Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Pitkä ja vakaa parisuhde kaatumassa seksiongelmiin

Herra seksitohelo
24.10.2021 |

Apua oikeasti, nyt on paha paikka! Olemme vähän päälle kolmekymppinen pariskunta joista minä se mies osapuoli. Olemme seurustelleet jo kuusi vuotta ja erittäin hyvin menee muuten, mutta seksissä on ongelmia. Ja ne johtuvat vain minusta. Minun miehisestä suorituskyvystäni. Alkuun oli enemmän, nykyisin yhdyntä onnistuu. Haasteita kuitenkin on.

Jos ne ennen oli vain haasteita jonka kanssa selvittiin, niin nyt tilanne on kärjistynyt siihen että parilla viimeisellä kerralla avovaimo on alkanut oikeasti itkemään ja huutamaan minulle. Nyt minulla on valtava ahdistus ja pelko parisuhteen menettämisestä enkä osaa muuta ajatella. Avaan tilannetta ja taustoitan enemmän muissa viesteissä.

Haluan tehdä kaikkeni tämän parisuhteen pelastamiseksi. Tarvitsen apua. Siis toki terapiaan olen menossa ja olen valmis maksamaan ne kalliit yksilö- ja pariterapiat joita voidaan tarvita paljon. Tähän parisuhteeseen haluan panostaa. Lääkärillekin olen menossa.

Tämä on varmasti pitkä prosessi terapioineen ja kaikkineen. Mutta nyt haluan toimia ja priorisoida parisuhteen pelastamisen kaiken muun edelle!
Kaipaisin myös vertaistukea ja siksi avasin tämän ketjun. Löytyyköhän täältä kohtalotovereita?
Ja onko suositella hyvää seksuaaliterapeuttia pääkaupunkiseudun suunnilta?

Kommentit (154)

Vierailija
21/154 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra seksitohelo kirjoitti:

Noniin 5 minuuttia terveystalon chatissa ja käsissä resepti 50mg sildenafiiliin. Kätevää on nykyaika.

Eipä se paljon kysellyt. Olenko perusterve ja olenko ennen käyttänyt erektiolääkkeitä. Ja onnistuuko masturbointi. Ongelman jatkuessa käski olla yhteydessä urologiin.

No niin! Huomioi että pitää ottaa lääke reippaasti ennen kuin toimiin ryhtyy. Omalla kohdalla ei ollut mikään kiire kun tuntui auttavan vielä seuraavana aamunakin kun illalla oli pillerin kanssa toimittu.

Naaman punoitus on yleinen sivuoire, mutta itselleni ei ole tullut mitään sivuoireita. Eli jos naama punoittaa niin nainen saattaa huomata kysyä tai tietää että nyt ollaan pillerin kanssa.

Vierailija
22/154 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä sitä mieltä, että naisellasikin on aihetta katsoa peiliin. Huutamisen ja raivoaminen seksiasioossa ei ikinä auta, keskustelu auttaa.

N49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/154 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teillä on kuukauden seksi tauko? Sen takia ettet uskalla useammin koska pelkäät että lerpahtaa?

Pari kommenttia

- tuo sun erektiohäiriö on luultavasti psykologista ja te molemmat ruokitte sitä. Eukkos sillä että pettyy siihen että ei seiso ja sinä tolla hössöttämisellä. Se on ihan normaalia että ei se aina välttämättä toimi, riippuu monesta asiasta. Helppoa se on naisilla ku ei tarvi ku haarat avata. Sun pitää vaan oppia nauttimaan siitä seksistä, siitä miltä se tuntuu ja siitä kumppanista ja unohtaa kaikki suorittaminen. Suorittaminen pilaa seksin.

- nuo erektiolääkkeet ei välttämättä poista ongelmaa koska edelleen se seisominen tulee päästä. Mutta helpottaa kyllä huomattavasti diilaamista. Sun ongelmana on nyt toi sun paniikki suhteesta joka ei kyllä yhtään auta. Teidän on nyt puhuttava tästä kunnolla ja puhuttava kaikki. Ja sitten YHDESSÄ hoidettava se seksipuoli kuntoon. Jos että osaa yhdessä asiaa puida niin se terapia auttaa siihen. Kyllä sun kumppani on toiminut viestisi perusteella rumasti mutta rivien välistä luen että olet kyllä itse edesauttanut asiaa. Kuukauden seksitauko on pirun pitkä jos toinen haluaisi seksiä ja toinen välttelee mistä syystä tahansa. Kirkolta löytyy kyllä hyvää ja halpaa apua jos pääsee jutuille, jonoa vaan tuppaa olemaan ja kun sulla on akuutti tilanne päällä ni se on paha paikka.

Älä panikoi yksin, puhukaa. Kun olette puhuneet niin älä jankkaa. Äläkä pelkää ja panikoi niin että toinen näkee, se ei auta. Mee vaikka metsään huutamaan. Ketään ei täällä omisteta ja toisen kanssa ollaan kun tahdotaan olla. Jos toinen ei enää tahdo niin et voi sille mitään.

Vierailija
24/154 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä sitä mieltä, että naisellasikin on aihetta katsoa peiliin. Huutamisen ja raivoaminen seksiasioossa ei ikinä auta, keskustelu auttaa.

N49

Hyvä mies 49 eihän noni olekkaan.

Vierailija
25/154 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tärkeää, että naisesi oppisi huolehtimaan omasta hyvinvoinnistaan ihan itsekin, ettei kaikki olisi yhteisen sekin varassa. Selvästi naisesi on ahdistunut ongelmista. On tärkeää, että otat nyt osaltasi vastuun kokeilemalla lääkettä.

Vierailija
26/154 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaa kysyin yksityiseltä ja ilmaisesta seurakunnan perheneuvonnasta. Molempiin on parin viikon jono, joten sama minun on tuonne ilmaiseen odottaa. Ei paha sinällään, kuvittelin että perheneuvontaan voi olla parin kuukauden jonot. Perheneuvontaa lähestyin kysymällä antavatko he seksiongelmiin apua, joten ilmeisesti kyllä, kun asiakkaaksi aikoivat ottaa.

Vierailija
27/154 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi kirjoitti:

Miksi teillä on kuukauden seksi tauko? Sen takia ettet uskalla useammin koska pelkäät että lerpahtaa?

Pari kommenttia

- tuo sun erektiohäiriö on luultavasti psykologista ja te molemmat ruokitte sitä. Eukkos sillä että pettyy siihen että ei seiso ja sinä tolla hössöttämisellä. Se on ihan normaalia että ei se aina välttämättä toimi, riippuu monesta asiasta. Helppoa se on naisilla ku ei tarvi ku haarat avata. Sun pitää vaan oppia nauttimaan siitä seksistä, siitä miltä se tuntuu ja siitä kumppanista ja unohtaa kaikki suorittaminen. Suorittaminen pilaa seksin.

- nuo erektiolääkkeet ei välttämättä poista ongelmaa koska edelleen se seisominen tulee päästä. Mutta helpottaa kyllä huomattavasti diilaamista. Sun ongelmana on nyt toi sun paniikki suhteesta joka ei kyllä yhtään auta. Teidän on nyt puhuttava tästä kunnolla ja puhuttava kaikki. Ja sitten YHDESSÄ hoidettava se seksipuoli kuntoon. Jos että osaa yhdessä asiaa puida niin se terapia auttaa siihen. Kyllä sun kumppani on toiminut viestisi perusteella rumasti mutta rivien välistä luen että olet kyllä itse edesauttanut asiaa. Kuukauden seksitauko on pirun pitkä jos toinen haluaisi seksiä ja toinen välttelee mistä syystä tahansa. Kirkolta löytyy kyllä hyvää ja halpaa apua jos pääsee jutuille, jonoa vaan tuppaa olemaan ja kun sulla on akuutti tilanne päällä ni se on paha paikka.

Älä panikoi yksin, puhukaa. Kun olette puhuneet niin älä jankkaa. Äläkä pelkää ja panikoi niin että toinen näkee, se ei auta. Mee vaikka metsään huutamaan. Ketään ei täällä omisteta ja toisen kanssa ollaan kun tahdotaan olla. Jos toinen ei enää tahdo niin et voi sille mitään.

Ei pidä paikkaansa... Ennen yhdyntää naisen pitää kostua ja saada klitoriksen erektio.

Vierailija
28/154 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mikä? Klitoriksen erektio? Kiva :)

Vierailija
29/154 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mikä? Klitoriksen erektio? Kiva :)

Siis klitorishan on ihan samanlaista matiskua kuin peniskin ja jäykistyy kiihottuessaan. Ei nainen ole mikään aina valmis reikä.

Vierailija
30/154 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n teksti vaikuttaa kyllä naisen kirjoittamalta. Ongelma ratkeaa siis helposti, kun hän lakkaa esiintymästä miehenä.

Vierailija
31/154 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:n teksti vaikuttaa kyllä naisen kirjoittamalta. Ongelma ratkeaa siis helposti, kun hän lakkaa esiintymästä miehenä.

Jep. Joko nainen tai akkamainen mies.

Vierailija
32/154 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan naisesi tyydyttää ihan ilman sitä erekiotakin, niinhän naisetkin tekevät miehilleen, suulla tai käsin. Voihan olla että itsekin siitä innostut.

Vierailija
33/154 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan naisesi tyydyttää ihan ilman sitä erekiotakin, niinhän naisetkin tekevät miehilleen, suulla tai käsin. Voihan olla että itsekin siitä innostut.

No eihän kaikki todellakaan tyydyty muusta kuin yhdynnstä. Esim itselleni yhdyntä on aivan välttämätön, jotta saan tyydytyksen. En nauti siitä, että pimppaani nuollaan vaan tartten sen kovan ku**in sisään.

Vierailija
34/154 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän kaikki todellakaan tyydyty muusta kuin yhdynnstä. Esim itselleni yhdyntä on aivan välttämätön, jotta saan tyydytyksen. En nauti siitä, että pimppaani nuollaan vaan tartten sen kovan ku**in sisään.

Mutta jospa nyt ei puhutakkaan sinusta, vaan tämän miehen naisesta.

Suurin osa naisita kyllä tykkää. Mutta ethän sä voikkaan tykätä. koska olet se mies joka kaipaa kiepeästi psykiatrista hoitoa...

Vierailija
35/154 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisita kyllä tykkää. Mutta ethän sä voikkaan tykätä. koska olet se mies joka kaipaa kiepeästi psykiatrista hoitoa...

Sinä kaipaat psykiatrista hoitoa. Olet joka ketjussa terrorisoimassa!! N41

Vierailija
36/154 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä kaipaat psykiatrista hoitoa. Olet joka ketjussa terrorisoimassa!! N41

Ja nyt sitten lopetatte tämä vidun sekoilun, ennenkuin aloitatte. Joka kerjua ei tartte pilata tällä jankkauksella. Säättänä!

Vierailija
37/154 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi mies on hullu. Kirjottelee muka naisena joka paikkaan, kuinka haluaa vain yhdyntää. Kieroutunut mies.

Vierailija
38/154 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi mies on hullu. Kirjottelee muka naisena joka paikkaan, kuinka haluaa vain yhdyntää. Kieroutunut mies.

Tää on jo toinen kerta ku sanot mua mieheks! Ei kaikki eri mieltä olevat ole kuule miehiä! Mietippäs hetki mitä kirjottelet..

Vierailija
39/154 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli oot tottanu siihen naiseen pitkässä liitossa. aika perus ongelma.

ite oon päässy kehittymällä eteenpäin asiassa naisen kanssa.

uudet asennot, orgasmikeskeisyys, suuseksi ajankanssa,

parisuhde elää ajassa ja niin tulisi teidänkin tehdä.

jos 1 vuoden aikana opitut hommat ei enää kiihota,

tulee siihen tuoda jotain muuta. ja kokoajan ei kannata

olla pukkimassa. ei toimi pitemmän päälle.

lääkkeillä vaan siirrät sitä ongelmaa joka teidän

välillänne on nyt, molempien ehdoilla tulee edetä

Vierailija
40/154 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, jokainen nainen on toki erilainen. Mutta kyllä aika moni nainen nimenomaan tarvitsee sitä kullia sisäänsä. Minä en ole mies, mutta oletko sinä se klitorisjankkaaja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi