Mitä jos 27v mies on neitsyt?
Kommentit (74)
Luonto ei ole vielä ajanut tikanpoikaa puuhun.
Jotkut heräävät myöhemmin. Veikkaan, että tämä poika hässii oikein kunnolla sitten kun pääsee SEN makuun ;)
Miehen kannattaisi mennä sinne missä ikäisiään naisia on. Ja jättää palsta
Vierailija kirjoitti:
Miehen kannattaisi mennä sinne missä ikäisiään naisia on. Ja jättää palsta
Tämä. Ellei hän nimenomaan halua pitää kiinni nykytilanteestaan.
N58
Melko normaalia.
Tule sitten uudestaan kyselemään, kun olet 40 v ja poikuus vielä tallella.
Todennäköisesti et kuitenkaan tule, koska löydät kyllä seuraa huomattavasti ennen tuota hetkeä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään tunteita.
Sama. Luuserimiehet eivät ole minulle edes olemassa.
Kaipaan niin tätä aikaa jolloin tuli ihmettelyä tätä ihan oikeasti. Olisiko ollut vuosi 2019? Viimeinen vapauden vuosi.
Oli juttua että noin voi käydä jos ei ole niin sanottua "miehen mallia"
Mutta minä olen syntynyt perheeseen missä on vain poikia/miehiä. Minulla on neljä veljeä ja äitini on kuollut.
Enkä ole silti menettänyt poikuuttani, rehellisesti sanottuna en tiedä naisista mitään. Minua pelottaa ja nolottaa koska alan lähestyä tuota ikää mikä otsikossa on. Haluaisin tietää miltä oikea nainen tuntuu, nyt saan kokeilla vain tekopimppejä.
Neitsyt mies 25v
Eikai tuossa nyt ole mitään niin ihmeellistä, itse tiedän enemmän neitsyitä ikäisiäni miehiä kuin parisuhteessa tai aktiivisen seksielämän omaavia.
Ketä edes kiinnostaa toisten seksielämä? Joka haluaa päästä p*nemaan, varmaan tekee kaikkensa päästäkseen p*nemaan, omassa elämässäni on ollut muuta sisältöä niin paljon etten koe jääneeni mistään paitsi. Osaa sitä varmaan kepin reikäään laittaa ja nauttia läheisyydestä ilman aiempaa kokemustakin.
M27
Vierailija kirjoitti:
Eikai tuossa nyt ole mitään niin ihmeellistä, itse tiedän enemmän neitsyitä ikäisiäni miehiä kuin parisuhteessa tai aktiivisen seksielämän omaavia.
Ketä edes kiinnostaa toisten seksielämä? Joka haluaa päästä p*nemaan, varmaan tekee kaikkensa päästäkseen p*nemaan, omassa elämässäni on ollut muuta sisältöä niin paljon etten koe jääneeni mistään paitsi. Osaa sitä varmaan kepin reikäään laittaa ja nauttia läheisyydestä ilman aiempaa kokemustakin.
M27
Kyllä se on ihmeellistä! Neitsyt 27v mies on outo hyypiö!
27 on jo niin korkea ikä olla neitsyt, että taustalla voi olla sellaisia psyykenongelmia, jotka eivät suinkaan lopu siihen kun parisuhde jossain vaiheessa löytyy. Ja joille vastentahtoinen selibaatti on vain yksi ilmenemismuoto.
Minuakaan ei ole ikinä nähty naisen koska en ole löytänyt sitä oikeaan.
Liberacella oli sama ongelma vaikka olikin varakas ja kuuluisa poikamies jota monet naiset ihailivat.
Vierailija kirjoitti:
Melko normaalia.
Tule sitten uudestaan kyselemään, kun olet 40 v ja poikuus vielä tallella.
Todennäköisesti et kuitenkaan tule, koska löydät kyllä seuraa huomattavasti ennen tuota hetkeä.
Minä olen 36v mies joka ei ole ikinä suunnellut ja saanut vain yhden kerran suuseksiä eikä sekään ollut ilmainen kokemus
K iltt i s ?