Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petän vaimoa ja syy siihen

Vierailija
28.12.2014 |

Olen mies 30v, minulla on avovaimo, 2v tytär ja toinen lapsi tulossa. Olen omastamielestä hyvä iskä ja hyvä mies vaimolle. Käyn töissä, hoidan lasta, siivoan, pesen pyykkiä, laitan ruokaa, halaan ja pussaan vaimoa, kohtelen häntä hyvin. Laitan ja remontoin meidän kotia jatkuvasti. Ei pitäisi olla valittamista. Aluksi meillä oli seksiä usein, nykyäänki jos jokakerta jaksan tehä alotteen, vaimo ei koskaan tee alotetta edes seksistä keskustelemiseen vaan sekin on mun harteilla. Laitan töissäollessani  vaimolle kivoja ehdotuksia joihin vaimo innokkaasti vastailee ja vaikuttaa hyvin halukkaalta. Olen niin kyllästyny ku en mihinkään saa kiitosta. 

Tapasin syksyllä treffisivustolta yhen 19v tytön ehdottamalla hänelle suoraan että kiinnostaisko seksi jos maksan 400€. Tyttö vastas että on asiaa välillä miettinytkin ja oli halukas. Keskusteltiin hinnasta ja saatiin se 100€. Hän oli heti sitämieltä että ainakin oot kunnon mies kun kerran varattu ja lapsiakin, ei siis tarvinnu vakuutella etten mikään hullu ole. Ollaan nyt tavattu kolme kertaa ja molemmat on tyytyväisiä ja haluaa jatkaa. Hän ekan kerran jälkeen sanoi että se 100€ on melkein sen viikon palkka (käy siivoamassa jotain kauppaa). Tiedän että teen väärin, mutta on myös vaimoni syytä...

Kommentit (139)

Vierailija
1/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole vaimon syytä millään tavalla. Olet vaas sysipaska aviomies.

Vierailija
2/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein vaimollesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä selitä. Sun pettämisesi ei ole millään lailla vaimon syytä. Etkä ole niin erinomainen mies kuin itsellesi vakuuttelet, kunnon mies et oo vaan pettävä paska.

Vierailija
4/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:11"]Ei todellakaan ole vaimon syytä millään tavalla. Olet vaas sysipaska aviomies.
[/quote]

No onhan. Ja en ole provo, vaan vaimo itsekkin. Miksi kenenkään pitäisi sietää tuollaista? Ymmärrän ap:ta.

Vierailija
5/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten tullut mieleen keskustella vaimon kanssa? Suoraan vaan pettämään?

Vierailija
6/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ratkaisu toimii, niin sehän on hyvä. Itse en ainakaan haluaisi kuulla mieheltäni, että hän pettää jonkun paremman ja tiukemman kanssa. Mutta mitä minä en kuule, sitä minä en voi tietää. Eli jos jatkat tiukemman kolon kairaamista, älä ainakaan mene akallesi siitä möläyttämään. Kannattaa varmaan myös miettiä tuota maksua alemmaksi, jos enemmän harrastatte seksiä. Vanha paikkansa pitävä sanontahan sanoo, että joka naisella on hinta, mutta mikä se hinta, se määräytyy sitten erikseen.

Vierailija
7/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:11"]Ei todellakaan ole vaimon syytä millään tavalla. Olet vaas sysipaska aviomies. [/quote] No onhan. Ja en ole provo, vaan vaimo itsekkin. Miksi kenenkään pitäisi sietää tuollaista? Ymmärrän ap:ta.

[/quote]

Niin millaista? Miehen pitää sietää sitä että seksiä saadakseen joutuu tekemään aloitteen?? Onhan tuo tosiaan ihan kamalaa, täytyy lähteä tosiaan ostamaan sitä nuorelta tytöltä. 

Ja on muuten niiiiin provo XD

Vierailija
8/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten lasten äitinä minulla on kokemusta siitä että ei huvita seksi miehen kanssa. Rakastan häntä kuten ennen mutta väsymys vie monesti voiton. Jos hän tekee aloitteen suostun mutta itse en jaksa. Voisit siis arvostaa puolisoasi ja ymmärtää häntä enemmän. Ei se aloitteen tekeminen joka kerta voi olla niin iso juttu että pettämiseen pitää ruveta.

Vierailija
9/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap omatuntosi on kerran puhdas, niin miksi koet tarvetta selittää käytöstäsi täällä?!

Vierailija
10/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Pettäminen on aina pettäjän moraalinen valinta. Siitä on täysin turha syyttää ketään muuta. Oletko edes kertonut vaimollesi, että haluaisit hänen olevan aktiivinen ja tekevän seksiin aloitteita? Ottanut selvää, miksei hän koe seksiänne yhtä kiihottavaksi kuin sinä? 

Sinähän haluat klassisesti nyt vaan sekä syödä kakun että säilyttää sen. Hyötyä perhe-elämästä ja elää poikamiehen tapaan.

Minkä lisäksi hädin tuskin täysi-ikäisen tytön ajaminen prostituutioon ei ole millään tasolla hyväksyttävää. Mietipä, jos omalle tyttärellesi joku paskakasa aikanaan tekee saman.

Vierailija
11/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko keskustelleet miksi vaimo ei tee alotetta? entä jos häpeää muuttunutta vartaloaan? entä jos on väsynyt? Kiitätkö sinä vaimoasi siitä mitä hän tekee teidän perheenne hyväksi?

ap, jos tää on totta, niin oot kyllä itsekäs paska. helppo on vierittää aina syyt toisen niskoille niin on paljon kivempi paneksia sitten toisen naisen kanssa. koska "ei minussa mitään vikaa oo, mutta ku vaimo sitä ja tätä."

jos sulla olis munaa, olisit ensin puhunut vaimosi kanssa KUNNOLLA ja rauhassa kattoneet mitä elämästä tulee, jos ei olis tullut mitään olisit ensin eronnut.

Vierailija
12/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:13"]

Ei sitten tullut mieleen keskustella vaimon kanssa? Suoraan vaan pettämään?

[/quote]

Voisiko ap vastata tähän?

Vierailija
13/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että nää tälläset miehet on sikoja! Toivottavasti sun vaimo tajuu millanen sä oot ja jättää sut! Millanen sairas ihminen pitää olla että asiat on noin hyvin ja menee ja pettää??! No kaikki ei näköjää oo ollu paikalla ku järkeä on jaettu. Mä säälin sun vaimoo ja lapsia. :(
Oon saman ikänen ku toi sun hoitos enkä voi olla ihmettelemättä millanen häiriintyny lunttu sekin on ku on valmis rikkomaan avioliiton. Ootte sairaita ihmisii.

T.N19

Vierailija
14/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma että olet löytänyt toimivan ratkaisun! Itsekin käyn tyhjentämässä kassit erääseen 21-v blondiin silloin tällöin. Kiihottaa suudella vaimoa samoilla huulilla, jotka paria tuntia aikaisemmin suutelivat tuon fitness-pupun pillua.

M37

Vierailija
15/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliiton tila on niin miehen kuin vaimokin vastuulla. Pettäminen taas on valinta ja pelkästään pettäjän vastuulla -syitä siihen on turhaa ja niljakasta hakea puolisosta.

Eroa vaimostasi, jos haluat häntä pettää. Lakkaa olemasta noin ällöttävä.

Vierailija
16/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 ilmeisesti ap joka nyt esittää sitten toista miestä. täys provo paska oli tämäkin.

Vierailija
17/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:22"]

Minkä lisäksi hädin tuskin täysi-ikäisen tytön ajaminen prostituutioon ei ole millään tasolla hyväksyttävää. Mietipä, jos omalle tyttärellesi joku paskakasa aikanaan tekee saman.

[/quote]

komppi 12:lle, erityisesti tuosta kohdasta. Miten kukaan tytön isä voi suhtautua evvk siihen, että ajaa teinin huoraamaan? 

Vierailija
18/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:25"]Hieno homma että olet löytänyt toimivan ratkaisun! Itsekin käyn tyhjentämässä kassit erääseen 21-v blondiin silloin tällöin. Kiihottaa suudella vaimoa samoilla huulilla, jotka paria tuntia aikaisemmin suutelivat tuon fitness-pupun pillua.

M37
[/quote]

Sinä ja ap voisitte vapauttaa vaimonne valheesta.
Maailmassa on niin paljon hyviäkin miehiä...ja olisi reilua, että vaimonne pääsisivät etsimään oikeat miehet itselleen jo tässä vaiheessa! Tällä hetkellä viette heiltä rumasti ja valheellisesti vuosia!

Vierailija
19/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:10"]Tiedän että teen väärin, mutta on myös vaimoni syytä...
[/quote]

Voi mitä itsepetosta. Ei se ole vaimosi syy, että sinä petät. Se on ihan täysin sinun syysi ja valintasi.

Kuvauksesi perusteella te elätte ihan tavallista arkea. Se ei jostain syystä sinulle riitä. Pettämisen sijaan, pohdi ennemmin miten voisitte avovaimosi kanssa yhdessä kehittää suhdettanne niin, että se tyydyttää teitä molempia. Pettäminen ei ole mikään pitkän tähtäimen ratkaisu.

M39

Vierailija
20/139 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutun olennaiseen, mutta miksi ihmeessä tyttö suostui 100€ jos ensin kerran jo tarjosit 400€? Ja miksi lähdit hintaa tinkimään alaspäin?

Toivottavasti vaimosi saa tietää millainen paskakasa olet niin saa mahdollisuuden heittää sinut pihalle. Sillä se, että vaimosi ei asiasta tiedä ei tee sinusta yhtään sen parempaa ihmistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan