Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin vasta keikkatyöt ja sairastuin heti

Vierailija
17.03.2024 |

Aloitin maaliskuun alussa. Vuoroja olisi koko ensi viikolle. Vuorot saa yleensä 1-2 viikoksi etukäteen. Nyt ahdistaa olla heti pois. Saankohan sitten enää vuoroja?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa, sinulle ei työn tekeminen sovi.

Vierailija
2/17 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa, niin se menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaana sinne vain tartuttamaan kaikki!

Vierailija
4/17 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaana sinne vain tartuttamaan kaikki!

Huoh, mielenterveysongelmat ei tartu. 

Vierailija
5/17 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään seuraamaan. Mun keikkatyössä vuorot valitaan itse kalenterista. Peruutuksista (bussilakot) en ole vaatinut palkkaa, sairaana en ole ollut.

Vierailija
6/17 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jään seuraamaan. Mun keikkatyössä vuorot valitaan itse kalenterista. Peruutuksista (bussilakot) en ole vaatinut palkkaa, sairaana en ole ollut.

Olen minäkin valinnut, mutta tämän tulevan viikon vuorot oli jo vahvistettu. Mutta tietenkään en saa sairastuessani palkkaa, kun vuoro vain perutaan.

Vierailija
7/17 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa muotoiltua huonosti. Olen siis vai  perunut vuoroni ja se mennyt uudestaan tarjolle. Toiset keikkailevat ovat peruutelleet vuorojaan sairastuessaan, lääkärintodistus tarvitaan jos haluaa palkan niiltä.

Vierailija
8/17 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin nuppi pisti vastaan oikein toden teolla kun aloitin keikkatyöt vuosien jälkeen. Kaikki käyty läpi kroonisesta migreenistä vatsavaivoihin, unettomuuteen, kipuihin ja joka ikiseen ebolaan mitä on. Olen vain todennut että mieleni ja kehoni on pahin viholliseni ja se on sisäistänyt jokaisen minua vihanneen ja kaltoin kohdelleen ihmisen vihan itseensä ja ne kaikki nyt hyökkää psykosomaattisina oireina lannistaakseen minut takaisin neljän seinän sisälle eristymään koko muusta maailmasta, koska sitä ne ihmiset on halunneet. Toista kuukautta tuli rämmittyä läpi helvetin kunnes yksi päivä istuin työpaikan taukotilassa juomassa kahviani ja tuntui ihan omalle itselle. Ei sattunut mihinkään enkä enää pinnistellyt. Tsemppiä. Minäkin pidin saikken alussa, mutta uusin voimin jatkoon ja uudella suunnitelmalla miten selvitä. Se helpottaa ajan kanssa.

Vierailija
9/17 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan flunssasta kyse, mutten voi olla asiakaspalvelutyössä yskien ja niistäen, kuumettakin on.

Vierailija
10/17 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No peru ja katso miten käy. Ei me tiedetä.

Vierailija
11/17 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset saitastelee, se on normaalia, muista vaan hakee lääkärintodistus.

Vierailija
12/17 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mahdollisimman nopeasti yhteyttä siihen firmaan jossa olet kirjoilla (vuokrafirma tai varsinainen firma). Selitä tilanne. Sairastelulle ei kukaan mahda mitään, joten kyllä niitä vuoroja jatkossakin tulee jos hoidat asian fiksusti.

Vierailija
13/17 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset saitastelee, se on normaalia, muista vaan hakee lääkärintodistus.

Mitä järkeä, kun vuoro vain perutaan eikä ole sairaslomaa?

Vierailija
14/17 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vaan voi sairastua. Ei sairaana töihin!

Vierailija
15/17 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa sairastua. Parane heti!

Vierailija
16/17 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäät taas työttömäksi.

Vierailija
17/17 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös sairaskirjoilla kun sain influenssan toiseen kertaan kolmessa viikossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi