Hyväksyisitkö, että miesystävä juopottelee pari kertaa kuussa, jos on muuten kunnollinen?
On ystävällinen ja huomaavainen minua kohtaan. Pitää huolta lapsistaan (jotka kohta täysiikäisiä), on hyvässä työssä ja aika varakaskin. Mutta ärsyttää, kun välillä ryyppää vanhojen opiskelukavereidensa kanssa. Mies on kohta 45V, itse olen 40.
Kommentit (29)
En. Mutta katuisit jos jättäisit hänet jos ei ole väkivaltainen jne.
Jos ei motkota ja huomauttele aina välillä, niin ei ole mitään mahdollisuuksia oppia.
Hyväksyisin jos ei tuon useammin sitä tee. Antaa nauttia kivasta ajasta kaveriporukassa.
Vierailija kirjoitti:
Moni ajattelee varmaan, että 'kaikkihan noin tekee'. Fakta on että ei tee ja jos aikuisen pitää vetää jurrit edes kerta kuukauteen, niin jonkin asteinen ongelma se on. Itse en jaksaisi katsella. Mutta jokainen tyylillään ja itsehän sen sinä määrität, että haluatko sä käyttää oman elämäsi toisen juopottelua katsellen.
Millähän kaikilla muilla tavoin sinä miehesi elämää kontrolloit
Ei haittaisi, itse juon melkein joka viikonloppu vaikka on lapset
N29
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyisin jos ei tuon useammin sitä tee. Antaa nauttia kivasta ajasta kaveriporukassa.
Olet mukava nainen. -m
Pari kertaa kuussa? Epäilisin että on joku vakava terveydellinen haitta.😀Eikö tavallinen suomalainen mies ryyppää joka viikonloppu vai mitä häh? 😀
Taidanpa sekoitella pikku koktailin tähän väliin. Onneks ei oo noin takakireetä muijaa
Vierailija kirjoitti:
Moni ajattelee varmaan, että 'kaikkihan noin tekee'. Fakta on että ei tee ja jos aikuisen pitää vetää jurrit edes kerta kuukauteen, niin jonkin asteinen ongelma se on. Itse en jaksaisi katsella. Mutta jokainen tyylillään ja itsehän sen sinä määrität, että haluatko sä käyttää oman elämäsi toisen juopottelua katsellen.
Akat hilijaa! Huuat alavariinsa niinku palosirreeni.
Ryyppäsiköhän Neil Armstrong kuussa?
Niinkö mitä mää just luin : D Oikeen kahdesti kuussa humalassa. Tarinassa on ongelma. Eli se että sinä ap olet kireä ja tarvisit ryypyn tai kaksi. Me ollaan molemmat puolison kanssa eriasteisesti humalassa joka perjantai. Voi jatkua lauantaina ja sunnuntaina viinin tissutteluna ruokaa laittaessa. En tiedä ketään joka raivoraittiina istuisi viikonloput. Olen 40, puoliso 45. Niin paitsi isoäitini 95v, jolla niin paljo lääkkeitä ettei voi juoda mitään. Mitään ei saa mukaan ja kaikki kuolee sama miten kunnollisesti tai ei kunnollisesti eläisi.
No jos ryyppy on päällä molemmilla kerroilla 2 viikkoa...
Juopottelee? Riippuu, mitä se tässä tarkoittaa. Jos ryyppy jää päälle, ei hyvä. Mutta kohtuullinen kaveteiden kanssa relaaminen on ihan ok.
Riippuu, minkälaisesta juomisesta on kyse. On ihans ivistynyttä alkon käyttöä kaveriporukassa ja sitten örvellystä. Jälkimmäiselle ei kiits,
Tuohan on vähän. No eiköhän löydä paremman muijan joka ei nalkuta turhasta!
Vierailija kirjoitti:
Niinkö mitä mää just luin : D Oikeen kahdesti kuussa humalassa. Tarinassa on ongelma. Eli se että sinä ap olet kireä ja tarvisit ryypyn tai kaksi. Me ollaan molemmat puolison kanssa eriasteisesti humalassa joka perjantai. Voi jatkua lauantaina ja sunnuntaina viinin tissutteluna ruokaa laittaessa. En tiedä ketään joka raivoraittiina istuisi viikonloput. Olen 40, puoliso 45. Niin paitsi isoäitini 95v, jolla niin paljo lääkkeitä ettei voi juoda mitään. Mitään ei saa mukaan ja kaikki kuolee sama miten kunnollisesti tai ei kunnollisesti eläisi.
Minä en tunne ketään, joka joisi joka pe, la, su. Paitsi veljeni, joka kylläkin joi joka päivä. En pidä normaalina, että yli 40v., on joka pe humalassa, ja uein vielä la ja su.