyä ymmärtää mitä on tekemässä itselleen, ei saa käyttää hyväksi. Suuri määrä ihmisiä on kuollut näihin rokotuksiin jo tähän mennessä, ja monet ovat vammautuneet loppuelämäksi."

https://suomentulevaisuus.net/lakimies-thl-antaa-koronarokotteista-turv…

Itse tunnen myös lähipiirissä monta, jotka sai Pfizerista erittäin pahan rokotevaurion. Sen takia en tule itsekään ottamaan, koska lähipiirissä on todisteita hyvin vakavista ongelmista. Nämä piikit ei ole ongelmattomia, täten tuo kirjoitus on loistava. Ketään ei pidä painostaa tähän vaan sen on oltava vapaaehtoinen.

Vai että oikein useamman rokotevaurioisen tunnet? Wautsi wau, kuinka monta lottovoittoa olet saanut?

Minusta tämä krokotteisiin liittyvä vahvistusharha on huolestuttavaa. Ei siis todella suostuta uskomaan näistä pyhistä piikeistä mitään pahaa.

Siksi olen hyvin surullinen puolestasi. Minulla ei ole mitään syytä valehdella näin vakavasta asiasta. Mutta kerta sinä vähättelet AITOJA elämän pilaavia rokotevaurioita tähän tyyliin, niin se entisestään vahvistaa sitä kuinka tätä piikkiä en tule ottamaan millään hinnalla.

Tuo teidän vähättely ja vaurioiden ignorointi ei auta ketään.

On se paha paikka kun oikeasti tajuaa, mihin kusetukseen on lähtenyt ja ihan vapaaehtoisesti. Ja perua ei voi.

Vierailija
124/125 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ei pakko rokotusta kirjoitti:

Luojan kiitos Suomessa ei ole rokotus pakkoa ja ihmiset saa itse päättä ottaako rokotteen vai ei🙏

No eisuinkaan lääkekokeeseen voi pakottaa. Niihin mennään vapaaehtoisesti.

Vierailija
125/125 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten rokote voi toimia kun se vaikuttaa yhteen proteiinin kun niitä on koronaviruksessa 28.Samaa rokotetta testattiin aiemmin Dengue-kuumeeseen mutta WHO ei hyväksynyt sitä liiallisten haittavaikutusten takia.Että näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä