Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos 27v mies on neitsyt?

Vierailija
23.10.2021 |

Mitä tunteita tämä herättää kanssaihmisissä?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten tällaiseen tilanteeseen voi päätyä? Onko tietoisesti vältellyt seksin harrastamista? Luulisi, että jossain vaiheessa olisi väkisinkin käynyt flaksi baarissa, kotibileissä, juhannusbileissä, risteilyllä, opiskelijajuhlissa jne...

Minä kävin usein nuorena jatkuvasti festareilla, kotibileissä, risteilyillä, opiskelijabileissä, baareissa, juhannusmökkireissuilla jne. En siitä huolimatta koskaan päässyt panemaan. 

M34 edelleen neitsyt

Vierailija
22/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu. Ei ole lähtenyt massan mukana huoraamaan, vaan kunnioittaa itseään ja etsii oikeaa. 

😂😂😂

Et sä voi päätellä noita asioita annetuista tiedoista. Itse olen 40 vuotias neitsyt (nainen) ja en todellakaan kunnioita itseäni - päinvastoin häpeän kokemattomuuttani tässä maailmassa jossa seksi pyörittää kaikkea. Tämä on vaikuttanut myös suuresti mielenterveyteeni, olen seksuaalisesti estynyt - muussa tapauksessa olisin voinut turvautua yhdenyönjuttuun.

Ja mistä päättelet että ap:n tapaus "etsii sitä oikeaa"? Ehkä hän on aseksuaali, ehkä hän on luopunut toivosta, ehkä hän on keskittynyt uraan seksielämän sijaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten tällaiseen tilanteeseen voi päätyä? Onko tietoisesti vältellyt seksin harrastamista? Luulisi, että jossain vaiheessa olisi väkisinkin käynyt flaksi baarissa, kotibileissä, juhannusbileissä, risteilyllä, opiskelijajuhlissa jne...

Ymmärrätkö edes miten etuoikeutettu olet jos sulle on noin vieras ajatus, että kaikille ei "käy flaksi"?

T. Neitsytnainen

Vierailija
24/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa olen tosiaan kieltäytynyt tuntemattoman naisen lähentelystä (alkoholilla oli osuutta asiaan). En tahdo harrastaa seksiä tuntemattoman kanssa vaikka alakerta saattaisikin sitä haluta. Muuten ei ole sitten sattunut ketään kohdalle. Nuoruus, opiskelu ja työelämä on ollut 99% miesvaltaista ympäristöä.

T: Kohta 31 v kokematon

Vierailija
25/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin usein nuorena jatkuvasti festareilla, kotibileissä, risteilyillä, opiskelijabileissä, baareissa, juhannusmökkireissuilla jne. En siitä huolimatta koskaan päässyt panemaan. 

M34 edelleen neitsyt

Todella surullista! Eikö läheisyyden puute aiheuta mitään ongelmia? Tai kun ei pääse toteuttamaan omaa seksuaalisuuttaan?

Vierailija
26/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34 edelleen neitsyt

Todella surullista! Eikö läheisyyden puute aiheuta mitään ongelmia? Tai kun ei pääse toteuttamaan omaa seksuaalisuuttaan?

Aiheuttaa se. Niiden kanssa on vain opittava elämään, ei kukaan ole minulle velvoitettu läheisyyttä antamaan. Ja seksuaalisuus täytyy vaan kuolettaa.

T. Eri

Vierailija
27/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34 edelleen neitsyt

Kyllä mies sen kestää. Suomessa on meidän ikäluokassa paljon enemmän miehiä kuin naisia. Ajattelen, että minä joudun tämän kestämään, että jonkun toisen ei tarvitse. Minun taakkani eikä kenenkään muun.

-eri

Vierailija
28/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin jälkikäteen kun asiaa ajattelee, niin itselläni ei ole oikeasti ollut lähelläkään poikuuden menettäminen, vaikka olen kyllä aikoinaan käynyt mainitsemissasi tapahtumissa. Ja oon kuitenkin aina ollut fiksu ja pitänyt itsestäni huolta. En osaa ns. uida naisen pöksyihin ja kun sitä taitoa ei ole (saati tahtoa panna ketä tahansa), niin rauhassa on saanut olla. M30+

Vierailija
29/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin jälkikäteen kun asiaa ajattelee, niin itselläni ei ole oikeasti ollut lähelläkään poikuuden menettäminen, vaikka olen kyllä aikoinaan käynyt mainitsemissasi tapahtumissa. Ja oon kuitenkin aina ollut fiksu ja pitänyt itsestäni huolta. En osaa ns. uida naisen pöksyihin ja kun sitä taitoa ei ole (saati tahtoa panna ketä tahansa), niin rauhassa on saanut olla. M30+

Juuri näin. En tarkoita, että sinulla olisi kyse samasta mutta itselläni uskon tämän kaiken johtuvan matalasta libidosta. Kun muut ravasivat bileissä, niin minä opiskelin tai rassasin mopoa / autoa.

Myös M30+

Vierailija
30/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä horoskooppimerkki, mutta parempiakin on.

Vierailija
31/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi ollenkaan. Ei, vaikka olisi ujompikin tapaus. Tuntuisi pikemminkin vain mukavalta, ettei ole h*orannut ympäriinsä "etsimässä itseään" ja ettei ole jonoa exiä ja ties mitä säätöjä perässä roikkumassa.

T. N 35 ja itsekin neitsyt

Vierailija
32/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitenkö näin voi käydä. Itse olin yksinhuoltajaäidin kasvattama koulukiusattu kilttipoika, esim urheilu/liikunta/joukkuepelit ja muu koulukiusaajia puoleensa vetävä roska ei koskaan kiinnostanut (en saanut koskaan miehen mallia mistään).

Sen sijaan istuin kiltisti kotona, pelasin videopelejä ja luin kirjoja. Voitte varmaankin arvata miten puoleensavetävää tämä naisille on. Ei heillä ole mitään tarvetta tyytyä kaltaiseeni luuseriin kun tinderit ja muu maailma on täynnä huomattavasti tasokkaampia miehiä.

Olen melkein jo hyväksynyt kohtaloni kuolla yksinäisenä ja ikuisesti katkeroituneena.

m34

Vierailija
33/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin neitsyyteni 27 vuotiaana ja olen todella kiitollinen sille ihanalle tytölle. Tavallaan romutuin tuosta seurustelusuhteesta, mutta toisaalta se valaisi, miten valtaosa silloisesta tekemisestäni oli kompensointia tavallisen elämän puutteesta johtuen.

Kysymykseen: herättää surua. Toivottavasti löytää läheisyyttä.

Vierailija
34/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu. Ei ole lähtenyt massan mukana huoraamaan, vaan kunnioittaa itseään ja etsii oikeaa. 

Yleensä johtaa krooniseen runkkaamiseen. T:kokemussonni

Vierailija
35/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 29 kun sain ensimmäistä kertaa vaimolta hää-yönä.

Ei vaan tärpännyt ennen sitä vaikka mieli teki.

Vierailija
36/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti jotain taustalla. Itse aloin aikoinaan seurustella 26-vuotiaan neitsytmiehen (ei horoskooppi...) kanssa, ja paljastuihan sieltä aika pian sitten kaikenlaista.

Kuten mitä esimerkiksi

moraali.

Vierailija
37/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on. Mitäpä se minua haittaisi.

Vierailija
38/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mitenkö näin voi käydä. Itse olin yksinhuoltajaäidin kasvattama koulukiusattu kilttipoika, esim urheilu/liikunta/joukkuepelit ja muu koulukiusaajia puoleensa vetävä roska ei koskaan kiinnostanut (en saanut koskaan miehen mallia mistään).

Sen sijaan istuin kiltisti kotona, pelasin videopelejä ja luin kirjoja. Voitte varmaankin arvata miten puoleensavetävää tämä naisille on. Ei heillä ole mitään tarvetta tyytyä kaltaiseeni luuseriin kun tinderit ja muu maailma on täynnä huomattavasti tasokkaampia miehiä.

Olen melkein jo hyväksynyt kohtaloni kuolla yksinäisenä ja ikuisesti katkeroituneena.

m34

teitä ilman miehen ja isän mallia kasvaneita on ja tulee olemaan paaaaaaaaljon. mutta se on tabu suomessa.

Vierailija
39/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin kaikki hoksottimet hereillä, uskoisin 9/10 tapauksista sisältävän vakavia mentaalisia ongelmia ja estoja. Hiukan asiaa sivuten, muistan nuoruuden kapakkatansseista sinänsä ok-näköisen ja hoikan tytön. Tanssiessa vaan hänen käsivartensa olivat ojennetuna tikkusuoriksi ja niiden päässä kieppui kukin tanssittaja vuorollaan. Sen lähemmäksi kukaan ei päässyt ja se alkoi kyllä vaikuttamaan tytön kiinnostavuuteen. Henkinen varuillaan olo hänellä oli samaa luokkaa, äärikaukana mistään luontevuudesta. En tiedä onnistuiko ikinä kukaan sulattamaan jään hänestä. Kuin platinasta tehty metri-standardi Pariisissa, mielessäni tuo tarinan mimmi oli vanhapiika-standardin kouluesimerkki.

"Eräs länsirannikon kaupunki"

Vierailija
40/74 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34 edelleen neitsyt

"Tai kun ei pääse toteuttamaan omaa seksuaalisuuttaan?"

nyt uidaan vaarallisilla vesillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä