APUA! Pitkä ja vakaa parisuhde kaatumassa seksiongelmiin
Apua oikeasti, nyt on paha paikka! Olemme vähän päälle kolmekymppinen pariskunta joista minä se mies osapuoli. Olemme seurustelleet jo kuusi vuotta ja erittäin hyvin menee muuten, mutta seksissä on ongelmia. Ja ne johtuvat vain minusta. Minun miehisestä suorituskyvystäni. Alkuun oli enemmän, nykyisin yhdyntä onnistuu. Haasteita kuitenkin on.
Jos ne ennen oli vain haasteita jonka kanssa selvittiin, niin nyt tilanne on kärjistynyt siihen että parilla viimeisellä kerralla avovaimo on alkanut oikeasti itkemään ja huutamaan minulle. Nyt minulla on valtava ahdistus ja pelko parisuhteen menettämisestä enkä osaa muuta ajatella. Avaan tilannetta ja taustoitan enemmän muissa viesteissä.
Haluan tehdä kaikkeni tämän parisuhteen pelastamiseksi. Tarvitsen apua. Siis toki terapiaan olen menossa ja olen valmis maksamaan ne kalliit yksilö- ja pariterapiat joita voidaan tarvita paljon. Tähän parisuhteeseen haluan panostaa. Lääkärillekin olen menossa.
Tämä on varmasti pitkä prosessi terapioineen ja kaikkineen. Mutta nyt haluan toimia ja priorisoida parisuhteen pelastamisen kaiken muun edelle!
Kaipaisin myös vertaistukea ja siksi avasin tämän ketjun. Löytyyköhän täältä kohtalotovereita?
Ja onko suositella hyvää seksuaaliterapeuttia pääkaupunkiseudun suunnilta?
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi mies on hullu. Kirjottelee muka naisena joka paikkaan, kuinka haluaa vain yhdyntää. Kieroutunut mies.
Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että naiset ovat erilaisia? Osa todella tarvitsee sitä yhdyntää. Mitä se sinua haittaa?
Minä ymmärrän sen kyllä, mutta sinä et. Sinä huudat pelkkää yhdyntää, etkä halua myöntää, että naiset tykkäävät suuseksistä ja sormetuksesta tietenkin, vain harva ei. Sitä et voi myöntää. Ja se EI poissulje sitä, etteikö vois tykätä myös yhdynnästäkin. Tajua jo se edes.
Suurin osa naisista ei edelleenkää saa pelkällä yhdynnällä,se ei sun huutamisella ja haukkumisella muutu miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi mies on hullu. Kirjottelee muka naisena joka paikkaan, kuinka haluaa vain yhdyntää. Kieroutunut mies.
Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että naiset ovat erilaisia? Osa todella tarvitsee sitä yhdyntää. Mitä se sinua haittaa?
Minä ymmärrän sen kyllä, mutta sinä et. Sinä huudat pelkkää yhdyntää, etkä halua myöntää, että naiset tykkäävät suuseksistä ja sormetuksesta tietenkin, vain harva ei. Sitä et voi myöntää. Ja se EI poissulje sitä, etteikö vois tykätä myös yhdynnästäkin. Tajua jo se edes.
Suurin osa naisista ei edelleenkää saa pelkällä yhdynnällä,se ei sun huutamisella ja haukkumisella muutu miksikään.
Mutta mistä sen voi tietää, että tyydyttykö ap:n nainen pelkällä yhdynnällä? Ymmärrä se, että vaikka moni nainen tykkääkin suuseksistä ja sormetuksesta, niin silti TARVITSEE LISÄKSI sen yhdynnän, jotta saa tyydytyksen. Monista asioista voi pitää, mutta yksin ne eivät riitä. Miksi nainen olisi parisuhteessa miehen kanssa, jos pelkkä suuseksi ja sormetus riittäisi?? Sinulla on jokin pakkomielle tuosta jatkuvasti klitorisjankkaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, tuo edellinen sen kyllä ihan hyvin näytti tajunneen.
Pidä säkin nyt tuo että toinen ei poissulje toista. Seksissä voi olla sitä ja tätä itselle ja tälle parille sopivissa suhteissa. Aika moni näin toimiikin, tiedätkös.
Luetko sä jotenkin oudosti näitä vastauksia?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellista enää...
Onkohan koskaan ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tota mä oon lukenu palstaa jo aika kauan, eikä mun silmiin oo osunu tätä asiaa. Sä kuitenki jankutat asiasta joka ainoassa ketjussa, niin laita tähän linkki missä mainitsemasi tapahtuma on. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tota mä oon lukenu palstaa jo aika kauan, eikä mun silmiin oo osunu tätä asiaa. Sä kuitenki jankutat asiasta joka ainoassa ketjussa, niin laita tähän linkki missä mainitsemasi tapahtuma on. N
tuolla kirjoittajalla on tapana leimata yhdynnästä pitävät naiset miehiksi. tosiaan jankkaa ja jankkaa päivästä toiseen. ei jotenkin kykene hyväksymään sitä, että osa naisista tarvitsee sen yhdynnän. välillä ylistää omaa seksielämäänsä, mutta se jankkaaminen saa kyllä epäilemään, että onkohan se sittenkään niin hyvä vai onko kateellinen yhdyntäkeskeisiä naisia kohtaan jostakin syystä.
Kiitos viesteistä, niitä on tullut paljon. Suurin osa asiallisia. En ole kerinnyt kunnolla vastailemaan mutta haluan kyllä tulla myöhemmin ajan kanssa. Tarvetta koen purkaa tilannetta. Aamulla pidemmän "vuodatuksen" tänne yritin tehdäkin mutta jonnekin bittiavaruuteen taisi vain mennä. Mutta lyhyesti:
- Kyllä ihan mies olen vaikka joku toista epäilikin.
- Ja kyllä naiseni olen toki tyydyttänyt muilla keinoin kuin yhdynnällä. Kuten sormin ja satisfyerillä. Pakkokinhan se on ollut, kun vaikka lähetyssaarnaaja onnistuu, niin se ei hänelle kuulemma tuota nautintoa. Ja niissä muissa asennoissa joissa hän nauttisi, homma valitettavasti tyssää minun osaltani. Joten emme ole voineet vielä tuoda sitä "piristystä" makuuhuoneeseen asentoja vaihtelemalla. Pillerit onneksi on tulossa avuksi.
- Ja vaikka yhdyntä ei ole tärkeintä, kyllä hän on vihjannut että olisi se välillä ihan kiva. Siis niissä hänelle nautinnollisissa asennoissa.
Herra Seksitohelo kirjoitti:
Kiitos viesteistä, niitä on tullut paljon. Suurin osa asiallisia. En ole kerinnyt kunnolla vastailemaan mutta haluan kyllä tulla myöhemmin ajan kanssa. Tarvetta koen purkaa tilannetta. Aamulla pidemmän "vuodatuksen" tänne yritin tehdäkin mutta jonnekin bittiavaruuteen taisi vain mennä. Mutta lyhyesti:
- Ja kyllä naiseni olen toki tyydyttänyt muilla keinoin kuin yhdynnällä. Kuten sormin ja satisfyerillä. Pakkokinhan se on ollut, kun vaikka lähetyssaarnaaja onnistuu, niin se ei hänelle kuulemma tuota nautintoa. Ja niissä muissa asennoissa joissa hän nauttisi, homma valitettavasti tyssää minun osaltani. Joten emme ole voineet vielä tuoda sitä "piristystä" makuuhuoneeseen asentoja vaihtelemalla. Pillerit onneksi on tulossa avuksi.
- Ja vaikka yhdyntä ei ole tärkeintä, kyllä hän on vihjannut että olisi se välillä ihan kiva. Siis niissä hänelle nautinnollisissa asennoissa.
Juuri kuten minä, nainen sanoinkin. Hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmrrä nyt hyvä nainen, että et ole ainoa nainen täällä. Jos sinulle yhdyntä ei ole se juttu, niin monelle se on. Ei se vähennä sinun seksielämäsi arvoa, että joku tarvitsee yhdyntää.
Vierailija kirjoitti:
Eli mitä sinä sanoit? Nyt pönkität vain egoasi etkä tuo mitään keskusteluun. 🤷
Ap:n nainen kyllä kuulostaa siltä, että käyttää henkistä väkivaltaa suhteessa...
Vierailija kirjoitti:
Ap:n nainen kyllä kuulostaa siltä, että käyttää henkistä väkivaltaa suhteessa...
Ei kannata sulkea pois tuotakaan mahdollisuutta. On tervettä vetää rajat siihen minkälaista käytöstä kumppanilta hyväksyy ja mitä ei. Minä ilmoittaisin tuosta huutamisesta heti, että se ei käy ja itkemisenkin syy olisi hyvä selvittää. Ap kaikki vika ei ole vain ja ainoastaan sinussa, seksiin tarvitaan kaksi ja molempien mieltymykset ja rajoitteet tulee ottaa huomioon. Pelkäät varmasti eroa, koska suhteen muodostaminen on ollut vaikeaa, mutta niin se maailma muuttuu ja voit myös huomata, että nyt ei ole ennen. Älä anna kumppanin kohdella sinua huonosti, vaikka mikä olisi, se vain pahenee jos annat sen jatkua. Kaikkea hyvää.
voi hyvä sekobltsi mene jo mies hoitoon!
Vierailija kirjoitti:
voi hyvä sekobltsi mene jo mies hoitoon!
Mitä tarkalleen tarkoitat??
Mistä ihmeestä se vaimo huutaa? Eihän toi ole tervettä ja jokainen ymmärtää ettei se huutaminen ainakaan auta asiaa. Ilmeisesti se yhdyntä on vaimolle tärkeä asia, koska reagoi noin vahvasti. Kuten sanottu, lääkkeillä homma pelittää ja toivottavasti huuto vaimenee. Seksuaaliterapeutille kannattaa muuten kertoa myös että vaimon ragointi asiaan ahdistaa, voit saada hyviä työkaluja sen käsittelyyn, jos siis vielä jatkuu.
Aapee, mene kunnallisen kautta eikö ne oo ilmasia ja sit siitä eteenpäin jossei keskustelu kolmistaa tuota tuloksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kohta tässä ei ole totta?