Petän vaimoa ja syy siihen
Olen mies 30v, minulla on avovaimo, 2v tytär ja toinen lapsi tulossa. Olen omastamielestä hyvä iskä ja hyvä mies vaimolle. Käyn töissä, hoidan lasta, siivoan, pesen pyykkiä, laitan ruokaa, halaan ja pussaan vaimoa, kohtelen häntä hyvin. Laitan ja remontoin meidän kotia jatkuvasti. Ei pitäisi olla valittamista. Aluksi meillä oli seksiä usein, nykyäänki jos jokakerta jaksan tehä alotteen, vaimo ei koskaan tee alotetta edes seksistä keskustelemiseen vaan sekin on mun harteilla. Laitan töissäollessani vaimolle kivoja ehdotuksia joihin vaimo innokkaasti vastailee ja vaikuttaa hyvin halukkaalta. Olen niin kyllästyny ku en mihinkään saa kiitosta.
Tapasin syksyllä treffisivustolta yhen 19v tytön ehdottamalla hänelle suoraan että kiinnostaisko seksi jos maksan 400€. Tyttö vastas että on asiaa välillä miettinytkin ja oli halukas. Keskusteltiin hinnasta ja saatiin se 100€. Hän oli heti sitämieltä että ainakin oot kunnon mies kun kerran varattu ja lapsiakin, ei siis tarvinnu vakuutella etten mikään hullu ole. Ollaan nyt tavattu kolme kertaa ja molemmat on tyytyväisiä ja haluaa jatkaa. Hän ekan kerran jälkeen sanoi että se 100€ on melkein sen viikon palkka (käy siivoamassa jotain kauppaa). Tiedän että teen väärin, mutta on myös vaimoni syytä...
Kommentit (139)
Taidan tosiaan pysyä kaukana miehistä jos miehet ovat tuollaisia mulkvisteja. Mihinkäs sitä miestä tarvisi kun on kymmenen tervettä sormea, lelut ja vilkas mielikuvitus.
Avokki voi lähteä lapsien kera milloin tahtoo... Onneks olen sinkku ei tarvihe miettiä missä se ukko munaansa uittaa... Voi valita miehen mistä vaan ja jos on huono tai pieni muna niin eikun vaihtoon ;). Villiä tää sinkun elämä miksi ostaa koko lehmää jos tarvitsee vain maitoa?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:48"]
Mulla on tökkinyt seksihalut raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen. Syynä jatkuvat hiivatulehdukset, limakalvojen kuivuus, episotomia-arven arkuus vielä monta kuukautta synnytyksestä. Eksä toki jaksoi tästä kaikesta vinkua, koska onhan se nyt mun syy jos pimperoon sattuu.
[/quote]
Ei se nyt noin mee, kyllä jos mulle vaimo noin sanois nii ymmärtäisin tottakai, mutta kun ei hän mitään syytä sano ja lupailee ja lupailee kun asiasta keskustellaan. Kyllä mä naista ymmärrän ja otan huomioon mutta sanokaa naiset se suoraan miehillenne jos jokin syy miksei seksi kiinnosta. Ap
[/quote]
Nämä saattaa olla arkoja asioita ottaa puheeksi naisen puolelta. Nainen helposti ajattelee, että mies näkee hänet vähemmän viehättävänä hiivatulehduksineen jne. Tavallaan ymmärrän turhautumisesi, mutten ratkaisuasi. Miten ihminen, joka rakastaa, voi satuttaa niin paljon rakastamaansa. Tehdä asioita, jotka murtaisivat hänet täysin ja rikkoisivat hänen sisimpänsä. Vaikka sinuun sattuu naisesi aloitteettomuus seksin suhteen, se kipu ei ole lähelläkään sitä tuskaa, mitä rakastamasi (?) nainen kokisi tai tulee kokemaan saadessaan tietää miten revit häntä kappaleiksi joka kerta toisen naisen kanssa. Onko niin ettet halua enää keskustella asiasta avovaimosi kanssa, koska olet jo koukussa seksisuhteeseesi?
Kyllä on kiva tuollanen 19v tavis tyttö josta on saanu tehtyä ittelle prostituoidun. Piti vähä sitä houkutella moiseen uskottelemalla et se on oikeesti tosi yleistä et deittisivustoillaki tosi monet naiset ehdottaa seksiä rahasta ja et niistä ei vaan kenellekkään puhuta ja että ei se huoraa tee jos sitä salaa tekee vaik yhen miehen kans;) tosi helppo kyllä oli tuo teinipillu. Huomenna taas saa sitä. Pitäis vielä kattella joku ilmanen vakipano vaikka joku halpa ja helppo pullantuoksuinen yh-äiti. Ap
Ymmärrän, että olet mies ja sinulla on halusi ja tarpeesi, jotka haluat tyydytettävän. Mielestäni kuitenkin tapasi toimia on täysin väärin! Etkö yksinkertaisesti vain keksinyt parempaa ratkaisua? En tiedä oletko jo jossain viestissä sanonut tämän, mutta kysynpä kuitenkin, että kauanko tätä toispuoleista haluttomuutta on jatkunut teidän suhteessa? Oletko ajatellut, että se voisi olla täysin ohimenevä ajanjakso?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:04"]
Ymmärrän, että olet mies ja sinulla on halusi ja tarpeesi, jotka haluat tyydytettävän. Mielestäni kuitenkin tapasi toimia on täysin väärin! Etkö yksinkertaisesti vain keksinyt parempaa ratkaisua? En tiedä oletko jo jossain viestissä sanonut tämän, mutta kysynpä kuitenkin, että kauanko tätä toispuoleista haluttomuutta on jatkunut teidän suhteessa? Oletko ajatellut, että se voisi olla täysin ohimenevä ajanjakso?
[/quote]
Juuri tämän takia ap:n ratkaisu onkin paras mahdollinen tuossa tilanteessa.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:36"]
Hei hyvät suomalaiset naiset-mies EI KUOLE PUUTTEISEEN!!! SEKSI EI KUULU PERUSTARPEISIIN. IHMINEN KUOLEE JANOON,NÄLKÄÄN,KYLMÄÄN JA AURINKO PAAHTESEEN. Jätkät kinuu teiltä seksia,uhkale jättä ja pettää ja vaikka mitä paska. Jos hänet panettaa niin oma käsi on olemassa..Naurattaa eniten että raskaana oleva joka on muutenkiin koettelemuksella joutuu tyydyttämään ISO LASTAA JOKA SÄÄLITTÄVÄSTI KINUU SITÄ JA TÄTÄ...HYI HITTO ...miehet ovat kuolleet...jäljelle jäi keskikasvuisia lapsellisia teinejä jotka näyttävät hieman vanhalta..
[/quote]
Ja näin voi puhua vain suomalainen nainen. Ei ihme että petetään ja huorilla töitä riittää.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:11"]
Toinen lapsi tulossa ja petät vaimoasi?
Toivon, että sinulle tapahtuu jotain todella kivuliasta ja ikävää.
Pian.
[/quote]
Luultavasti ap:lle tapahtuu jotain nautinnollista ja mukavaa, laukeaa makeasti 19 v. naisen kanssa harrastetun seksin huipentumana.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:10"]Olen mies 30v, minulla on avovaimo, 2v tytär ja toinen lapsi tulossa. Olen omastamielestä hyvä iskä ja hyvä mies vaimolle. Käyn töissä, hoidan lasta, siivoan, pesen pyykkiä, laitan ruokaa, halaan ja pussaan vaimoa, kohtelen häntä hyvin. Laitan ja remontoin meidän kotia jatkuvasti. Ei pitäisi olla valittamista. Aluksi meillä oli seksiä usein, nykyäänki jos jokakerta jaksan tehä alotteen, vaimo ei koskaan tee alotetta edes seksistä keskustelemiseen vaan sekin on mun harteilla. Laitan töissäollessani vaimolle kivoja ehdotuksia joihin vaimo innokkaasti vastailee ja vaikuttaa hyvin halukkaalta. Olen niin kyllästyny ku en mihinkään saa kiitosta.
Tapasin syksyllä treffisivustolta yhen 19v tytön ehdottamalla hänelle suoraan että kiinnostaisko seksi jos maksan 400€. Tyttö vastas että on asiaa välillä miettinytkin ja oli halukas. Keskusteltiin hinnasta ja saatiin se 100€. Hän oli heti sitämieltä että ainakin oot kunnon mies kun kerran varattu ja lapsiakin, ei siis tarvinnu vakuutella etten mikään hullu ole. Ollaan nyt tavattu kolme kertaa ja molemmat on tyytyväisiä ja haluaa jatkaa. Hän ekan kerran jälkeen sanoi että se 100€ on melkein sen viikon palkka (käy siivoamassa jotain kauppaa). Tiedän että teen väärin, mutta on myös vaimoni syytä...
[/quote]
Hyvä isä ja mies? Onpas sulla erikoinen käsitys asioista. Entä jos sitä vaimoa ei kiinnosta siksi että silläkin on toinen? Eikö oliskin hyvä vaimo siinä sulla?
Mitä jos ehdottaisit vaimollesi että maksat hänelle sen 400e jokaisesta panokerrasta hänen kanssaan, mahtaisiko siihen hintaan alkaa jopa tehdä aloitteita ja suostua ehdotuksiisi jatkossa entistä innokkaammin?
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:00"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:10"]Olen mies 30v, minulla on avovaimo, 2v tytär ja toinen lapsi tulossa. Olen omastamielestä hyvä iskä ja hyvä mies vaimolle. Käyn töissä, hoidan lasta, siivoan, pesen pyykkiä, laitan ruokaa, halaan ja pussaan vaimoa, kohtelen häntä hyvin. Laitan ja remontoin meidän kotia jatkuvasti. Ei pitäisi olla valittamista. Aluksi meillä oli seksiä usein, nykyäänki jos jokakerta jaksan tehä alotteen, vaimo ei koskaan tee alotetta edes seksistä keskustelemiseen vaan sekin on mun harteilla. Laitan töissäollessani vaimolle kivoja ehdotuksia joihin vaimo innokkaasti vastailee ja vaikuttaa hyvin halukkaalta. Olen niin kyllästyny ku en mihinkään saa kiitosta. Tapasin syksyllä treffisivustolta yhen 19v tytön ehdottamalla hänelle suoraan että kiinnostaisko seksi jos maksan 400€. Tyttö vastas että on asiaa välillä miettinytkin ja oli halukas. Keskusteltiin hinnasta ja saatiin se 100€. Hän oli heti sitämieltä että ainakin oot kunnon mies kun kerran varattu ja lapsiakin, ei siis tarvinnu vakuutella etten mikään hullu ole. Ollaan nyt tavattu kolme kertaa ja molemmat on tyytyväisiä ja haluaa jatkaa. Hän ekan kerran jälkeen sanoi että se 100€ on melkein sen viikon palkka (käy siivoamassa jotain kauppaa). Tiedän että teen väärin, mutta on myös vaimoni syytä... [/quote] Hyvä isä ja mies? Onpas sulla erikoinen käsitys asioista. Entä jos sitä vaimoa ei kiinnosta siksi että silläkin on toinen? Eikö oliskin hyvä vaimo siinä sulla?
[/quote]
Kyllä on ihan kelpo vastine vaimollensa.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:04"]
Mitä jos ehdottaisit vaimollesi että maksat hänelle sen 400e jokaisesta panokerrasta hänen kanssaan, mahtaisiko siihen hintaan alkaa jopa tehdä aloitteita ja suostua ehdotuksiisi jatkossa entistä innokkaammin?
[/quote]
Vaimo tulee kyllä jo muutenkin niin kalliiksi että seksin pitää kuulua hintaan. Rahassa mitaten ap:n kannattaisi heivata vaimo mäkeen ja käyttää ostopalveluja, tai olisi kannattanut jo alunalkaen, tulee pitkän päälle halvemmaksi maksaa seksistä huoralle kuin vaimolle.
Yhteiskunta on nykyään pakkotahtisen emansipaation vallassa. Yksikään mies ei enää saa olla mies vaan pitää kannatella naisen feminismiä. Flirtti on kielletty, se on ahdistelua. Kotona miehen tilana on autotalli, pannuhuone ja piha. Mies ei tee/tekee väärin koti/ja muut työt, haisee, puhuu väärin, hänellä on vääriä mielipiteitä, hän ei osallistu, hän puuttuu väärin ja vääriin asioihin. Mielipidettä kysytään keittiön verhoista tai näyttääkö perse tässä mekossa leveältä. Kyllä se kuulkaa näyttää leveältä ihan joka mekossa, jos se on leveä. Mutta sitähän ei saa sanoa edes kysyttäessä. Miehille on kanssa ihan yks hailee onko kämpässä verhoja ollenkaan. Jossakin vaiheessa, arvon naiset, tulee se tilanne että ei vaan jaksa enää paskaakaan kiinnostaa.
Anna palaa! Samaa olen harrastanut jo vuosia vaimon tietämättä, tosin en maksa. Tänään treffit, vaimo töissä ;) Nuorta pillua ja kiihkoa! ;)
M37
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:39"]
Avokki voi lähteä lapsien kera milloin tahtoo... Onneks olen sinkku ei tarvihe miettiä missä se ukko munaansa uittaa... Voi valita miehen mistä vaan ja jos on huono tai pieni muna niin eikun vaihtoon ;). Villiä tää sinkun elämä miksi ostaa koko lehmää jos tarvitsee vain maitoa?
[/quote]
Mutta jos tarvii myös lihaa...;)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:00"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:10"]Olen mies 30v, minulla on avovaimo, 2v tytär ja toinen lapsi tulossa. Olen omastamielestä hyvä iskä ja hyvä mies vaimolle. Käyn töissä, hoidan lasta, siivoan, pesen pyykkiä, laitan ruokaa, halaan ja pussaan vaimoa, kohtelen häntä hyvin. Laitan ja remontoin meidän kotia jatkuvasti. Ei pitäisi olla valittamista. Aluksi meillä oli seksiä usein, nykyäänki jos jokakerta jaksan tehä alotteen, vaimo ei koskaan tee alotetta edes seksistä keskustelemiseen vaan sekin on mun harteilla. Laitan töissäollessani vaimolle kivoja ehdotuksia joihin vaimo innokkaasti vastailee ja vaikuttaa hyvin halukkaalta. Olen niin kyllästyny ku en mihinkään saa kiitosta. Tapasin syksyllä treffisivustolta yhen 19v tytön ehdottamalla hänelle suoraan että kiinnostaisko seksi jos maksan 400€. Tyttö vastas että on asiaa välillä miettinytkin ja oli halukas. Keskusteltiin hinnasta ja saatiin se 100€. Hän oli heti sitämieltä että ainakin oot kunnon mies kun kerran varattu ja lapsiakin, ei siis tarvinnu vakuutella etten mikään hullu ole. Ollaan nyt tavattu kolme kertaa ja molemmat on tyytyväisiä ja haluaa jatkaa. Hän ekan kerran jälkeen sanoi että se 100€ on melkein sen viikon palkka (käy siivoamassa jotain kauppaa). Tiedän että teen väärin, mutta on myös vaimoni syytä... [/quote] Hyvä isä ja mies? Onpas sulla erikoinen käsitys asioista. Entä jos sitä vaimoa ei kiinnosta siksi että silläkin on toinen? Eikö oliskin hyvä vaimo siinä sulla?
[/quote]
Ei sillä oo toista. Oliski ja osais antaa pillua olis asiat paljo paremmin... hyvällä iskällä ja miehellä tarkoitan sitä että hommat kotona toimii loistavasti muuten paitsi jos haluaa pillua parikertaa edes viikossa saa ite kaivaa sen pillun ensin esiin... kyllä se nyt vaan syy on vaimossa. En pettäis jos hän asian ymmärtäis. Ap
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:48"]
Miksi te aina menette näihin provoihin? Mies joka pettää vaimoaan ja vieläpä maksaa kitsaasti teiniprostituoidulle. Kaikki hyvän provon ainekset.
[/quote]
Miksi aina täytyy alkaa huutelemaan provoista kun aloitus on hätkähdyttävä tai osin epäuskottava? Oikeassa elämässä tapahtuu mitä kummallisempia asioita, sellaisia joita ei ihan heti oikeaksi uskoisi, vai mistä luulet mm. maailman kirjallisuuden syntyneen?
Tääkin ketju on oikeasti tosi hyvä, tärkeästä asiasta keskustellaan, eli viis siitä, onko aloittaja provo vai ei.