Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petän vaimoa ja syy siihen

Vierailija
28.12.2014 |

Olen mies 30v, minulla on avovaimo, 2v tytär ja toinen lapsi tulossa. Olen omastamielestä hyvä iskä ja hyvä mies vaimolle. Käyn töissä, hoidan lasta, siivoan, pesen pyykkiä, laitan ruokaa, halaan ja pussaan vaimoa, kohtelen häntä hyvin. Laitan ja remontoin meidän kotia jatkuvasti. Ei pitäisi olla valittamista. Aluksi meillä oli seksiä usein, nykyäänki jos jokakerta jaksan tehä alotteen, vaimo ei koskaan tee alotetta edes seksistä keskustelemiseen vaan sekin on mun harteilla. Laitan töissäollessani  vaimolle kivoja ehdotuksia joihin vaimo innokkaasti vastailee ja vaikuttaa hyvin halukkaalta. Olen niin kyllästyny ku en mihinkään saa kiitosta. 

Tapasin syksyllä treffisivustolta yhen 19v tytön ehdottamalla hänelle suoraan että kiinnostaisko seksi jos maksan 400€. Tyttö vastas että on asiaa välillä miettinytkin ja oli halukas. Keskusteltiin hinnasta ja saatiin se 100€. Hän oli heti sitämieltä että ainakin oot kunnon mies kun kerran varattu ja lapsiakin, ei siis tarvinnu vakuutella etten mikään hullu ole. Ollaan nyt tavattu kolme kertaa ja molemmat on tyytyväisiä ja haluaa jatkaa. Hän ekan kerran jälkeen sanoi että se 100€ on melkein sen viikon palkka (käy siivoamassa jotain kauppaa). Tiedän että teen väärin, mutta on myös vaimoni syytä...

Kommentit (139)

Vierailija
81/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDD Tän on pakko olla provo, ei kukaan ole noin tyhmä? Mitä jos oisit vaan ottanut vaimoa kädestä kiinni ja kertonut että tahdot enemmän ja toivoisit että olisi innokaampi. Oliko tuossa vaivaa niin paljon että piti huoriin lähtä? Jos vaimosi saa tietää niin se on kuule sitten menoa ukkeli. t.N20

Vierailija
82/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on syyllinen, mies on uhri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:53"]

Tähän on tultu, tasa-arvo perheessä. On meidän töitä, yhteisiä siivousta, kokkausta, jälkikasvusta huolenpitoa.......yms. Mutta sitten on vielä miehelle ne miehen työt. Pitää huolta talosta, autoista ja kaikesta teknisestä. Olla tunteellinen ja samalla tatuoitu bad ass...... Jos vielä joutuu aina tekemään aloitteen seksiinkin niin kyllä se ajaa pettävälle jäälle ! Se että maksaa nuorelle tytölle seksistä niin okei ei niin hienoa juttu, mutta ei häntä ole siihen pakoitettu, tytön oma valinta. Miehiä ei enää arvosteta perheessä kuten ennen ja käytetään häikäilemättä hyväksi . Sitten kun se mies on tehnyt yhdessä meidän työt, omat työt ja tulee uupuneena viereen köllöttämään tämä rakas nainen sanoo kulta : ollaan taidettu kasvaa erilleen ja mä oon rakastunut naapurin erkkiin...... Miehiä ja naisia ei ole nykyään tehty olemaan parisuhteessa eikä asumaan saman katon alla. Piste

jos joku muuta väittää, valehtelee. 

[/quote]

Tuosta olen täysin samaa mieltä. Tosin ei mulla hyväksikäytetty olo ole, onhan noi myös jokseenki itsestäänselviä asioita ja hyvä mies noin toimii. Ymmärtäis vaan naisetki miten helpolla mies saadaan jaksamaan tuota aina. Seksi tuntuu olevan naiselle vaikea asia parisuhteessa. 

Vierailija
84/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista mutta itse kun olin tuossa tilanteessa, eli pieni lapsi ja toinen tulossa, ei seksi kiinnostanut niin paljoa koska pahoinvointi, kohtukivut, pissatulehdukset, hiivatulehdukset, hormoniheittelyt ja armoton väsymys painoivat päälle. Tilanne oli kuitenkin väliaikainen. Lähdin kuitenkin seksiin mukaan lähes aina kun mies teki aloitteen ja mukavaahan se sitten oli. Miehillähän näitä syitä riittää pettämiseen ja se syy on tietenkin aina vaimossa. Lähipiirissä tiedän miesten pettämissyyksi riittäneen sen että vaimo ei kiihottanut koska oli viimeisillään raskaana ja näytti valaalta. Yksi petti koska seksiasennot vaimon kanssa aina samat. (Ei mitenkään voinut ehdottaa muita asentoja) Yksi petti kuulemma sen takia koska halusi naiselta peppuseksiä eikä kehdannut sellaista vaimolle ehdottaa. Oli kuulemma helpompi vieraan kanssa kun voi siitä vaan aloittaa peppuseksin kyselemättä. Tiedän myös miehiä jotka ovat pettäneet vaimon ollessa synnytyksen jälkeen sairaalassa. On kuulemma mahtavaa kun tietää ettei vaimo satavarmana yllätä ja kun tietää ettei vaimolta hetkeen heru niin on ikäänkuin oikeutettu moiseen hyvällä omallatunnolla.

Vierailija
85/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:28"]

Ja kerro toki vaimollesikin huorissakäynneistäsi. Jos tämä on vaimollesi OK, en tuomitse sinua. Mutta vaimollasi on oikeus valita, haluaako hän elää tällaisen miehen kanssa.

[/quote]

AP? Mielipiteesi? Eikö vaimollasi ole oikeus tietää? Onko vaimollasi oikeus pitää rakastajaa lapsen syntymän jälkeen?

Vierailija
86/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:07"]

ap, mietipä tarkkaan seuraavaa lausetta:

aiotko sanoa lapsillesi (joita olt eron jälkeen nähnyt joskus ja jouluna) että syy eroonne oli se, ettei äiti ehdottanut seksiä useammin?

[/quote]

Kyllä aion sanoa ja tämä syntyvä on myös tyttö. Aion opettaa heille aikanaan että ottakaa hyvät miehet ja pitäkää heistä huolta, järvi ei soutamalla kulu eikä mela melomalla lopu, mutta ukko loppuu jos et tajua koskaan sitä järvelle päästää. Jos olet äiti ja väsynyt nii sano siitä ukolles suoraan, jos hän ei sitä tajua nii se on voi voi, meillä kuitenkin kaikki asiat tehdään yhessä ja lapsikin on suht helppo ollu aina, ei luulis olevan jaksamisesta kiinni edes jonkinlainen hellyydenpito ihan naisen alotteesta vaikka kerran viikkoon, vieläkun se olis molemminpuolistaki mitä tarjotaan... en ole naimisissa kuten jo alussa lukee. On kyllä ajateltu mennä ja olis kiva olla oikeasti hyvä mies jollekkin... ap

Vierailija
87/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa tämä yksinhuoltajan ja sinkun elämähän on oikein mukavaa. Ei tarvitse pelätä, että kukaan pettää. Ällöttäviä olette, petturit.

Vierailija
88/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tökkinyt seksihalut raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen. Syynä jatkuvat hiivatulehdukset, limakalvojen kuivuus, episotomia-arven arkuus vielä monta kuukautta synnytyksestä. Eksä toki jaksoi tästä kaikesta vinkua, koska onhan se nyt mun syy jos pimperoon sattuu.

Vierailija
89/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:07"]

ap, mietipä tarkkaan seuraavaa lausetta:

aiotko sanoa lapsillesi (joita olt eron jälkeen nähnyt joskus ja jouluna) että syy eroonne oli se, ettei äiti ehdottanut seksiä useammin?

[/quote]

Kyllä aion sanoa ja tämä syntyvä on myös tyttö. Aion opettaa heille aikanaan että ottakaa hyvät miehet ja pitäkää heistä huolta, järvi ei soutamalla kulu eikä mela melomalla lopu, mutta ukko loppuu jos et tajua koskaan sitä järvelle päästää. Jos olet äiti ja väsynyt nii sano siitä ukolles suoraan, jos hän ei sitä tajua nii se on voi voi, meillä kuitenkin kaikki asiat tehdään yhessä ja lapsikin on suht helppo ollu aina, ei luulis olevan jaksamisesta kiinni edes jonkinlainen hellyydenpito ihan naisen alotteesta vaikka kerran viikkoon, vieläkun se olis molemminpuolistaki mitä tarjotaan... en ole naimisissa kuten jo alussa lukee. On kyllä ajateltu mennä ja olis kiva olla oikeasti hyvä mies jollekkin... ap
[/quote]

Sun mielestä naisen tulee sanoa suoraan ja hoitaa ja hoivata suhdetta mutta itseltä ei siihen löydy selkärankaa. Jepjep.

Vierailija
90/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse ihmetellä miksi avioliitot menee nurin niin helposti nykyään. Itse olen sen verran vanhakantainen ja myös mieheni että halveksimme noin heikkolihaisia miehiä tai miksei naisiakin jos harrastavat pettämistä kun vähän tulee vaikeaa. 

Sitä ollaan niin polleana mutta ei kuitenkaan ole pokkaa kertoa siitä toiselle vaan leikitään muka ihanaa perheenisää ja puolisoa. Yököttää tuollainen.

Turha täällä on saada hyväksyntää, kannattaa madella niin kauas kuin mahdollista.

Vierailija
91/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:24"]

No voi helvetti mitkään kukat tai korut ole tärkeitä. Itselleni ainakin on tärkeintä, että mulla on ihan oikea mies -sellainen joka kuristaisi tollasen teineiltä seksiä ostavan madon pelkän pikkusormensa avulla. Ap, sua ei huolisi kukaan tasokas nainen (vaimosi jättäisi oksentaen heti, kun saisi tietää mitä olet)

[/quote]

Mulla on aina ollu naisia mistä valita ja tasokkuus ei tarkoita laihaa missiä, tasokkainta on sisimmäisyys jota arvostan, ns kunnon nainen on mun juttu. Vaimoni on täydellinen äiti lapsilleni ja hoitaa asiansa hyvin. Seksin merkitys ei vaan tunnu olevan selvillä tai paremminki ei tunnu ymmärtävän mitä se miehelle on... ap
[/quote]

No sulla on ollut mistä valita, kun kukaan ei ole tiennyt mikä olet.

Jos tietävät, sulla on enää joukko naisia joista valita. Sori.

Vierailija
92/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot aika lapsellinen ap...aikuistu

Vierailija
93/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:18"]ISKÄ, voi paska mikä ISKÄ. :D Kuka helvetti käyttää itsestään tai isästään sanaa ISKÄ? Joku sysipaska :DDD
[/quote]
Eh, minä. T: 30v nainen.

Vierailija
94/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:36"]En tiedä muista mutta itse kun olin tuossa tilanteessa, eli pieni lapsi ja toinen tulossa, ei seksi kiinnostanut niin paljoa koska pahoinvointi, kohtukivut, pissatulehdukset, hiivatulehdukset, hormoniheittelyt ja armoton väsymys painoivat päälle. Tilanne oli kuitenkin väliaikainen. Lähdin kuitenkin seksiin mukaan lähes aina kun mies teki aloitteen ja mukavaahan se sitten oli. Miehillähän näitä syitä riittää pettämiseen ja se syy on tietenkin aina vaimossa. Lähipiirissä tiedän miesten pettämissyyksi riittäneen sen että vaimo ei kiihottanut koska oli viimeisillään raskaana ja näytti valaalta. Yksi petti koska seksiasennot vaimon kanssa aina samat. (Ei mitenkään voinut ehdottaa muita asentoja) Yksi petti kuulemma sen takia koska halusi naiselta peppuseksiä eikä kehdannut sellaista vaimolle ehdottaa. Oli kuulemma helpompi vieraan kanssa kun voi siitä vaan aloittaa peppuseksin kyselemättä. Tiedän myös miehiä jotka ovat pettäneet vaimon ollessa synnytyksen jälkeen sairaalassa. On kuulemma mahtavaa kun tietää ettei vaimo satavarmana yllätä ja kun tietää ettei vaimolta hetkeen heru niin on ikäänkuin oikeutettu moiseen hyvällä omallatunnolla.
[/quote]

Kuulostaa sairaalta :-(

Vierailija
95/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallaisenko mallin haluat antaa lapsillesi? Asia tulee ilmi kuitenkin.Jos et ole vielä ihan paatunut niin pyydä Jumalalta lankeemuksesi anteeksi ja kerro vaimollesi.Hän voi anteeksi tai hylätä sinut.Joka tapauksessa olet tehnyt väärin ja te tarvitsette parisuhdeterapiaa.Anna perheellesi mahdollisuus ja käänny väärältä tieltäsi.Jeesus on kuollut tämänkin syntisi tähden ja voit saada sen anteeksi uskomalla Häneen ja katumalla tekoasi.Jos kuolisit nyt joutuisit kadotukseen etkä enää voisi pyytää anteeksi Jumalalta etkä vaimoltasi tee se nyt huomenna voi olla jo myöhäistä!

Vierailija
96/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:28"]

Ja kerro toki vaimollesikin huorissakäynneistäsi. Jos tämä on vaimollesi OK, en tuomitse sinua. Mutta vaimollasi on oikeus valita, haluaako hän elää tällaisen miehen kanssa.

[/quote]

AP? Mielipiteesi? Eikö vaimollasi ole oikeus tietää? Onko vaimollasi oikeus pitää rakastajaa lapsen syntymän jälkeen?

[/quote]

Olis varmasti oikeus tietää mutta kuten tiedät en tietenkään kerro hänelle koska onhan meillä muuten hyvä parisuhe ja lapsia ennenkaikkea ajattelen. Jos vaimo mut pitäis tyytyväisenä nii senkus olis rakastaja, ei se mua haittais, päinvastoin olisin tyytyväinen että hän nauttis olostaan. Ap

Vierailija
97/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:11"]Ei todellakaan ole vaimon syytä millään tavalla. Olet vaas sysipaska aviomies.
[/quote]

Jep. Oletko kertaakaan sanonut vaimollesi niitä asioita jotka tähän kirjoitit. Jos et niin sitten vasta paska oletkin. Paskaa olettaa vaimon tietävän mitä sinä haluat jos sinä et suutasi avaa, eli tässä kohtaa sitä aloitteen tekoa.

Vierailija
98/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:48"]

Mulla on tökkinyt seksihalut raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen. Syynä jatkuvat hiivatulehdukset, limakalvojen kuivuus, episotomia-arven arkuus vielä monta kuukautta synnytyksestä. Eksä toki jaksoi tästä kaikesta vinkua, koska onhan se nyt mun syy jos pimperoon sattuu.

[/quote]

Ei se nyt noin mee, kyllä jos mulle vaimo noin sanois nii ymmärtäisin tottakai, mutta kun ei hän mitään syytä sano ja lupailee ja lupailee kun asiasta keskustellaan.  Kyllä mä naista ymmärrän ja otan huomioon mutta sanokaa naiset se suoraan miehillenne jos jokin syy miksei seksi kiinnosta. Ap

Vierailija
99/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te aina menette näihin provoihin? Mies joka pettää vaimoaan ja vieläpä maksaa kitsaasti teiniprostituoidulle. Kaikki hyvän provon ainekset.

Vierailija
100/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa että naisen pitäisi osaa sanoa suoraan kysymättä mutta sinun ei tarvitse kysyä suoraan. Idiootti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi