Petän vaimoa ja syy siihen
Olen mies 30v, minulla on avovaimo, 2v tytär ja toinen lapsi tulossa. Olen omastamielestä hyvä iskä ja hyvä mies vaimolle. Käyn töissä, hoidan lasta, siivoan, pesen pyykkiä, laitan ruokaa, halaan ja pussaan vaimoa, kohtelen häntä hyvin. Laitan ja remontoin meidän kotia jatkuvasti. Ei pitäisi olla valittamista. Aluksi meillä oli seksiä usein, nykyäänki jos jokakerta jaksan tehä alotteen, vaimo ei koskaan tee alotetta edes seksistä keskustelemiseen vaan sekin on mun harteilla. Laitan töissäollessani vaimolle kivoja ehdotuksia joihin vaimo innokkaasti vastailee ja vaikuttaa hyvin halukkaalta. Olen niin kyllästyny ku en mihinkään saa kiitosta.
Tapasin syksyllä treffisivustolta yhen 19v tytön ehdottamalla hänelle suoraan että kiinnostaisko seksi jos maksan 400€. Tyttö vastas että on asiaa välillä miettinytkin ja oli halukas. Keskusteltiin hinnasta ja saatiin se 100€. Hän oli heti sitämieltä että ainakin oot kunnon mies kun kerran varattu ja lapsiakin, ei siis tarvinnu vakuutella etten mikään hullu ole. Ollaan nyt tavattu kolme kertaa ja molemmat on tyytyväisiä ja haluaa jatkaa. Hän ekan kerran jälkeen sanoi että se 100€ on melkein sen viikon palkka (käy siivoamassa jotain kauppaa). Tiedän että teen väärin, mutta on myös vaimoni syytä...
Kommentit (139)
Hei hyvät suomalaiset naiset-mies EI KUOLE PUUTTEISEEN!!! SEKSI EI KUULU PERUSTARPEISIIN. IHMINEN KUOLEE JANOON,NÄLKÄÄN,KYLMÄÄN JA AURINKO PAAHTESEEN. Jätkät kinuu teiltä seksia,uhkale jättä ja pettää ja vaikka mitä paska. Jos hänet panettaa niin oma käsi on olemassa..Naurattaa eniten että raskaana oleva joka on muutenkiin koettelemuksella joutuu tyydyttämään ISO LASTAA JOKA SÄÄLITTÄVÄSTI KINUU SITÄ JA TÄTÄ...HYI HITTO ...miehet ovat kuolleet...jäljelle jäi keskikasvuisia lapsellisia teinejä jotka näyttävät hieman vanhalta..
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:22"]
Ap. Pettäminen on aina pettäjän moraalinen valinta. Siitä on täysin turha syyttää ketään muuta. Oletko edes kertonut vaimollesi, että haluaisit hänen olevan aktiivinen ja tekevän seksiin aloitteita? Ottanut selvää, miksei hän koe seksiänne yhtä kiihottavaksi kuin sinä?
Sinähän haluat klassisesti nyt vaan sekä syödä kakun että säilyttää sen. Hyötyä perhe-elämästä ja elää poikamiehen tapaan.
Minkä lisäksi hädin tuskin täysi-ikäisen tytön ajaminen prostituutioon ei ole millään tasolla hyväksyttävää. Mietipä, jos omalle tyttärellesi joku paskakasa aikanaan tekee saman.
[/quote]
Pitääkö puolisolle jotenkin erikseen kertoa, että arvoistaisi jos toinen haluaisi sinua myös? Eikö sen pitäisi olla ihan normaalia?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:07"]
ap, mietipä tarkkaan seuraavaa lausetta:
aiotko sanoa lapsillesi (joita olt eron jälkeen nähnyt joskus ja jouluna) että syy eroonne oli se, ettei äiti ehdottanut seksiä useammin?
[/quote]
Kyllä aion sanoa ja tämä syntyvä on myös tyttö. Aion opettaa heille aikanaan että ottakaa hyvät miehet ja pitäkää heistä huolta, järvi ei soutamalla kulu eikä mela melomalla lopu, mutta ukko loppuu jos et tajua koskaan sitä järvelle päästää. Jos olet äiti ja väsynyt nii sano siitä ukolles suoraan, jos hän ei sitä tajua nii se on voi voi, meillä kuitenkin kaikki asiat tehdään yhessä ja lapsikin on suht helppo ollu aina, ei luulis olevan jaksamisesta kiinni edes jonkinlainen hellyydenpito ihan naisen alotteesta vaikka kerran viikkoon, vieläkun se olis molemminpuolistaki mitä tarjotaan... en ole naimisissa kuten jo alussa lukee. On kyllä ajateltu mennä ja olis kiva olla oikeasti hyvä mies jollekkin... ap
[/quote]
"Jos olet äiti ja väsynyt nii sano siitä ukolles suoraan, jos hän ei sitä tajua nii se on voi voi"
Vastaan sulle tähän, että jos olet isä ja kyllästynyt tekemään aloitteen nii sano siitä vaimolles suoraan, jos hän ei sitä tajua nii se on voi voi. Miksi vaimon pitäisi kertoa sulle olevansa väsynyt, mutta sä et ole oikeutettu kertomaan vaimolle mikä mättää. Samalla tavallahan sun pitäisi se lärvi aukaista ja kertoa vaimolle, jos vaimonkin pitäisi kertoa miksei tee aloitetta. Mistä vaimo voisi tietää, että sä et ole tyytyväinen jos et kerro sille, jos kertoisit vaimo varmasti kertoisi miksei häntä haluta. Mä voin itse asiassa kertoa sen sulle sillä minulla ja avokilla on 1v 5kk ikäinen lapsi ja nyt toinen tulossa rv 32. Minua ei haluta, koska olen aivan valtavan kokoinen. En pysty edes istumaan ilman, että maha tuntuu repeävän olo on koko ajan sellainen kuin olisi syönyt liikaa. Olen valtava pallo, valtava joka paikasta revennyt pallo. En pysty hengittämään kunnolla, mahaan sattuu, kylkeen sattuu, nivusiin sattuu, lantioon sattuu, alapäähän sattuu, aivan kaikkialle sattuu. Alapääni on aivan turta vauvan painosta, häpyhuulet täynnä suojikohjuja ja vaikka kuinka hinkkaisi oikeaa kohtaa klitoriksesta en tunne minkäänlaista mielihyvää. Silti annan miehelleni kun häntä panettaa. En tee aloitetta sillä minulla on huono olla fyysisesti, koen itseni rumaksi revenneeksi tankiksi. En ole mikään kaunis näky vartalosta ja siksi en edes ymmärrä miten mies voi haluta minua kun näytän tältä.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:18"]Itse en naisena pysty ymmärtämään miten joku toinen nainen kehtaa pihdata. Itse en ole koskaan pihdannut. Ja vaikkei itseä haluttaisikaan niin ottaa vaan housut pois ja jalat tarpeeksi levälleen niin eipä tuo nyt niin ylitespääsemättömän rankkaa ole ja saa mies helpotusta.
N24
[/quote]
Näinhän apeen vaimo on tehnytkin, mutta se ei apeelle riitä.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:24"]
No voi helvetti mitkään kukat tai korut ole tärkeitä. Itselleni ainakin on tärkeintä, että mulla on ihan oikea mies -sellainen joka kuristaisi tollasen teineiltä seksiä ostavan madon pelkän pikkusormensa avulla. Ap, sua ei huolisi kukaan tasokas nainen (vaimosi jättäisi oksentaen heti, kun saisi tietää mitä olet)
[/quote]
Mulla on aina ollu naisia mistä valita ja tasokkuus ei tarkoita laihaa missiä, tasokkainta on sisimmäisyys jota arvostan, ns kunnon nainen on mun juttu. Vaimoni on täydellinen äiti lapsilleni ja hoitaa asiansa hyvin. Seksin merkitys ei vaan tunnu olevan selvillä tai paremminki ei tunnu ymmärtävän mitä se miehelle on... ap
[/quote]
Ei kai kun et avaa suutasi.
Hei. Ootko ajatellu, että se saranen ei riitä ja et oo ainoo. Jonkun ajan päästä sulta löytyy... hah hah hah... mitenpä selität sen vaimolle.... hah hah hah..
Voin sanoa lukeneeni lähes koko ketjun läpi ja hmm... Ap lienee sosiopaatti.
Luulen, että hänelle on turha enää mitään vastata.
Toinen lapsi tulossa ja petät vaimoasi?
Toivon, että sinulle tapahtuu jotain todella kivuliasta ja ikävää.
Pian.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:09"]
Ihan oikeesti? Sinä vertaat seksiä ja kotitöitä, no eikö se ole pääasia että vaimosi innostuu mukaan kun ehdotat seksiä, ja harrastaa seksiä kanssasi? Ei ole ihan sama kuin se että jättää kotityöt tekemättä, sehän vertautuisi siihen että seksiä ei harrastettaisi ollenkaan, riippumatta siitä kuka tekee aloitteen. Mikä ihme taika siinä nyt on kuka tekee aloitteen? Eikö se seksin harrastaminen ole se juttu, eikä se aloite, varsinkaan jos sä lasket nekin kerrat että pitäisi puhua seksistä, miksi seksistä pitäisi puhua erikseen? Jos kerran seksiä on, mitä puhumista siinä on? Miksi vaimon pitäisi tehdä aloite seksistä puhumiseen?
Kyllä ap vaikutat jotenkin jälkeenjääneeltä.
[/quote]
Kuinkahan moni nainen tälläkin palstalla on valitellut miten noloa on tehdä aloitteita ja itsetunto tuhoutuu jos joskus saa pakit? Tai kuinka monta naista on kirjotellut miten haluaa tuntea itsensä halutuksi. Harva mies tuntee itsensä halutuksi jos kaikki seksiin (ja läheisyyteen) liittyvät aloitteet pitää itse tehdä. Ja käy se miehenkin itsetunnolle, kun saa pakit.
En hyväksy AP:n ratkaisua, mutta ymmärrän kyllä. Itse olen samaan ratkaisuun miettinyt ratkaisuksi avioeroa. Vielä ei ole rohkeus riittänyt, mutta en jaksa tätä yksinäisyyden ja arvottomuuden tunnettakaan.
Ap on jo puhut itsensä pussiin..
Alunperinkin ongelma oli se, ettei vaimo tee aloitteita, mutta suostuu kyllä seksiin. Nyt yhtäkkiä hän syyttäjäkin vaimoa siitä, ettei tämä ymmärrä antaa "pillua".
Yhtäkaikki, ap:n vaimon pitäisi jättää ap ja etsiä Oikea mies!
No käy ihmeessä, jos sillä tavalla saat "purettua paineesi" ja varsinkin, jos ei edes tyttö halua sulta muuta kuin rahat. Mutta muista, että tuohon voi jäädä koukkuun ja se on sitten pahempi juttu se. Jokainen satanen on pois lapsiltasi, tavalla tai toisella. Toisaalta, jos vaimoasi ei kiinnosta seksi, niin luulisi, että tämä tilanne on hänellekin helpottavaa, joten kasvattakaa lapset yhdessä ja sitten kun lapset eivät teitä enää tarvitse, voitte erota.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:35"]
Ap on jo puhut itsensä pussiin.. Alunperinkin ongelma oli se, ettei vaimo tee aloitteita, mutta suostuu kyllä seksiin. Nyt yhtäkkiä hän syyttäjäkin vaimoa siitä, ettei tämä ymmärrä antaa "pillua". Yhtäkaikki, ap:n vaimon pitäisi jättää ap ja etsiä Oikea mies!
[/quote]
Niin ei ymmärrä antaa pillua omasta aloitteesta. Herää vasta sitte ku on pakko, ei auta pusut, hyväilyt, hieronta, vasta siinävaiheessa kun on revitty pikkarit pois jalasta ja alettu jo hommiin esim nuolemaan, sillon herätään et mies taitaa haluta jotain eikä sillonkaan miehelle voi tehä mitään, mieshän on aina valmis eikä esileikki miehelle merkitse;) Ei tosiaan kieltäydy koskaan, mutta kyllä on naistenki vähä syytä skarpata asiassa. Ei se kovinpitkään noin toimi, kyllä on vaimon syytä...
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:35"]
Ap on jo puhut itsensä pussiin.. Alunperinkin ongelma oli se, ettei vaimo tee aloitteita, mutta suostuu kyllä seksiin. Nyt yhtäkkiä hän syyttäjäkin vaimoa siitä, ettei tämä ymmärrä antaa "pillua". Yhtäkaikki, ap:n vaimon pitäisi jättää ap ja etsiä Oikea mies!
[/quote]
Niin ei ymmärrä antaa pillua omasta aloitteesta. Herää vasta sitte ku on pakko, ei auta pusut, hyväilyt, hieronta, vasta siinävaiheessa kun on revitty pikkarit pois jalasta ja alettu jo hommiin esim nuolemaan, sillon herätään et mies taitaa haluta jotain eikä sillonkaan miehelle voi tehä mitään, mieshän on aina valmis eikä esileikki miehelle merkitse;) Ei tosiaan kieltäydy koskaan, mutta kyllä on naistenki vähä syytä skarpata asiassa. Ei se kovinpitkään noin toimi, kyllä on vaimon syytä...
[/quote]
No sitten on kyllä miehessä jotain vikaa.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:02"]
Jotenki toi, että mukana liikkuu myös raha tekee tilanteesta vielä kuvottavamman. Oletko miettinyt yhtään, että mitä tällainen maksullinen seksisuhde tekee 19 vuotiaalle nuorelle naiselle? Entä jos häntä alkaa kaduttaa ja tulee itseinho, että on osallistunut sinun pettämisseikkailuihisi? Vaikka nainen on jo aikuinen niin sinun pitäisi olla kuitenki se kypsempi.
[/quote]
Jos tämä 19v on yhtään kaukaa viisas niin säästää osan seksirahoista tulevaa terapiaansa varten. Mutta eioä taida löytyä niin paljon älyä vaan pitää saada uusia meikkejä ja kuteita rahoilla.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:13"]
Ei sitten tullut mieleen keskustella vaimon kanssa? Suoraan vaan pettämään?
[/quote]
Pitäis sen vaimon itekki jo tajuta että jos mä seksikeskusteluun teen avauksia ja huomata että mä aina teen kaikki alotteet, eikö jokin oo vähä outoa jos et naisena ite innostu koskaan. Ei tartte tyhmäksi haukkua, mä kerroin jo että teen väärin, mutta kannattais naisten itekki asiaa joskus miettiä eikä ensimmäisenä olla että mies tarvii aina palkinnon itsestäänselviin asioihin. Mielestäni seksikin on itsestäänselvää jossainmäärin jos parisuhteessa ollaan. Mitä jos mies jättää vaikka sen kodin ylläpitämisen kokonaan, eikö se missäänvaiheessa herätä huomioa naisessa minkälaisessa läävässä asutaan? Ap
[/quote]
Ihan oikeesti? Sinä vertaat seksiä ja kotitöitä, no eikö se ole pääasia että vaimosi innostuu mukaan kun ehdotat seksiä, ja harrastaa seksiä kanssasi? Ei ole ihan sama kuin se että jättää kotityöt tekemättä, sehän vertautuisi siihen että seksiä ei harrastettaisi ollenkaan, riippumatta siitä kuka tekee aloitteen. Mikä ihme taika siinä nyt on kuka tekee aloitteen? Eikö se seksin harrastaminen ole se juttu, eikä se aloite, varsinkaan jos sä lasket nekin kerrat että pitäisi puhua seksistä, miksi seksistä pitäisi puhua erikseen? Jos kerran seksiä on, mitä puhumista siinä on? Miksi vaimon pitäisi tehdä aloite seksistä puhumiseen?
Kyllä ap vaikutat jotenkin jälkeenjääneeltä.
[/quote]
Kotitöillä tarkoitin ettei minussa miehenä pitäisi olla mitään vikaa, ei tietenkään että mun pitäis pyykinpesua vastaan saada seksiä. Kyllä todellakin sillä on merkitystä kuka ne alotteet tekee, olisin kiitollinen jos edes kerran kuussa vaimo olis itse todella halukas tai näyttäis edes että haluaa hellyyttä, se jos jokin on mulle miehenäkin parasta esileikkiä jos on hyväilyä ja pussailua pitkin päivää, mutta ei niin ei. Meillä menee muuten hyvin ja kyllä minusta hän vois mua arvostaa enemmän. Olen mies josta ei koskaan uskois kukaan että petän, ylikiltti, uskonnollisen taustan omaava jossa just kielletään kaikki pettäminen. Mutta kyllä olen 19v tytöstä oman prostituoidun tehnyt ja aion jatkaa samaa rataa. Seksistä todellakin pitää myös puhua, mä olen kiinnostunut mistä vaimo tykkää ja haluan myös hänet tyydyttää, en ole mikään kassit tyhjäksi ja nukkumaan mies vaan tottakai nainen pitää huomioida. Miten saan hänet innostumaan asiasta? Ei kehtais suoraan sanoo että etkö tajua että kaikki ei oo ihan hyvin. Selvästi näyttäis että monille naisille pitäis olla käyttöohje kirja mieheen. Ap
[/quote]
Olet klassinen luonnehäiriöinen ihminen. Olet ajanut teinitytön huoraksi ja ihan pokkana nimität tyttöparkaa "amatöörihuoraksi", petät vaimoasi, jonka kanssa et edes ole keskustellut omista ongelmistasi, sulla ei ole pienintä aikomustakaan keskustella vaimosi kanssa kuten vastuulliset aikuiset MUTTA silti kuvailet olevasi 'ylikiltti uskovainen ihminen' -millä helvetin rahkeilla??? Olet syvästi sairas ja luot silti itsellesi aivan aiheetta sädekehän, nostat itsesi jalustalle, lähes liikutut siitä kuinka upea tyyppi muka olet.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:47"]
Minä olen nainen ja avioliitossa ja meillä asiat on toisin päin. Mies on se, jota ei seksi huvita, hieman toisistaan poikkeavia syitä sille on esittänyt. Itseä haluttaisi joka ilta, mies tykkää vaan maata sohvalla ja katella telkkaria illat pitkät. Kun yritän sitä seksiä, niin olen kuulema painostava ja hyökkäävä ja hän paheksuu sitä. Mutta kun ei sitä seksiä muuten saa. Yritin sitten pehmeämmin ja kerroin kuinka pahalta, pettyneeltä ja vihaiselta minusta tuntuu tulla jatkuvasti torjutuksi. Sitten kun meillä on sitä seksiä viimeinkin, niin se on usein monen tunnin suostuttelun tulos ja kestää niin lyhyen aikaa, etten ehdi mukaan. Haluaisin siis usein ja aika pitkään seksiä. Ja mies väistelee, välttelee, torjuu eikä tee aloitetta ja kaiken lisäksi pitää minua painostavana. Niin sitten koitin pehmeämmin selittää, miltä tuntuu kun ei itse kovinkaan usein saa orgasmia,kun se seksi kestään niin vähän aikaa taikka sitten kun ei toinen vastaa taikka torjuu aloitteeni milloin milläkin syyllä. Se ei ole pelkästään se fyysinen tarve, se on se, ettei toinen HALUA minua, ole kiinnostunut minusta ja minun tarpeistani, toiveistani, haluistani. Siinä kokee jollain syvällä tasolla olevansa ei-haluttu ja torjuttava ihminen. Se ei tee itsetunnolle hyvää eikä tietenkään fyysisestikään. Itkin kun kerroin hänelle ja silloin hänelle heräsi jokin myötätunnon poikanen, mutta sitten hän halusi halata ja meinasin revetä raivosta, kun ei silloinkaan hän halunnut sitä seksiä. Minä en halua pelkästään halailla sängyssä, ei se minulle riitä, vaan HALUAN REHELLISTÄ SUORAA SEKSIÄ JA SILLÄ SIISTI. Itse en lähtisi pettämään, mutta kyllä minulla on välillä ajatukset väkisinkin harhailleet, mutta olen tuntenut niistä syyllisyyttä. Olen koittanut muuttaa itseäni myös joka tavalla miestäni miellyttävämmäksi eli tehdä asioita, mistä hän pitää eli laittaa hyvää ruokaa hänelle jne ja panostaa siihen ym. asioihin, jotka on hänelle tärkeitä.
Jotta minä annan sympatiaa alkuperäiselle sen tähden, että voin ymmärtää ne tunteet ja olot, miltä sinusta tuntuu, vaikka itse en lähtisi pettämään, mutta saat sympatiaa sen jatkuvan torjutuksi tulemisen tunteen tähden, jota olet joutunut kestämään. Toivon kovasti, että saisit vaimosi ymmärtämään tunteitasi, toiveitasi ja tarpeitasi empaattisesti, niin että hän voisi harrastaa paljon enemmän seksiä kanssasi ja että avioliittosi tulee olemaan onnellinen ja tyydytystä tuottava kaikin mahdollisin tavoin.
[/quote]
Kauheeta jankkausta tämä sun viesti. Jos käytöksesi on livenäkin yhtä puuduttavaa, niin ei ihme, jos miehesi halut menee.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:07"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:02"]
Jotenki toi, että mukana liikkuu myös raha tekee tilanteesta vielä kuvottavamman. Oletko miettinyt yhtään, että mitä tällainen maksullinen seksisuhde tekee 19 vuotiaalle nuorelle naiselle? Entä jos häntä alkaa kaduttaa ja tulee itseinho, että on osallistunut sinun pettämisseikkailuihisi? Vaikka nainen on jo aikuinen niin sinun pitäisi olla kuitenki se kypsempi.
[/quote]
Jos tämä 19v on yhtään kaukaa viisas niin säästää osan seksirahoista tulevaa terapiaansa varten. Mutta eioä taida löytyä niin paljon älyä vaan pitää saada uusia meikkejä ja kuteita rahoilla.
[/quote]
Ensimmäisen kerran jälkeen hän osti lisää kondomeja ja kunnon saappaat näyttääkseen mun silmään paremmalta, kyllä on kivaa vaihtelua saada teinipillua, tulee nuoruus mieleen kolmikymppisenä. Ap
Minä olen nainen ja avioliitossa ja meillä asiat on toisin päin. Mies on se, jota ei seksi huvita, hieman toisistaan poikkeavia syitä sille on esittänyt. Itseä haluttaisi joka ilta, mies tykkää vaan maata sohvalla ja katella telkkaria illat pitkät. Kun yritän sitä seksiä, niin olen kuulema painostava ja hyökkäävä ja hän paheksuu sitä. Mutta kun ei sitä seksiä muuten saa. Yritin sitten pehmeämmin ja kerroin kuinka pahalta, pettyneeltä ja vihaiselta minusta tuntuu tulla jatkuvasti torjutuksi. Sitten kun meillä on sitä seksiä viimeinkin, niin se on usein monen tunnin suostuttelun tulos ja kestää niin lyhyen aikaa, etten ehdi mukaan. Haluaisin siis usein ja aika pitkään seksiä. Ja mies väistelee, välttelee, torjuu eikä tee aloitetta ja kaiken lisäksi pitää minua painostavana. Niin sitten koitin pehmeämmin selittää, miltä tuntuu kun ei itse kovinkaan usein saa orgasmia,kun se seksi kestään niin vähän aikaa taikka sitten kun ei toinen vastaa taikka torjuu aloitteeni milloin milläkin syyllä. Se ei ole pelkästään se fyysinen tarve, se on se, ettei toinen HALUA minua, ole kiinnostunut minusta ja minun tarpeistani, toiveistani, haluistani. Siinä kokee jollain syvällä tasolla olevansa ei-haluttu ja torjuttava ihminen. Se ei tee itsetunnolle hyvää eikä tietenkään fyysisestikään. Itkin kun kerroin hänelle ja silloin hänelle heräsi jokin myötätunnon poikanen, mutta sitten hän halusi halata ja meinasin revetä raivosta, kun ei silloinkaan hän halunnut sitä seksiä. Minä en halua pelkästään halailla sängyssä, ei se minulle riitä, vaan HALUAN REHELLISTÄ SUORAA SEKSIÄ JA SILLÄ SIISTI. Itse en lähtisi pettämään, mutta kyllä minulla on välillä ajatukset väkisinkin harhailleet, mutta olen tuntenut niistä syyllisyyttä. Olen koittanut muuttaa itseäni myös joka tavalla miestäni miellyttävämmäksi eli tehdä asioita, mistä hän pitää eli laittaa hyvää ruokaa hänelle jne ja panostaa siihen ym. asioihin, jotka on hänelle tärkeitä.
Jotta minä annan sympatiaa alkuperäiselle sen tähden, että voin ymmärtää ne tunteet ja olot, miltä sinusta tuntuu, vaikka itse en lähtisi pettämään, mutta saat sympatiaa sen jatkuvan torjutuksi tulemisen tunteen tähden, jota olet joutunut kestämään. Toivon kovasti, että saisit vaimosi ymmärtämään tunteitasi, toiveitasi ja tarpeitasi empaattisesti, niin että hän voisi harrastaa paljon enemmän seksiä kanssasi ja että avioliittosi tulee olemaan onnellinen ja tyydytystä tuottava kaikin mahdollisin tavoin.
Loistavaa AP! Sinulla on oikeus olla onnellinen! Älä anna pihtaavan vaimosi estää sitä. Akat kuvittelevat että he omistavat aviomiehensä ja ovat jollain tavalla "ylempiarvoisia" kuin miehensä. Jos ei kotona ala peitto heilumaan, niin sitten seuraa haetaan muualta. Näin se ämmät menee tosielämässä.