1732 koronatartuntaa kahdessa päivässä, 215 sairaalassa
Vedetään ihan enkkoja vaikka yli 77% on tupla rokotettuja
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Ja edelleen minä rokottamaton olen ihan terveenä!
Toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No edelleen on 20% rokottamattomia. Nehän on just sitä sakkia joka sairaaloihin päätyy. Viidesosa kansasta on kuitenikin miljoona rokottamatonta, eli ihan liikaa edelleen!
Höpö höpö, rokotetutkin lasketaan rokottamattomaksi vielä viikkoja rokotuksen jälkeen!
Sairaalassa on rokotettuja "rokottamattomiksi" väitettyjä piikkihaitoista kärsiviä
Miksi lasketaan rokotetut rokottamattomiksi viikkojen jälkeen? Mulla tuli seuraavana päivänä Omakantaan merkintä rokotuksesta.
Käyttäjä36348 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36348 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa ei pakko rokotusta kirjoitti:
Luojan kiitos Suomessa ei ole rokotus pakkoa ja ihmiset saa itse päättä ottaako rokotteen vai ei🙏
Kyllä, meillä saa tosiaan päättää, ettei ota rokotetta ja sairastaa koronataudin. Sitä kuinka vakava tauti tulee, ei voi valitettavasti kuitenkaan itse päättää.
Hyvä kirjoitus:
Lakimies: THL antaa koronarokotteista turvallisen kuvan väärin perustein
"On erikoista, että THL ei korosta kansalaisille sitä, että kyseessä ovat täysin keskeneräiset koronarokotteet, joiden osalta testit ovat poikkeuksellisen vaillinaisia. THL ei avaa mRNA-rokotteen riskivaikutuksia millään tavalla.
Jokaiselle, joka ottaa rokotteen, jonka tuotekehitys on pahasti kesken, tulee ETUKÄTEEN TODISTETTAVASTI selvittää ne riskit, joita rokotteen ottamiseen liittyy.
Kukaan rokotteiden valmistajista ei voi taata rokotteiden turvallisuutta, koska kehitys on kesken, josta seuraa, että moni turvallisuuteen liittyvä seikka on lopullisesti ratkaisematta.
Valmistajat ovat vasta nyt, näiden annettavien rokotteiden avulla, saamassa kenttätietoa turvallisuuteen liittyvistä asioista.
Ketään ei saa koskaan pakottaa tai suostutella tällaisten rokotteiden ottamiseen. Toisen alentunutta kykyä ymmärtää mitä on tekemässä itselleen, ei saa käyttää hyväksi. Suuri määrä ihmisiä on kuollut näihin rokotuksiin jo tähän mennessä, ja monet ovat vammautuneet loppuelämäksi."
https://suomentulevaisuus.net/lakimies-thl-antaa-koronarokotteista-turv…
Itse tunnen myös lähipiirissä monta, jotka sai Pfizerista erittäin pahan rokotevaurion. Sen takia en tule itsekään ottamaan, koska lähipiirissä on todisteita hyvin vakavista ongelmista. Nämä piikit ei ole ongelmattomia, täten tuo kirjoitus on loistava. Ketään ei pidä painostaa tähän vaan sen on oltava vapaaehtoinen.
Vai että oikein useamman rokotevaurioisen tunnet? Wautsi wau, kuinka monta lottovoittoa olet saanut?
Minusta tämä krokotteisiin liittyvä vahvistusharha on huolestuttavaa. Ei siis todella suostuta uskomaan näistä pyhistä piikeistä mitään pahaa.
Siksi olen hyvin surullinen puolestasi. Minulla ei ole mitään syytä valehdella näin vakavasta asiasta. Mutta kerta sinä vähättelet AITOJA elämän pilaavia rokotevaurioita tähän tyyliin, niin se entisestään vahvistaa sitä kuinka tätä piikkiä en tule ottamaan millään hinnalla.
Tuo teidän vähättely ja vaurioiden ignorointi ei auta ketään.
Jos sinulla ei ole syytä valehdella, miksi syötät tänne valheellista huuhaata? Ai niin, saat siitä palkkaa.
Huomaan, että puolet Olginon farmista on käsketty alapeukuttamaan tätä kommenttia. Paljonkohan kielitaidottomalle peukuttajalle maksetaan? Puoli kopeekkaa per peukutus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No edelleen on 20% rokottamattomia. Nehän on just sitä sakkia joka sairaaloihin päätyy. Viidesosa kansasta on kuitenikin miljoona rokottamatonta, eli ihan liikaa edelleen!
Höpö höpö, rokotetutkin lasketaan rokottamattomaksi vielä viikkoja rokotuksen jälkeen!
Sairaalassa on rokotettuja "rokottamattomiksi" väitettyjä piikkihaitoista kärsiviä
Miksi lasketaan rokotetut rokottamattomiksi viikkojen jälkeen? Mulla tuli seuraavana päivänä Omakantaan merkintä rokotuksesta.
Ei lasketa, tuo on foliohattujen levittämä valhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kiva! Yritä pysyäkin, koska nykytahdilla voi hyvinkin tulla se päivä että sailaalat alkavat käännyttämään potilaita kun ei enää voida hoitaa!
Miksi tulisi, kun suurin osa on rokotettu ja suojassa? Vai tarkoitatko, että rokotetut levittävät virusta? Ei kai sentään!
Onhan se miljoona kertaa sanottu että myös rokotettu voi levittää virusta ja pitää noudattaa edelleen näitä maski, käsienpesu yms juttuja, miksi esität että tuo on joku ”sainpas sinut”-juttu.
Ja on sataan kertaan todettu, että viikko viikolta sairaaloissa on entistä enemmän rokotettuja koronaa sairastavia. Sitä vain ei sanota ääneen, todetaan vain, että "valtaosa on rokottamattomia", vaikka se olisi enää 51%. Muutaman viikon kuluttua tästä vaietaan, koska rokotettuja on enemmän.
Kuka muka niin on todennut? Sinäkö ihan itse? Kyllä se koko ajan on suuntaus ollut sama. Vain hyvin harva kahdesti rokotettu päätty sairaalaan, ja heistä vielä harvempi teholle asti. Nekin harvat on sitten jo ikääntyneitä ja heillä on perussairauksia jotka heikentävät immunivastetta. Mistä te rokotevastaiset oikein näitä satujanne keksitte?
Vierailija kirjoitti:
LUKEMA ON OIKEASTI ISOMPI!!!!
Oli tuska ja työ saada meidän perheelle koronatestiin aikoja, koska me vanhemmat ollaan tuplarokotettuja eikä tiedossa ole altistumisia, joten sanottiin vain "ei teillä voi mitenkään olla koronaa, kun olette rokotteet ottaneet", mutta soitin useamman kerran ja vaadin päästä testiin. Mutta niin vain koronatestin tulos oli positiivinen.
Heinäkuussa saatiin toiset koronarokotteet miehen kanssa. Lapset ovat 4v, 8v ja 10v. Heillä myös korona.
Meillä ollaan oltu tosi kovassa flunssassa ja kivuissa, ei sairaalahoitoa.
Mutta vaikka ei sairaalaan jouduttaiskaan, kiitos rokotteen niin tiedä mitä elinikäisi vaurioita tämä tekee kehollemme tulevaisuudessa. PAHINTA on se, että edes henkilökunta ei uskonut, että vois olla korona eikä meinannut päästä testiin.
Tietenkään ne ei halua testata rokotettuja, että saadaan prosentit näyttämään siltä, että vain rokottamattomat sairastuvat. Mikä ikinä tämän massapiikittämisen tausta-agenda onkaan, ihmisten terveyden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Eihän tuo rokotesuoja ole minkäänlainen, jos tekin 3 kk 2. piikistä olette kovissa oireissa! Sitä ei tietysti valtiovalta voi myöntää, kun on kk tolkulla hehkutettu, miten hyvän suojan 2 r:tta antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä hyvin! Aika harva rokottamaton enää terveenä.
Varmaan 99 % on terveenä.
Tosiasiassa rokottamattomista terveenä on 99,99%
Ei ole noin paljon, koska sairastuneita on myös sairaalahoidon ulkopuolella.
-Se jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten totta. Sisko sai toisen rokoteannoksen syyskuun 11. ja päätyi koronapotilaana sairaalaan 17 vrk myöhemmin. Tilastoissa hän on rokottamaton.
No ei ole. Hän on rokotettu, mutta sairastunut suoja-ajan aikana. Rajansa trollailullakin.
Täällä riehuu taas ihmiset, joilla ei ole mitään tietoa sairaalan tilastoinnista. Pakko on kaivaa vaikka kivenkolosta salaliitto ja huijaus. Sairaalan tilastoissa näkyy yksi annos, kaksi annosta jne. ihan normaalisti. Ei siellä kirjata edes rokotettu-rokottamaton, ne vain lehtiotsikoihin kuvataan niin.
Pysyisivät nämä rokotteesta kieltäytyvät qanonpellet siellä yksiössään eikä levittäisi tautia tahallaan muille. Miksi ME mahdollistamme heidän perseilyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kiva! Yritä pysyäkin, koska nykytahdilla voi hyvinkin tulla se päivä että sailaalat alkavat käännyttämään potilaita kun ei enää voida hoitaa!
Miksi tulisi, kun suurin osa on rokotettu ja suojassa? Vai tarkoitatko, että rokotetut levittävät virusta? Ei kai sentään!
Onhan se miljoona kertaa sanottu että myös rokotettu voi levittää virusta ja pitää noudattaa edelleen näitä maski, käsienpesu yms juttuja, miksi esität että tuo on joku ”sainpas sinut”-juttu.
Ja on sataan kertaan todettu, että viikko viikolta sairaaloissa on entistä enemmän rokotettuja koronaa sairastavia. Sitä vain ei sanota ääneen, todetaan vain, että "valtaosa on rokottamattomia", vaikka se olisi enää 51%. Muutaman viikon kuluttua tästä vaietaan, koska rokotettuja on enemmän.
Kuka muka niin on todennut? Sinäkö ihan itse? Kyllä se koko ajan on suuntaus ollut sama. Vain hyvin harva kahdesti rokotettu päätty sairaalaan, ja heistä vielä harvempi teholle asti. Nekin harvat on sitten jo ikääntyneitä ja heillä on perussairauksia jotka heikentävät immunivastetta. Mistä te rokotevastaiset oikein näitä satujanne keksitte?
Kun olisi vain rokotevastaiset, mutta vielä zerocovidhuuhaat vetää samaa virttä 🙄
Tällä rokotuskattavuudella on todella merkillistä, että tartunnat vaan lisääntyy.
Paitsi, jos rokotus ei autakaan.
Käyttäjä36348 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36348 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa ei pakko rokotusta kirjoitti:
Luojan kiitos Suomessa ei ole rokotus pakkoa ja ihmiset saa itse päättä ottaako rokotteen vai ei🙏
Kyllä, meillä saa tosiaan päättää, ettei ota rokotetta ja sairastaa koronataudin. Sitä kuinka vakava tauti tulee, ei voi valitettavasti kuitenkaan itse päättää.
Hyvä kirjoitus:
Lakimies: THL antaa koronarokotteista turvallisen kuvan väärin perustein
"On erikoista, että THL ei korosta kansalaisille sitä, että kyseessä ovat täysin keskeneräiset koronarokotteet, joiden osalta testit ovat poikkeuksellisen vaillinaisia. THL ei avaa mRNA-rokotteen riskivaikutuksia millään tavalla.
Jokaiselle, joka ottaa rokotteen, jonka tuotekehitys on pahasti kesken, tulee ETUKÄTEEN TODISTETTAVASTI selvittää ne riskit, joita rokotteen ottamiseen liittyy.
Kukaan rokotteiden valmistajista ei voi taata rokotteiden turvallisuutta, koska kehitys on kesken, josta seuraa, että moni turvallisuuteen liittyvä seikka on lopullisesti ratkaisematta.
Valmistajat ovat vasta nyt, näiden annettavien rokotteiden avulla, saamassa kenttätietoa turvallisuuteen liittyvistä asioista.
Ketään ei saa koskaan pakottaa tai suostutella tällaisten rokotteiden ottamiseen. Toisen alentunutta kykyä ymmärtää mitä on tekemässä itselleen, ei saa käyttää hyväksi. Suuri määrä ihmisiä on kuollut näihin rokotuksiin jo tähän mennessä, ja monet ovat vammautuneet loppuelämäksi."
https://suomentulevaisuus.net/lakimies-thl-antaa-koronarokotteista-turv…
Itse tunnen myös lähipiirissä monta, jotka sai Pfizerista erittäin pahan rokotevaurion. Sen takia en tule itsekään ottamaan, koska lähipiirissä on todisteita hyvin vakavista ongelmista. Nämä piikit ei ole ongelmattomia, täten tuo kirjoitus on loistava. Ketään ei pidä painostaa tähän vaan sen on oltava vapaaehtoinen.
Vai että oikein useamman rokotevaurioisen tunnet? Wautsi wau, kuinka monta lottovoittoa olet saanut?
Minusta tämä krokotteisiin liittyvä vahvistusharha on huolestuttavaa. Ei siis todella suostuta uskomaan näistä pyhistä piikeistä mitään pahaa.
Siksi olen hyvin surullinen puolestasi. Minulla ei ole mitään syytä valehdella näin vakavasta asiasta. Mutta kerta sinä vähättelet AITOJA elämän pilaavia rokotevaurioita tähän tyyliin, niin se entisestään vahvistaa sitä kuinka tätä piikkiä en tule ottamaan millään hinnalla.
Tuo teidän vähättely ja vaurioiden ignorointi ei auta ketään.
Jos sinulla ei ole syytä valehdella, miksi syötät tänne valheellista huuhaata? Ai niin, saat siitä palkkaa.
Jos sinulla ei ole todellista kommentoitavaa, miksi kommentoit tänne. Ai niin, olet yksinkertainen. Jos Suomessa on vajaa miljoona rokottamatonta, niin täysin poissuljettu ajatus, että joku näistä kirjoittaisi palstalle?
Juu on tosi merkillistä, että rokottamattomat sairastuu. Tässä täytyy olla jotain mätää 😁
100 000 ruplaa siirretty tilillesi AP!
Hjuvaa tyota!
t. Vladimir
Käyttäjä36348 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä siis uusin foliohattuteoria. Illuminati on väärentänyt tehopotilaiden terveystiedot!
Esim saattohoitopotilaita ei rokoteta, joten koronaan kuollessaan ovat tilastoissa näitä foliohatturokottamattomia. Eikö sinua ihmtetytä, että kun koronaan kuolee pääasiassa riskiryhmäläisiä vanhuksia, niin niitä vaan edelleen riittää, vaikka kaikki rokotettiin jo keväällä?
Vierailija kirjoitti:
100 000 ruplaa siirretty tilillesi AP!
Hjuvaa tyota!
t. Vladimir
Miten voisit olla vielä väsyneempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teholle päätyneistä suurin osa on perussairaita vanhuksia, oli heillä sitten rokote tai ei. Kuten on ollut koko epidemian aikana.
Vierailija kirjoitti:
Tällä rokotuskattavuudella on todella merkillistä, että tartunnat vaan lisääntyy.
Paitsi, jos rokotus ei autakaan.
Britanniassa viime viikolla sairastuneista tuplarokotettuja 40 vuotiaiden ryhmässä oli 106 492, ei rokotettuja samassa ikäryhmässä oli 13 092 kpl. Sama toistuu kaikissa muissa ikäryhmissä paitsi alle 18 v.
Sairaalahoidossa oli murto-osa tuplarokotettuja.
Tehohoidossa oli yli 50 vuotiaiden ryhmässä enemmän rokotettuja kuin rokottamattomia. Kuolemissa sama juttu.
https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uplo…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teholle päätyneistä suurin osa on perussairaita vanhuksia, oli heillä sitten rokote tai ei. Kuten on ollut koko epidemian aikana.
Teholle ei oteta perussairaita vanhuksia.
Joulusulku ❤️