Käytetäänkö teillä töissä ChatGPT:tä ja mihin?
Kysymys otsikossa.
Ehtä mihin käytät sitä henkilökohtaisessa elämässäsi, jos käytät?
Kommentit (12)
No itse käytän töissä korvaamaan Stack Overflowta ja Googlea. Muista en tiedä, käyttävätkö.
Oma yritys, käytän esim.
-sähköpostien kirjoittamiseen
-markkinointiin
-tiedonhakuun
-asiakkaiden hankkimiseen
En tiedä muista. Itse olen kokeillut ja todennut kelvottomaksi mihinkään soveltavaa vaativaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muista. Itse olen kokeillut ja todennut kelvottomaksi mihinkään soveltavaa vaativaan.
Et vaan osaa.
Ruokareseptejä olen hakenut. Siihen se kykenee.
Vierailija kirjoitti:
Voit pyytää vaikka suunnittelemaan viikon ruokalistan niistä aineista mitä sulla on jääkaapissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vaan osaa.
Ei vaan chatgpt ei osaa ajatella, vaan kopioida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit pyytää vaikka suunnittelemaan viikon ruokalistan niistä aineista mitä sulla on jääkaapissa
Mutta miksi minä sellaista haluaisin? Haluan hyvää. ruokaa.
Vapaa-ajalla en käytä, mutta töissä kyllä. Tutkimuskäyttöä vasta. Katsotaan mihin se pystyy ja kerrytetään kompetenssia sen koodaamiseen, asiakasprojektien toivossa.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Käytän trollailuun, mutta siihenkin joutuu käyttämään jotain ihme promptejä että pääsee pois siitä paasaavasta autisti tädistä.
Eikä se silloinkaan ole mikään hyvä siinä. Ne sen trollaukset ovat ihan liian läpinäkyviä ja tylsiä.
Duunissa siitä ei ole yhtään hyötyä. Haku kone ajaa saman ja nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Käytän trollailuun, mutta siihenkin joutuu käyttämään jotain ihme promptejä että pääsee pois siitä paasaavasta autisti tädistä.
Eikä se silloinkaan ole mikään hyvä siinä. Ne sen trollaukset ovat ihan liian läpinäkyviä ja tylsiä.
Duunissa siitä ei ole yhtään hyötyä. Haku kone ajaa saman ja nopeammin.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5114976/apu-keski-ikaisten-suomalaisten…
Tuosta mammat innoistuivat. Tosin epäilen ettei kukaan ole viitsinyt lukea tekstiä joten aivan sama mitä siinä lukee.
?