Petän vaimoa ja syy siihen
Olen mies 30v, minulla on avovaimo, 2v tytär ja toinen lapsi tulossa. Olen omastamielestä hyvä iskä ja hyvä mies vaimolle. Käyn töissä, hoidan lasta, siivoan, pesen pyykkiä, laitan ruokaa, halaan ja pussaan vaimoa, kohtelen häntä hyvin. Laitan ja remontoin meidän kotia jatkuvasti. Ei pitäisi olla valittamista. Aluksi meillä oli seksiä usein, nykyäänki jos jokakerta jaksan tehä alotteen, vaimo ei koskaan tee alotetta edes seksistä keskustelemiseen vaan sekin on mun harteilla. Laitan töissäollessani vaimolle kivoja ehdotuksia joihin vaimo innokkaasti vastailee ja vaikuttaa hyvin halukkaalta. Olen niin kyllästyny ku en mihinkään saa kiitosta.
Tapasin syksyllä treffisivustolta yhen 19v tytön ehdottamalla hänelle suoraan että kiinnostaisko seksi jos maksan 400€. Tyttö vastas että on asiaa välillä miettinytkin ja oli halukas. Keskusteltiin hinnasta ja saatiin se 100€. Hän oli heti sitämieltä että ainakin oot kunnon mies kun kerran varattu ja lapsiakin, ei siis tarvinnu vakuutella etten mikään hullu ole. Ollaan nyt tavattu kolme kertaa ja molemmat on tyytyväisiä ja haluaa jatkaa. Hän ekan kerran jälkeen sanoi että se 100€ on melkein sen viikon palkka (käy siivoamassa jotain kauppaa). Tiedän että teen väärin, mutta on myös vaimoni syytä...
Kommentit (139)
[/quote]
Kotitöillä tarkoitin ettei minussa miehenä pitäisi olla mitään vikaa, ei tietenkään että mun pitäis pyykinpesua vastaan saada seksiä. Kyllä todellakin sillä on merkitystä kuka ne alotteet tekee, olisin kiitollinen jos edes kerran kuussa vaimo olis itse todella halukas tai näyttäis edes että haluaa hellyyttä, se jos jokin on mulle miehenäkin parasta esileikkiä jos on hyväilyä ja pussailua pitkin päivää, mutta ei niin ei. Meillä menee muuten hyvin ja kyllä minusta hän vois mua arvostaa enemmän. Olen mies josta ei koskaan uskois kukaan että petän, ylikiltti, uskonnollisen taustan omaava jossa just kielletään kaikki pettäminen. Mutta kyllä olen 19v tytöstä oman prostituoidun tehnyt ja aion jatkaa samaa rataa. Seksistä todellakin pitää myös puhua, mä olen kiinnostunut mistä vaimo tykkää ja haluan myös hänet tyydyttää, en ole mikään kassit tyhjäksi ja nukkumaan mies vaan tottakai nainen pitää huomioida. Miten saan hänet innostumaan asiasta? Ei kehtais suoraan sanoo että etkö tajua että kaikki ei oo ihan hyvin. Selvästi näyttäis että monille naisille pitäis olla käyttöohje kirja mieheen. Ap
[/quote]
Olet pelannut hieman huonoon malliin korttisi. Suhde kotona ei toimi mutta vaihtoehtona on siirtyä tuollaisen nuori neitonen kumppaniksi joka velottaa satasen panosta.
Vai meinaantko tinkiä siinä vaiheessa ilmaiseksi kun oma emäntäsi löytää uuden miehen itselleen ja heivaa sut hulttion pihalle.
No mä olen se kuvailemasi 19 v nainen. Paitsi et tein sitä 10 v sitten. Joten osaan kuvitella tilanteen. Mulla ei ollu perhettä, olin haluttu ja pääsin kivoihin paikkoihin ja piireihin, jopa miehen kotona sängyssä harrastettiin seksii. Sain kauniita ja arvokkaita koruja lahjaksi sekä rahaa noin 1000 markkaa /400-500e kerta. Nytkin yksi koru kaulassani, jollaista oma aviomieheni ei olisi mulle tuonut.ja nää oli silleen et mä halusin tehdä sen omasta halustani, enkä vaatinut rahaa, mut mies halusi tuhlata minuun. Elin siis loisteliaasti
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:24"]
No voi helvetti mitkään kukat tai korut ole tärkeitä. Itselleni ainakin on tärkeintä, että mulla on ihan oikea mies -sellainen joka kuristaisi tollasen teineiltä seksiä ostavan madon pelkän pikkusormensa avulla. Ap, sua ei huolisi kukaan tasokas nainen (vaimosi jättäisi oksentaen heti, kun saisi tietää mitä olet)
[/quote]
Mulla on aina ollu naisia mistä valita ja tasokkuus ei tarkoita laihaa missiä, tasokkainta on sisimmäisyys jota arvostan, ns kunnon nainen on mun juttu. Vaimoni on täydellinen äiti lapsilleni ja hoitaa asiansa hyvin. Seksin merkitys ei vaan tunnu olevan selvillä tai paremminki ei tunnu ymmärtävän mitä se miehelle on... ap
Toimiva ratkaisu vaimollekin?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:25"]
Hieno homma että olet löytänyt toimivan ratkaisun! Itsekin käyn tyhjentämässä kassit erääseen 21-v blondiin silloin tällöin. Kiihottaa suudella vaimoa samoilla huulilla, jotka paria tuntia aikaisemmin suutelivat tuon fitness-pupun pillua.
M37
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:50"]
Noo heh onks Suomessa on niin paljon kaksoismoralisteja??? Antakaa miehen nauttia. Jos parisuhde on sen luontoinen että asiat hoituu pettämällä niin ei se kauan kestää ja hajoaa aika piankiin. Kuvittele ap, kun sinulle iskee potenssi ongelma niin vaimokiin hoitaa omat puuttensa Wiking line keikalla...sitä saa mitä tilaa..Jos sellainen järjestely sinulle käy niin kertoisit avoimesti vaimolle että toivoisit avointa suhdetta...Rehellinen aviolitto on kahden rehellisen ihmisen sopimus....Lapset tietenkiin jouduu tässä hässäkässä kärsiä. JA VIELÄ YKSI KYSYMYS: ONKO SINULLA TYTÄR? HALUATKO ETTÄ HÄNEN TULEVA MIES TEKEE HÄNELLE SAMOJA ASIOITA MITÄ SINÄ TEET VAIMOLLESI...JA LAPSEILLESI...
[/quote]
Vaimoni ei käy risteilyllä;) en todellakaan haluais tytölleni samaa kohtaloa.
Oneksi tämä 19v lupas ilmasen panon ku täytän kk päästä 31v
ap, mietipä tarkkaan seuraavaa lausetta:
aiotko sanoa lapsillesi (joita olt eron jälkeen nähnyt joskus ja jouluna) että syy eroonne oli se, ettei äiti ehdottanut seksiä useammin?
...ei kehtaa suoraan sanoa että kaikki ei ole hyvin..? Ap, olet halveksittava paska!! Olet naimisissa, olet luvannut olla vaimosi rinnalla myötä- ja vastoinkäymisissä, mutta mahdollisesti tilapäinen haluttomuus saa sinut unohtamaan annetut lupaukset??????
PUHU vaimosi kanssa! Kerro miten tuskallinen tilanne mielestäsi on! Ehkä et vaan olemuksellasi sytytä vaimoasi enää? Ehkä vaimollasi on joku elimellinen syy haluttomuuteen? Pettäminen ei varmasti ratkaise parisuhdeongelmiasi! Ihan ekana voisit kertoa pettämisestä vaimollesi...
Puhumattakaan mitä tuolle nuorelle teet... Toivottavasti sinulla on tytär, tai pikkusisko. Kuvittele heidät samassa tilanteessa. Jos se edelleen on sinusta ok, olet sairaampi kuin luulinkaan.
Terv. N39
Ei kotitöistä kiitellä. Niitä tehdään tasapuolisesti sillä koti on koti eikä mikään palvelutalo. Teillä on pienet lapset ja seksiäkin säännöllisesti. Teillä on toisenne, koti ja lapset. Sinua kuitenkn harmittaa niin paljon se, että juuri sinä joudut tekemään aloitteen seksiin, että mielestäsi sulla on oikeus pettää. Älä jaksa selittää, aikuinen ihminen. Sulla on kaikki, mutta se ei sulle riitä. Nuorta p*llua siis rahalla vaan. Ainoa mitä oikeasti ansaitset on kengän kuva perseeseen.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:32"]
Ehkä kyse ei olekaan alistumisesta vaan siitä että pidän seksistä, jopa enemmän kuin mieheni. Kiitos kuitenkin. N24
[/quote]
No sitten noin. Lähinnä että jos perhettä tulee ja tilanne voi muuttua, älä silti mene nii alas että mies unohtuu kokonaan, ymmärrä että miehelle seksi on elämän ehto... hieno nainen kyllä olet, arvostan. Ap
ISKÄ, voi paska mikä ISKÄ. :D Kuka helvetti käyttää itsestään tai isästään sanaa ISKÄ? Joku sysipaska :DDD
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:24"]
No voi helvetti mitkään kukat tai korut ole tärkeitä. Itselleni ainakin on tärkeintä, että mulla on ihan oikea mies -sellainen joka kuristaisi tollasen teineiltä seksiä ostavan madon pelkän pikkusormensa avulla. Ap, sua ei huolisi kukaan tasokas nainen (vaimosi jättäisi oksentaen heti, kun saisi tietää mitä olet)
[/quote]
Mulla on aina ollu naisia mistä valita ja tasokkuus ei tarkoita laihaa missiä, tasokkainta on sisimmäisyys jota arvostan, ns kunnon nainen on mun juttu. Vaimoni on täydellinen äiti lapsilleni ja hoitaa asiansa hyvin. Seksin merkitys ei vaan tunnu olevan selvillä tai paremminki ei tunnu ymmärtävän mitä se miehelle on... ap
[/quote]
Etkä sinä tunnu ymmärtävän mitä äitiys ja raskaanaoleminen on. Itsekäs minäminäminä -vinkuja. Että mä toivoisin että tollaiset mulkut miehenkuvatukset jäävät palleistaan oven väliin kun muija paiskaa ne pihalle.
Ikävä mies olet ap. Et voi syyttää pettämisestä kuin itseäsi. Ethän edes ole elänyt missään puutteessa ja silti katsot oikeudeksesi pettää, kun vaimo ei tee aloitetta seksiin.!!!! Oletko huomannut, että pikkulapsiarki on vaimollesi melko raskasta ja vielä toisen lapsen odotus siihen päälle ja ei todellakaan seksi ole se ykkösprioriteetti tuossa tilanteessa. Mene itseesi ja lopeta pettäminen ja nuoren naisen hyväksikäyttö.
Voi hyvää päivää mitä maa päällään kantaa!!
Petät pahimmalla mahdollisimmalla tavalla. Tuo seksistä maksaminen, toiseen ihmiseen runkkaaminen, kertoo sinusta niin paljon, hyi olkoon. Et ole mies.
Tähän on tultu, tasa-arvo perheessä. On meidän töitä, yhteisiä siivousta, kokkausta, jälkikasvusta huolenpitoa.......yms. Mutta sitten on vielä miehelle ne miehen työt. Pitää huolta talosta, autoista ja kaikesta teknisestä. Olla tunteellinen ja samalla tatuoitu bad ass...... Jos vielä joutuu aina tekemään aloitteen seksiinkin niin kyllä se ajaa pettävälle jäälle ! Se että maksaa nuorelle tytölle seksistä niin okei ei niin hienoa juttu, mutta ei häntä ole siihen pakoitettu, tytön oma valinta. Miehiä ei enää arvosteta perheessä kuten ennen ja käytetään häikäilemättä hyväksi . Sitten kun se mies on tehnyt yhdessä meidän työt, omat työt ja tulee uupuneena viereen köllöttämään tämä rakas nainen sanoo kulta : ollaan taidettu kasvaa erilleen ja mä oon rakastunut naapurin erkkiin...... Miehiä ja naisia ei ole nykyään tehty olemaan parisuhteessa eikä asumaan saman katon alla. Piste
jos joku muuta väittää, valehtelee.
Jotenki toi, että mukana liikkuu myös raha tekee tilanteesta vielä kuvottavamman. Oletko miettinyt yhtään, että mitä tällainen maksullinen seksisuhde tekee 19 vuotiaalle nuorelle naiselle? Entä jos häntä alkaa kaduttaa ja tulee itseinho, että on osallistunut sinun pettämisseikkailuihisi? Vaikka nainen on jo aikuinen niin sinun pitäisi olla kuitenki se kypsempi.
Kyllä kokematon 19-vuotias on paljon, paljon arvokkaampi kuin ammattilainen. Sanon tän entisenä seksityöntekijänä. Jeesus mikä kusipää.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:02"]
Jotenki toi, että mukana liikkuu myös raha tekee tilanteesta vielä kuvottavamman. Oletko miettinyt yhtään, että mitä tällainen maksullinen seksisuhde tekee 19 vuotiaalle nuorelle naiselle? Entä jos häntä alkaa kaduttaa ja tulee itseinho, että on osallistunut sinun pettämisseikkailuihisi? Vaikka nainen on jo aikuinen niin sinun pitäisi olla kuitenki se kypsempi.
[/quote]
Kyllä olen miettinyt ja olen tälle tytölle sanonut että vain jos hän itse haluaa ja vain sitä mikä hänestä tuntuu hyvältä, haluan olla hyvä ja kunnioittaa hänen mielipiteitä. Olen sanonut etten häntä huorana ajattele ja ettei hänen tartte itteensä huorana pitää. Myös hänen yksityisyys asiat on kunnossa. Jos miehenä tälläseen lähtee, on syytä arvostaa nuorta naista. Ap
2