Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos 27v mies on neitsyt?

Vierailija
23.10.2021 |

Mitä tunteita tämä herättää kanssaihmisissä?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten tällaiseen tilanteeseen voi päätyä? Onko tietoisesti vältellyt seksin harrastamista? Luulisi, että jossain vaiheessa olisi väkisinkin käynyt flaksi baarissa, kotibileissä, juhannusbileissä, risteilyllä, opiskelijajuhlissa jne...

Helposti. Miehenä saa olla rauhassa. Olin itse just tommonen, siinä 26v paikkeilla meni neitsyys.

Ei introverttia ylipainoista nörttiä kutsuta kotibileisiin/juhannusjuhliin. Koulussa minua kiusattiin, joten en todellakaan mennyt risteilyille minua kiusaavien luokkalaisten kanssa. Baarissakin myöhemmin "sain" olla rauhassa, ei kukaan tullut puhumaan. Kävin säännöllisesti eräässä irkkupubissa kuuntelemasa livemusiikkia ja ottamassa pari olutta vuosia, kun asuin lähistöllä silloin. Olin itse niin ujo, etten uskaltanut ottaa kontaktia, eikä ollut kavereitakaan. Sain olla rauhassa.

Lopulta uskalsin alkaa nettitreffailla siinä 25v paikkeilla city:n kautta. Noin alkoi saada jotain kontaktia naisiin. Kun vielä hommasin maksullisen kanssa neitsyyden pois siinä 26-vuotiaana, alkoivat naiset olla paljon vähemmän myyttisiä olentoja, ja alkoi pystyä olemaan luonnollisempi ja jännittämättä niin paljon.

Tuosta on jo aikaa ja nykyään löytyy vaimokin. Kyllä ihminen kovalla työllä pystyy opettamaan itsensä sen verran sosiaaliseksi, että se riittää.

Vierailija
42/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään huorissakäynti ei tule ikinä muuttamaan sitä faktaa, että kaikki nuoruuden teiniromanssit ja seksikokemukset ovat jääneet kokematta. Elämä on lopullisesti ohi, pilalla ja menetetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään huorissakäynti ei tule ikinä muuttamaan sitä faktaa, että kaikki nuoruuden teiniromanssit ja seksikokemukset ovat jääneet kokematta. Elämä on lopullisesti ohi, pilalla ja menetetty.

Niin, mutta mitä sille voi? Vain tulevaisuuteen voi vaikuttaa, ei menneisyyteen.

Niitä asioita, joille ei voi mitään, ei kannata murehtia.

Vierailija
44/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa ne kunnollset pojat jäivät viikonloppuna pelaamaan Nintendoa, kun jännäpojat kutsuttiin jännien tyttöjen bileisiin, joiden jälkeen saattoi päästä näkemään vaikka ( . ) ( . )

:(

Vierailija
45/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höpö höpö. Ei niitä teiniromansseja ja seksikokemuksia kannata noin glorifioida. Moni katuukin niitä.

Vierailija
46/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tunteita.

Vierailija
47/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten tällaiseen tilanteeseen voi päätyä? Onko tietoisesti vältellyt seksin harrastamista? Luulisi, että jossain vaiheessa olisi väkisinkin käynyt flaksi baarissa, kotibileissä, juhannusbileissä, risteilyllä, opiskelijajuhlissa jne...

Tavallinen mies päätyy tuollaiseen tilanteeseen erittäin helposti. Ei tarvitse tietoisesti vältellä seksiä. Miehille ei tapahdu mainitsemissasi tapahtumissa väkisin tai kovalla yrittämiselläkään välttämättä yhtään mitään.

Vierailija
48/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruudessa ne kunnollset pojat jäivät viikonloppuna pelaamaan Nintendoa, kun jännäpojat kutsuttiin jännien tyttöjen bileisiin, joiden jälkeen saattoi päästä näkemään vaikka ( . ) ( . )

:(

Nyt prkl otat vastuun omasta elämästäsi. Se on sun oma päätös lähdetkö ulos vai jäätkö kotiin pelaamaan, se on sun oma päätös luetko itsesi lentäjäkirurgiksi vai katkeroidutko tekemättä yhtään mitään! KUKAAN ei saa mitään ilmaiseksi, ne sun kadehtimat menestyneet miehet OVAT TEHNEET TÖITÄ sen menestyksen eteen!

Vierailija
49/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä lopullisesti ohi 27 vuotiaana:D Joopa joo. Ei ne teiniromanssit niin erikoisia ole, ne koostuvat lähinnä räpeltämisestä, älyttömän turhasta draamasta ja kaikkien osapuolien epävarmuudesta. Teinivuodet ovat hyvää aikaa ehkä niille "prom queeneille" mutta kaikille muille se oli paikoin aika kivuliasta (vaikka toki myös hauskaa) aikaa.

Vierailija
50/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin nuorena menevä ja olin aina mukana kaikissa mahdollisissa bileissä, risteilyissä, opiskelijabileissä yms. Seksiä en tuona aikana vaan harrastanut, koska oma libido oli aivan nollissa ja taisin olla myös aikamoisen epävarma seksuaalisesti. Kun kavereiden säätöjä vierestä seurasi niin en usko, että lopulta jäin paitsi mistään sen kummemmasta. Oma neitsyys menikin vasta 28-vuotiaana ja sekin tuli naisen aloitteesta.

M33

Vierailija
51/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on kyllä ihan selvä soijapoika 🤣

Vierailija
52/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vaan tyytyväinen, ettei teininä ollut mitään noloja räpellyksiä ja romansseja.

N33

Vierailija
53/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, taustalla ei ollut niinkään ujous ja epävarmuus vaan se, että mies oli mielestään mahtava alfa eikä kelpuuttanut ketä tahansa. Lääkisläinen. Kävi tosin ilmi, että hän oli myöskin impotentti ja oli ylhäisessä yksinäisyydessään harrastanut päivittäistä runkkausta odottaessaan, että joku tarpeeksi tasokas nainen ilmaantuu näköpiiriin. Hän myös virtsasi istualtaan, jostain syystä.

t. Se 26-vuotiaasta neitsytmiehestä kertonut

Ja sinä olit muka se tarpeeksi tasokas nainen?:D:D Oikeasti mies kävi epätoivoiseksi ja laski rimaansa sinun tasollesi. Virtsaatko itse muuten seisaaltasi?

Vierailija
54/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen mies päätyy tuollaiseen tilanteeseen erittäin helposti. Ei tarvitse tietoisesti vältellä seksiä. Miehille ei tapahdu mainitsemissasi tapahtumissa väkisin tai kovalla yrittämiselläkään välttämättä yhtään mitään.

Näin se on. Itsekin olisin saanut, mutta olen passiivinen enkä ikinä tehnyt aloitetta. Ja aloite on miehen tehtävä

Vierailija
55/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu. Ei ole lähtenyt massan mukana huoraamaan, vaan kunnioittaa itseään ja etsii oikeaa. 

😂😂😂

Et sä voi päätellä noita asioita annetuista tiedoista. Itse olen 40 vuotias neitsyt (nainen) ja en todellakaan kunnioita itseäni - päinvastoin häpeän kokemattomuuttani tässä maailmassa jossa seksi pyörittää kaikkea. Tämä on vaikuttanut myös suuresti mielenterveyteeni, olen seksuaalisesti estynyt - muussa tapauksessa olisin voinut turvautua yhdenyönjuttuun.

Ja mistä päättelet että ap:n tapaus "etsii sitä oikeaa"? Ehkä hän on aseksuaali, ehkä hän on luopunut toivosta, ehkä hän on keskittynyt uraan seksielämän sijaan?

Tässähän kysyttiin, että mitä ajattelisit. Onhan se yksi vaihtoehto myös.

Itse lähdin jakamaan 21-vuotiaana. Olen sitä mieltä, että ei ollut oikeastaan hyvä juttu. Siinä oli vain sellaista painetta, että kun muutkin sitä tekevät, niin kai sitten myös minä. Toki himoa tunsin, eipä sillä, mutta oma käsikin on ok-juttu siihen saakka, kun löytää sopivan kumppanin. 

Vierailija
56/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sivullisille kuuluu? Tee niin kuin itsestäsi tuntuu parhaalta. Ei sitä seksiä ole pakko harrastaa eikä se niin ihmeellistä ole jos teininä tai nuorena jonkun toisen kännisen teinin kanssa räpeltää.

Vierailija
57/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
58/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu. Ei ole lähtenyt massan mukana huoraamaan, vaan kunnioittaa itseään ja etsii oikeaa. 

panisi kaikkia kaksijalkaisia kanoista tikapuihin jos ne vain antaisi.

Vierailija
59/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, ettei ole mennyt esim maksullisiin. Ei herätä sen kummempia tunteita.

Vierailija
60/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni erikoista jos miehellä ei tuossa iässä ole lainkaan kokemuksia naisista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme