Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on vaikeinta elämässäsi tällä hetkellä?

Vierailija
23.10.2021 |

Minulla yksinäisyys.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt tällä hetkellä vaikeinta on se, että töitä on enemmän kuin aikaa. Mutta freelancerina töistä on alallani tosi vaikea kieltäytyä.

Vierailija
22/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot hampaat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käveleminen. Iskias vihottelee ja jalat meinaa mennä alta, jos yritän kävellä.

Vierailija
24/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en vaan osaa käyttää rahaa, sitä kertyy kokoajan lisää. Kaikkea tarvittavaa vaan löytyy jo kotoa joten en osaa ostella mitään siihen lisää. Matkustelukaan ei nyt oikein kiinnosta, sattuneesta syystä.

Vierailija
25/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munan lyhyys

Vierailija
26/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vanhemmistani kuoli hiljattain, asian hyväksyminen ja käytännön asioiden hoito on ollut yllättävän raskaasta.

Vierailija
27/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea työkaveri.

Vierailija
28/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnteko haittaa harrastuksia, ei vaan jaksa iltaisin.

Vierailija
29/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munan lyhyys

Ajattele että kyllä sää sillä itsesi tyydytät niin oot jo pitkällä asian kanssa.

Vierailija
30/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus. Lihavuus. Vanhuus. Oon 50.

Kaipaan aikaa jolloin olin kaunis ja normaalipainossa..ja nuorempi.

Vierailija
31/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumuus. Lihavuus. Vanhuus. Oon 50.

Kaipaan aikaa jolloin olin kaunis ja normaalipainossa..ja nuorempi.

No 50 ei oo kyllä tänä päivänä vanha, toisin oli vielä 80-luvulla, ihan harmaapäisiä valmiita eläkkeelle olivat.

Vierailija
32/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni, 41v, haluaa seksiä vain kerran kuukaudessa. Itse olen 36v. En ole lihava ja annan panna myös kakkoseen. Suuseksistä pidän antavana ja ottavana osapuolena. Kuulemma hän saa minulta kaiken mitä haluaa, mutta en tiedä mitä siitä ajattelen. Ollaan seurusteltu 1,5v eikä asuta yhdessä.

Ei vaan herraa huvita useammin. Turhauttaa ja surettaa.

Vierailija
33/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun rakastan kahta miestä samaan aikaan. En tiedä kumpi olisi parempi. Voi kun voisimme olla kolmistaan.

Vierailija
34/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnottomuus, työttömyys, rahattomuus, yksinäisyys ja huono terveydentila tällaisessa yhdessä paketissa.

Vierailija
35/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys ja toivottomuus. Keväällä kuoli äitini, kesällä isäni ja nyt miehelläni todettu levinnyt suolistosyöpä jota ei voi parantaa. Ajatus, että jään leskeksi alle 35-vuotiaana itkettää, eikä perhettäkään ole enää jälkellä. Olen ajatellut tehdä itsemurhan lääkkeillä kun miehestäni aika jättää. Se antaa jonkinlaista rauhaa.

Voi, miten kamalaa. Liikaa menetyksiä sinulla yhdellä kertaa. Toivottavasti kuitenkin löytäisit syyn jatkaa elämää.

Vierailija
36/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmäärän kanssa tasapainoilu. Olen aina ollut ylisuorittaja. Nyt alkaa tuntua, että saa riittää. Tarvitsen aikaa perheelle, harrastuksille ja ihan vaan lojumiselle. Käytännön toteutus on vielä kesken, mutta alan olla jo toiveikas.

Vierailija
37/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asunnottomuus, työttömyys, rahattomuus, yksinäisyys ja huono terveydentila tällaisessa yhdessä paketissa.

Saatko mistään mitään apua?

Vierailija
38/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut ei pysy jalassa, kuminauha katkesi. ja taas on kahvikuppi tyhjä.

Vierailija
39/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen vanhemmistani kuoli hiljattain, asian hyväksyminen ja käytännön asioiden hoito on ollut yllättävän raskaasta.

Mulla sama. Vanhemman menettäminen jo itsessään on ihan hirveää, mutta siihen tulee sitten kaikki käytännön asioiden hoitamiset päälle ja ne on yllättävän hankalia, vaikka luulisi nykyään kaiken käyvän niin näppärästi. Voi kun olisi vain yksi paikka, johon tehdään ilmoitus ja joku muu hoitaisi kaikki käytännön asiat. Olisin valmis vaikka maksamaan itseni kipeäksi siitä. Oon ihan loppu!

Pelkästään asunnon tyhjentäminen oli suorastaan traumatisoiva kokemus kun siellä tuli sitten kaikkia lapsuuteen liittyviä asioita koko ajan esille, jotka olin jo ehtinyt unohtaa. Lisäksi vanhemman omaan lapsuuteen ja kauan sitten kuolleisiin isovanhempiini liittyviä asioita. Mikä tunteiden vuoristorata tämä on ollutkaan. 

Ja kun ilmankin tätä kaikkea koko elämäni on ollut aivan helvettiä aina, mennään niin äärirajoilla, että itkeminen alkaa jo muuttua pellemäiseksi heehoheeho-nauruksi, toisin sanoen taidan olla sekoamassa!

Vierailija
40/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

70t Uo velka