Petän vaimoa ja syy siihen
Olen mies 30v, minulla on avovaimo, 2v tytär ja toinen lapsi tulossa. Olen omastamielestä hyvä iskä ja hyvä mies vaimolle. Käyn töissä, hoidan lasta, siivoan, pesen pyykkiä, laitan ruokaa, halaan ja pussaan vaimoa, kohtelen häntä hyvin. Laitan ja remontoin meidän kotia jatkuvasti. Ei pitäisi olla valittamista. Aluksi meillä oli seksiä usein, nykyäänki jos jokakerta jaksan tehä alotteen, vaimo ei koskaan tee alotetta edes seksistä keskustelemiseen vaan sekin on mun harteilla. Laitan töissäollessani vaimolle kivoja ehdotuksia joihin vaimo innokkaasti vastailee ja vaikuttaa hyvin halukkaalta. Olen niin kyllästyny ku en mihinkään saa kiitosta.
Tapasin syksyllä treffisivustolta yhen 19v tytön ehdottamalla hänelle suoraan että kiinnostaisko seksi jos maksan 400€. Tyttö vastas että on asiaa välillä miettinytkin ja oli halukas. Keskusteltiin hinnasta ja saatiin se 100€. Hän oli heti sitämieltä että ainakin oot kunnon mies kun kerran varattu ja lapsiakin, ei siis tarvinnu vakuutella etten mikään hullu ole. Ollaan nyt tavattu kolme kertaa ja molemmat on tyytyväisiä ja haluaa jatkaa. Hän ekan kerran jälkeen sanoi että se 100€ on melkein sen viikon palkka (käy siivoamassa jotain kauppaa). Tiedän että teen väärin, mutta on myös vaimoni syytä...
Kommentit (139)
Et ole ap puhunut vaimosi kanssa riittävän selkeästi. On turha omassa päässä miettiä, että kyllä toisen olisi jo pitänyt itse tajuta.
Tekisitkö hänelle nyt palveluksen; kertoisit, mitä olet tehnyt ja lasten takia pyrkisitte sitten mahdollisimman sopuisaan eroon.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:38"]
Puutun olennaiseen, mutta miksi ihmeessä tyttö suostui 100€ jos ensin kerran jo tarjosit 400€? Ja miksi lähdit hintaa tinkimään alaspäin?
Toivottavasti vaimosi saa tietää millainen paskakasa olet niin saa mahdollisuuden heittää sinut pihalle. Sillä se, että vaimosi ei asiasta tiedä ei tee sinusta yhtään sen parempaa ihmistä.
[/quote]
Koska päätin tarjota paljon ja saada sillä tytön kiinnostumaan, hän on fiksu ja samaamieltä ettei nuori amatööri ole ammattilaisen hintainen...
Meillä talo on mun ja mähän lähen töihin enkä vieraisiin naisiin ja palaan töistä enkä vieraista naisista. Otappa siitä selvää koska missäkin miehes kulkee;) ap
Hyi ap!! Olet alinta pohjasakkaa
Eli et ole suoraan puhunut vaimosi kanssa. Mahtava mies. ei se vaimosi välttämättä tajua, itse ainakin on niin jurrissa että ei jaksa välttämättä ajatella ku hetken kerrallaan eikä tajua ajatella välttämättä tuollaisia asiota. Itse ainakin havahtunut ajattelemaan asioita vasta kun miehen kanssa puhunut. ja sitten mieskin ymmärsi paremmin minun näkökantani ja sen, että ei ole helppo olla välttämättä sinut oman vartalon kanssa joka jatkuvasti muuttuu.
T: 23v mamma jolla lapset 3,1 ja 2kk.
Säälittää se 19-v myös. Luultavasti tulee tarvitsemaan tämän ajanjakson jälkeen myöhemmin vielä terapiaa.
Onneksi ap on luultavimmin vain provo!
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:13"]
Ei sitten tullut mieleen keskustella vaimon kanssa? Suoraan vaan pettämään?
[/quote]
Pitäis sen vaimon itekki jo tajuta että jos mä seksikeskusteluun teen avauksia ja huomata että mä aina teen kaikki alotteet, eikö jokin oo vähä outoa jos et naisena ite innostu koskaan. Ei tartte tyhmäksi haukkua, mä kerroin jo että teen väärin, mutta kannattais naisten itekki asiaa joskus miettiä eikä ensimmäisenä olla että mies tarvii aina palkinnon itsestäänselviin asioihin. Mielestäni seksikin on itsestäänselvää jossainmäärin jos parisuhteessa ollaan. Mitä jos mies jättää vaikka sen kodin ylläpitämisen kokonaan, eikö se missäänvaiheessa herätä huomioa naisessa minkälaisessa läävässä asutaan? Ap
[/quote]
Ap. Et maininnut, ettei vaimosi innostu koskaan, ainoastaan ettei hän tee ALOITETTA.. Aloituksessasi sanoit, että hän lähtee mukaan kyllä. Osa miehistä jopa tykkää siitä, että saa tehdä sen aloitteen - sinun pitää siis ääneen sanoa naiselle, että haluaisit jänen tekevän aloitteita. Mieti myös, onko ihan varmaa, että seksi on vaimollesi yhtä tyydyttävää kuin sinulle, vai jääkö hän ehkä saamatta yhdynnöissänne.
Hän toivon mukaan ei kyttää sitä, mitä aikuinen mies tekee netissä. Mistä hän silloin voisi tietää, että sinä paskakasa vikittelet naisia seksipalstoilla?
Joka tapauksessa yhdeksäntoistavuotiaan opettaminen prostitutuutioon hemmetin kurjalla korvauksella on kusipään hommaa. Lopeta se heti. Jos seksi ei pelitä vaimon kanssa, yritä saada se pelittämään, ja jos sekään ei auta, ole rehti ja ota ero ennemmin kuin alat pettää. Ja koskaan, ikinä, et ala pitämään maksullista. Se on orjuuden moderni muoto, eikä hyväksyttävää ja moraalista missään oloissa.
12
Ap suhtautuu kaikin puolin naisiin kuin orjikn. Vaimonkin olisi syytä olla kiitollinen, kun saa asua ap:n talossa ja ap jopa joskus vähän siivoaa...
Ja teiniä saa käyttää huorana maksamalla sille viidesosan käyvästä hinnasta, koska se ei oo kokenut huora.
ap on toivottavasti provo, noin paskaa miestä en haluaisi ainakaan itse edes samoille hoodeille, saati että samaan taloon.
Ah, ap on ihqu.ja vielä ihmettelee, miksei vaimo tee koskaan aloitetta...
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:10"]Tiedän että teen väärin, mutta on myös vaimoni syytä...
[/quote]
Voi mitä itsepetosta. Ei se ole vaimosi syy, että sinä petät. Se on ihan täysin sinun syysi ja valintasi.
Kuvauksesi perusteella te elätte ihan tavallista arkea. Se ei jostain syystä sinulle riitä. Pettämisen sijaan, pohdi ennemmin miten voisitte avovaimosi kanssa yhdessä kehittää suhdettanne niin, että se tyydyttää teitä molempia. Pettäminen ei ole mikään pitkän tähtäimen ratkaisu.
M39
[/quote]
Kerrankin asiaa!
N39
No mutta nythän on aloitteellinen seksiin tämä 19-v (mitä nyt tarvitsee maksun toiminnastaan)
Miksi et ap suoraan tarjoaisi rahaa myös vaimollesi aloitteiden tekemisestä -vai tulisiko liian kalliiksi? :D
Ap sori, mutta sua ei voi edes kutsua mieheksi
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:15"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:36"]En tiedä muista mutta itse kun olin tuossa tilanteessa, eli pieni lapsi ja toinen tulossa, ei seksi kiinnostanut niin paljoa koska pahoinvointi, kohtukivut, pissatulseksillä h, hiivatulehdukset, hormoniheittelyt ja armoton väsymys painoivat päälle. Tilanne oli kuitenkin väliaikainen. Lähdin kuitenkin seksiin mukaan lähes aina kun mies teki aloitteen ja mukavaahan se sitten oli. Miehillähän näitä syitä riittää pettämiseen ja se syy on tietenkin aina vaimossa. Lähipiirissä tiedän miesten pettämissyyksi riittäneen sen että vaimo ei kiihottanut koska oli viimeisillään raskaana ja näytti valaalta. Yksi petti koska seksiasennot vaimon kanssa aina samat. (Ei mitenkään voinut ehdottaa muita asentoja) Yksi petti kuulemma sen takia koska halusi naiselta peppuseksiä eikä kehdannut sellaista vaimolle ehdottaa. Oli kuulemma helpompi vieraan kanssa kun voi siitä vaan aloittaa peppuseksin kyselemättä. Tiedän myös miehiä jotka ovat pettäneet vaimon ollessa synnytyksen jälkeen sairaalassa. On kuulemma mahtavaa kun tietää ettei vaimo satavarmana yllätä ja kun tietää ettei vaimolta hetkeen heru niin on ikäänkuin oikeutettu moiseen hyvällä omallatunnolla. [/quote] Kuulostaa sairaalta :-(
[/quote]
No en mä kyllä tuollasten syiden takia lähtis pettämään, en ole vaimoanikaan ulkonäön perusteella valinnut ja jos olisin nii en takuulla tuon kanssa olisi... ei seksi asennot, peppuseksi, raskaanaolo kyllä vaikuta mitenkään eikä se millanen nainen sängyssä on. Olen mä vaimolle monesti sanonu että seksiä sais olla enemmän ja ollaan puhuttu mistä tykkään, hän aina lupaa ja lupaa, mutta en tiedä montako vuotta pitää odottaa että naisen lupaus toteutuu.
Kysymys teille naisille että kun varmasti tiedätte että jos miehelle haluatte olla todella kiva ja hemmotella nii seksi on varmasti useimmille miehille ykkös juttu, se on vähä niinku naiselle korun osto tai kukkien osto, mikä siinä on ettei sitä miestä voi koskaan sitte sillä seksillä hemmotella vaikka tiedätte että koko se ihana parisuhde voi olla siitä kiinni? Olis kiva saada joku vastaus.
Ja joku ajattelee varmaan että olisin provo nii en kyllä ole vaan ihan tosi juttu. Ap
[/quote]
Pitäis sen vaimon itekki jo tajuta että jos mä seksikeskusteluun teen avauksia ja huomata että mä aina teen kaikki alotteet, eikö jokin oo vähä outoa jos et naisena ite innostu koskaan. Ei tartte tyhmäksi haukkua, mä kerroin jo että teen väärin, mutta kannattais naisten itekki asiaa joskus miettiä eikä ensimmäisenä olla että mies tarvii aina palkinnon itsestäänselviin asioihin. Mielestäni seksikin on itsestäänselvää jossainmäärin jos parisuhteessa ollaan. Mitä jos mies jättää vaikka sen kodin ylläpitämisen kokonaan, eikö se missäänvaiheessa herätä huomioa naisessa minkälaisessa läävässä asutaan? Ap
[/quote]
Ihan oikeesti? Sinä vertaat seksiä ja kotitöitä, no eikö se ole pääasia että vaimosi innostuu mukaan kun ehdotat seksiä, ja harrastaa seksiä kanssasi? Ei ole ihan sama kuin se että jättää kotityöt tekemättä, sehän vertautuisi siihen että seksiä ei harrastettaisi ollenkaan, riippumatta siitä kuka tekee aloitteen. Mikä ihme taika siinä nyt on kuka tekee aloitteen? Eikö se seksin harrastaminen ole se juttu, eikä se aloite, varsinkaan jos sä lasket nekin kerrat että pitäisi puhua seksistä, miksi seksistä pitäisi puhua erikseen? Jos kerran seksiä on, mitä puhumista siinä on? Miksi vaimon pitäisi tehdä aloite seksistä puhumiseen?
Kyllä ap vaikutat jotenkin jälkeenjääneeltä.
Äläs nyt pitäähän isin saada pill..hinnalla millä hyvänsä :) oiskohan vaimo suostunut jos olisit antanut hällekin satasen per kerta ;)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:15"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:36"]En tiedä muista mutta itse kun olin tuossa tilanteessa, eli pieni lapsi ja toinen tulossa, ei seksi kiinnostanut niin paljoa koska pahoinvointi, kohtukivut, pissatulseksillä h, hiivatulehdukset, hormoniheittelyt ja armoton väsymys painoivat päälle. Tilanne oli kuitenkin väliaikainen. Lähdin kuitenkin seksiin mukaan lähes aina kun mies teki aloitteen ja mukavaahan se sitten oli. Miehillähän näitä syitä riittää pettämiseen ja se syy on tietenkin aina vaimossa. Lähipiirissä tiedän miesten pettämissyyksi riittäneen sen että vaimo ei kiihottanut koska oli viimeisillään raskaana ja näytti valaalta. Yksi petti koska seksiasennot vaimon kanssa aina samat. (Ei mitenkään voinut ehdottaa muita asentoja) Yksi petti kuulemma sen takia koska halusi naiselta peppuseksiä eikä kehdannut sellaista vaimolle ehdottaa. Oli kuulemma helpompi vieraan kanssa kun voi siitä vaan aloittaa peppuseksin kyselemättä. Tiedän myös miehiä jotka ovat pettäneet vaimon ollessa synnytyksen jälkeen sairaalassa. On kuulemma mahtavaa kun tietää ettei vaimo satavarmana yllätä ja kun tietää ettei vaimolta hetkeen heru niin on ikäänkuin oikeutettu moiseen hyvällä omallatunnolla. [/quote] Kuulostaa sairaalta :-(
[/quote]
No en mä kyllä tuollasten syiden takia lähtis pettämään, en ole vaimoanikaan ulkonäön perusteella valinnut ja jos olisin nii en takuulla tuon kanssa olisi... ei seksi asennot, peppuseksi, raskaanaolo kyllä vaikuta mitenkään eikä se millanen nainen sängyssä on. Olen mä vaimolle monesti sanonu että seksiä sais olla enemmän ja ollaan puhuttu mistä tykkään, hän aina lupaa ja lupaa, mutta en tiedä montako vuotta pitää odottaa että naisen lupaus toteutuu.
Kysymys teille naisille että kun varmasti tiedätte että jos miehelle haluatte olla todella kiva ja hemmotella nii seksi on varmasti useimmille miehille ykkös juttu, se on vähä niinku naiselle korun osto tai kukkien osto, mikä siinä on ettei sitä miestä voi koskaan sitte sillä seksillä hemmotella vaikka tiedätte että koko se ihana parisuhde voi olla siitä kiinni? Olis kiva saada joku vastaus.
Ja joku ajattelee varmaan että olisin provo nii en kyllä ole vaan ihan tosi juttu. Ap
[/quote]
Ei kuule ap sympatiaa heru. Siinä vaiheessa kun olen ollut raskaana, olo on kuin ryhävalaalla, kaikki paikat kipeänä, väsyttää kun nukuttua ei saa, kaikki asennot sängyssä sattuu ja emätin on kuin sahara (myös koko imetysajan).. Miehen halut, tai edes omat halut ei ole vähääkään ollut mielessä. Meillä on viisi yhdessä tehtyä lasta, joita olen imettänyt 6-13kk... Laskepa mitä mieheni on joutunut kestämään (?). Minä ne lapset olen kantanut ja kehoni pilannut. Onneksi puolisoni on Mies, jatämän on kestänyt. Toki olemme asiasta puhuneet, mutta tosimies osaa käyttäytyä. Toisin kuin sinä ap. Olet oksettava.
N39
Meilläkin seksi tulee aloitteellisesti aina minulta ja muutenkin sitä on keskivertoisesti vain yhdesti viikossa. Henkisesti seksin puute ja sen torjunta on todella rassaavaa. On raskasta lähes aina elää seksuaalisesti tyydyttömättömänä. Itse olen siis myös harhaillut pettämisajatuksiin ja olen myös ihastunut mieheni parhaaseen ystävään. Rakastan kuitenkin miestäni todella paljon enkä pysty häntä satuttamaan. Tämä tilanne on kuitenkin saanut minut ymmärtämään pettäjiä jollain tasolla.
Säälittää tuon 19-vuotiaan vokotteleminen prostituutioon. 19v on vielä aika nuori, eikä aina osaa miettiä valintojaan pitemmällä tähtäimellä, etenkin jos on taloudellisesti tiukoilla. Todennäköisesti 5-10 vuoden päästä kärsii prostituutiohistoriastaan todella paljon, voi estää oman perheen perustamisen tai seurustelun jne...
Ei kukaan vastuullinen aikuinen käytä nuorta hyväksi noin.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:45"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:07"]
ap, mietipä tarkkaan seuraavaa lausetta:
aiotko sanoa lapsillesi (joita olt eron jälkeen nähnyt joskus ja jouluna) että syy eroonne oli se, ettei äiti ehdottanut seksiä useammin?
[/quote]
Kyllä aion sanoa...On kyllä ajateltu mennä ja olis kiva olla oikeasti hyvä mies jollekkin... ap
[/quote]
Kerro toki aikanaan myös että ostit 19-vuotiaalta rahaa tarvitsevalta teiniltä seksiä kun lapsesi olivat pieniä ja kun olit vielä heidän äitinsä kanssa yhdessä. Varmasti ymmärtävät.
[/quote]