Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Pitkä ja vakaa parisuhde kaatumassa seksiongelmiin

Herra seksitohelo
24.10.2021 |

Apua oikeasti, nyt on paha paikka! Olemme vähän päälle kolmekymppinen pariskunta joista minä se mies osapuoli. Olemme seurustelleet jo kuusi vuotta ja erittäin hyvin menee muuten, mutta seksissä on ongelmia. Ja ne johtuvat vain minusta. Minun miehisestä suorituskyvystäni. Alkuun oli enemmän, nykyisin yhdyntä onnistuu. Haasteita kuitenkin on.

Jos ne ennen oli vain haasteita jonka kanssa selvittiin, niin nyt tilanne on kärjistynyt siihen että parilla viimeisellä kerralla avovaimo on alkanut oikeasti itkemään ja huutamaan minulle. Nyt minulla on valtava ahdistus ja pelko parisuhteen menettämisestä enkä osaa muuta ajatella. Avaan tilannetta ja taustoitan enemmän muissa viesteissä.

Haluan tehdä kaikkeni tämän parisuhteen pelastamiseksi. Tarvitsen apua. Siis toki terapiaan olen menossa ja olen valmis maksamaan ne kalliit yksilö- ja pariterapiat joita voidaan tarvita paljon. Tähän parisuhteeseen haluan panostaa. Lääkärillekin olen menossa.

Tämä on varmasti pitkä prosessi terapioineen ja kaikkineen. Mutta nyt haluan toimia ja priorisoida parisuhteen pelastamisen kaiken muun edelle!
Kaipaisin myös vertaistukea ja siksi avasin tämän ketjun. Löytyyköhän täältä kohtalotovereita?
Ja onko suositella hyvää seksuaaliterapeuttia pääkaupunkiseudun suunnilta?

Kommentit (154)

Vierailija
141/154 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika raskaalta kuulostaa. Onko siis niin, että suhteen naisosapuoli odottaa, että mies "suorittaa" seksin ja hän on itse kuin statistina ja tekemisen kohteena? Varsinkin tuo alkuasetelma on erikoinen, jos toisen pitäisi toimia kuin ajatuksen voimalla, ja toinen odottaa passiivisena oikeita mooveja? Eihän mikään estä ohjailemasta vaikka toisen käsiä, jos ei ääneen saa toiveita esitettyä.

Tuntuu, että nainenkin on tässä jollain tavalla "estynyt" ja hänellä on seksistä jokin ideaalikuva, jonka mukaan kaiken pitäisi aina sujua, ja jos joku pieni juttu ei vastaa hänen sisäistä käsikirjoitustaan, kaikki on pilalla. Jos ajattelen, että oma partneri (mies) olisi noin hankala ja seksin virittely kuin miinakentällä kulkemista, voi olla, että menisi mielenkiinto itseltäkin.

N42

Vierailija
142/154 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että yrität kaikkesi ja se ei riitä. Kaikkia ongelmia ei voi ratkaista. Nyt kysymys on halutko elää tuollaisessa suhteessa? Naisen käytös on puhdasta terrorisointia. Jos hän ei halua asiaa selvittää eikä enää keskustella, niin ei ole paljoa tehtävissä ja aika turha odottaa että tilanne muuttuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/154 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan naisesi tyydyttää ihan ilman sitä erekiotakin, niinhän naisetkin tekevät miehilleen, suulla tai käsin. Voihan olla että itsekin siitä innostut.

No eihän kaikki todellakaan tyydyty muusta kuin yhdynnstä. Esim itselleni yhdyntä on aivan välttämätön, jotta saan tyydytyksen. En nauti siitä, että pimppaani nuollaan vaan tartten sen kovan ku**in sisään.

Mutta jospa nyt ei puhutakkaan sinusta, vaan tämän miehen naisesta.

Suurin osa naisita kyllä tykkää. Mutta ethän sä voikkaan tykätä. koska olet se mies joka kaipaa kiepeästi psykiatrista hoitoa...

Suurin osa naisista? Mihinkähän tämä perustuu?

Seksi on sitä että saa miehen peniksen vaginaan ja tyudytyksen sitä kautta.

No niin, sieltä se totuus tuli! Kiva että märittelet miten sen naisen tyydytyksen pitää tulla. Myös kiva että määrittelet mikä on seksiä; mielestäsi vain sitä kun penis menee vaginaan. Jos siis nainen ei saa sillä, niin muuta ei ole...Ja klitoriksella ei siten ole virkaa.

Voiko aidompaa itsekkyyttä enää ollakkaan.

Vierailija
144/154 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nämämiehet, jotka haluavat hanjobin, tai suihinoton. Onkos ne kiellettyjen listoilla myös?

Joku uskalti kertoa, miten antaa vaimolleen suuseksiä saunassa, hyi hyi, ei saa sellaista tehdä.

Vierailija
145/154 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites nämämiehet, jotka haluavat hanjobin, tai suihinoton. Onkos ne kiellettyjen listoilla myös?

Joku uskalti kertoa, miten antaa vaimolleen suuseksiä saunassa, hyi hyi, ei saa sellaista tehdä.

Naisen kuuluu nauttia vain miehen peniksestä yhdynnässä. Miehelle on kuitenkin sallittua nauttia mistä vain, ja vaikka monenkin naisen kanssa.

Onhan mies PÄÄihminen, ja nainen vain toteuttaa miehen halut. Jos ei naiselle penis kelpaa, saa olla ilman nautintoa.

Vierailija
146/154 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan jestas.

Vierailija
147/154 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko. tän on oltava joku trolliarmeijan(idästä luultavammin) trollitehtaan harhainen sepitelmä?

ei niin mitään tolkkua koko tarinassa. en usko.

kannattaa varmaan pakata ne romunne sieltä pasilanmotellista ja suksia hevonkuuseen täältä.

kiitos. tehkää se heti ja mahdollisimman hyvin!

Vierailija
148/154 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei uskottava trollaus kirjoitti:

en usko. tän on oltava joku trolliarmeijan(idästä luultavammin) trollitehtaan harhainen sepitelmä?

ei niin mitään tolkkua koko tarinassa. en usko.

kannattaa varmaan pakata ne romunne sieltä pasilanmotellista ja suksia hevonkuuseen täältä.

kiitos. tehkää se heti ja mahdollisimman hyvin!

Mitä meinaat tällä? Ehkä tuota sivuraidetta joka keskusteluun on tullut?

Sillä oma tarinani on mennyt (valitettavasti) juuri niin kuin olen kuvaillut...

Vierailija
149/154 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin perkele, nyt se sitten tempun teki ja kävi panemassa jotain toista miestä vielä! Avovaimo siis petti  :(

Ei voi olla totta. En olisi uskonut hänestä mitään tuollaista.

Ja mikä kaikkein pahinta, niin ei ollut mikään hetken hairahdus, vaan pitkään olivat miehen kanssa viestitelleet ja flirttailleet. Kauan harkittu teko, samalla kun täysin pokkana elää kanssani normaalia parisuhdearkea. Ja on pystynyt elämään senkin jälkeen pari kuukautta kunnes tunnusti.

Ja mikä koomisinta, niin avovaimo oli tuohtuneena siitä kun se mies oli samankaltaista viestinvaihtoa käynyt avokin kaverin kanssa. Eli naiseni menee PETTÄMÄÄN minua jonkun miehen kanssa ja on suivaantuneena sille, kun se muidenkin kanssa flirttailee. No hoh hoo.

Että mitähän vittua tässä nyt... olo on kuin puulla päähän lyöty. Piti tämäkin elämässään joutua kokemaan.

Vierailija
150/154 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Pitää nostella tätä kun ton aamupäiväisen viestin aikaan tämä ilmeisesti hautautui muiden ketjujen sekaan. Kun ei kommenttia tai edes ääniä tullut.

Joten nostoa jos jotain vertaistukea saisi tähänkin tilanteeseen. Tämmöiseen pahimpaan mahdolliseen lopputulemaan tällekin saagalle.

- Herra Seksitohelo

Vierailija
151/154 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra Seksitohelo kirjoitti:

Noniin perkele, nyt se sitten tempun teki ja kävi panemassa jotain toista miestä vielä! Avovaimo siis petti  :(

Ei voi olla totta. En olisi uskonut hänestä mitään tuollaista.

Ja mikä kaikkein pahinta, niin ei ollut mikään hetken hairahdus, vaan pitkään olivat miehen kanssa viestitelleet ja flirttailleet. Kauan harkittu teko, samalla kun täysin pokkana elää kanssani normaalia parisuhdearkea. Ja on pystynyt elämään senkin jälkeen pari kuukautta kunnes tunnusti.

Ja mikä koomisinta, niin avovaimo oli tuohtuneena siitä kun se mies oli samankaltaista viestinvaihtoa käynyt avokin kaverin kanssa. Eli naiseni menee PETTÄMÄÄN minua jonkun miehen kanssa ja on suivaantuneena sille, kun se muidenkin kanssa flirttailee. No hoh hoo.

Että mitähän vittua tässä nyt... olo on kuin puulla päähän lyöty. Piti tämäkin elämässään joutua kokemaan.

Minusta tämä kertoo sen, ettei ongelma alun perinkään ole ollut sinussa tai suoriutumisessasi, vaan kyse on isommasta ongelmasta suhteessanne. Nyt perusteellinen keskustelu, onko kummallakin halua jatkaa suhdetta. Tsemppiä ikävään tilanteeseen@

Vierailija
152/154 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että vaimollasi on suurempi libido kuin hän itsekään uskaltaa tunnustaa. Hän haluaisi spontaania seksiä jossa mies ottaa ohjat, (ehkä jopa SM-henkisesti.) Väitän että suurella osalla naisista on juuri tuo lukko että eivät pysty puhumaan seksistä. (ne ovat niitä naisia jotka eivät käy lukemassa mitään seksipalstoja)

Jos ja kun sitä seksiä on, kannattaisi kokeilla hieman karskimpaa lähestymistapaa. Kyllä, silittelyitä, mutta jossain vaiheessa kannattaa puristaakin, tisseistä, hiuksista...

Jos tämä pettämiskuvio on totta, kannattaa tarkistaa sitä tunnepuolta kummankin.

Vierailija
153/154 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tossa mitään ole tehtävissä. Monta vuotta elämästä hukkaan. Ei ole sinun vikasi ap, mutta sinä ollet se joka tästä kärsii. Jotkut eivät pääse tällaisesta petoksesta ikinä yli. Paskiainen pihalle, ja toipumaan.

Vierailija
154/154 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nyt et enää mieti edes tuota akkaa

Jätä se sika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi