Haluisko joku jutella mun kanssa? t.19 v masentunut
Ahdistaa, itkettää, pyörin sängyssä enkä saa unta... Olis kiva puhua jollekin, ehkä helpottais vähän
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:32"]
AP= Suoli 24 luotsi.
[/quote]
En tiedä mitä tuo tarkoittaa mutta voisitko olla pilaamatta keskusteluani? :)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:28"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:25"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:23"] [quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:22"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:16"] [quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:13"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:12"] Täällä masentunut 17v tyttö, ahistaa itkettää enkä saa nukuttua. Tuntuu että kukaan ei välitä [/quote] Musta tuntuu samalta, meitä on kaks. Ap [/quote] Olis niin ihanaa jutella kerrankin jonkun kanssa joka pystyy ymmärtämään tätä, kavereita mulla on paljonkin, ei tosin varmaan kauaa kun en jaksa pitää yhteyttä.. [/quote] Niin olis, saako suhun yhteyden jotenkin? :) [/quote] Saa muhun montaakin kautta :) on kikkiä tms. [/quote] Multa löytyy myös kik mutten halua kertoa sitä tässä. :D Mitäs nyt... [/quote] Samaa mietin ku en tässä viittis huudella :D
[/quote]
Yritän täällä miettiä pääni puhki että mitä tehään!
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:36"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:28"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:25"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:23"] [quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:22"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:16"] [quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:13"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:12"] Täällä masentunut 17v tyttö, ahistaa itkettää enkä saa nukuttua. Tuntuu että kukaan ei välitä [/quote] Musta tuntuu samalta, meitä on kaks. Ap [/quote] Olis niin ihanaa jutella kerrankin jonkun kanssa joka pystyy ymmärtämään tätä, kavereita mulla on paljonkin, ei tosin varmaan kauaa kun en jaksa pitää yhteyttä.. [/quote] Niin olis, saako suhun yhteyden jotenkin? :) [/quote] Saa muhun montaakin kautta :) on kikkiä tms. [/quote] Multa löytyy myös kik mutten halua kertoa sitä tässä. :D Mitäs nyt... [/quote] Samaa mietin ku en tässä viittis huudella :D
[/quote]
Yritän täällä miettiä pääni puhki että mitä tehään!
[/quote]
Kikkaa "hetkinenn" nii annan oikeen kikin :D
Tein sähköpostin, jos pystyt 17 v tyttö laittamaan vaikka sen kik-tunnuksen tuonne tai jotain niin olis hienoo :)
Muutkin saa laittaa viestiä. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:23"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:18"]
Jos et ole käynyt lääkärillä niin suosittelen että käyt tarkastuksessa, ne tavalliset verikokeet mitkä vois olla. On sitten ainakin ne poissuljettu?
[/quote]
En ole käynyt. Täytyykö siis vain soittaa ja pyytää aikaa verikokeisiin vai kuinka toimitaan?
[/quote]Kerro siitä väsymyksestä ja jos on muita oireita. Pääsetkö yksityiselle lääkärille? Voisi olla kattavampi. Mutta kyllä tk:ssakin ihan hyvin tutkitaan. Itse ei varmaan voi verikokeita pyytää ellei ole jo joku krooninen sairaus mikä pitää tsekata säännöllisesti.
(Mun henk.koht. mielipide on vastaan psyykelääkkeitä, koska niitä ei ole tarpeeksi tutkittu ja voi joskus jopa pahentaa masista. Melko varmaan ne määräis sulle niitä tk:ssa - mullekin kävi niin. Aina pitäis olla tarkat tutkimukset ennen kuin määrätään psyykelääkkeitä sitäpaitsi. Että ole varovainen niiden suhteen. Varsinkin kun olet noin nuori, aivot kehittyvät ainakin 25 asti joidenkin tutkimusten mukaan).
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:45"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:23"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:18"]
Jos et ole käynyt lääkärillä niin suosittelen että käyt tarkastuksessa, ne tavalliset verikokeet mitkä vois olla. On sitten ainakin ne poissuljettu?
[/quote]
En ole käynyt. Täytyykö siis vain soittaa ja pyytää aikaa verikokeisiin vai kuinka toimitaan?
[/quote]Melko varmaan ne määräis sulle niitä tk:ssa - mullekin kävi niin. Aina pitäis olla tarkat tutkimukset ennen kuin määrätään psyykelääkkeitä sitäpaitsi. Että ole varovainen niiden suhteen. Varsinkin kun olet noin nuori, aivot kehittyvät ainakin 25 asti joidenkin tutkimusten mukaan).
[/quote]En ole kyllä ihan varma lääkärien käytännöstä sun ikäisillä voihan se olla että ne ei niitä nuorille määrääkään.
Ok, kiitos ohjeista.
Psyykelääkkeet on jo kokeiltu itse asiassa, eipä ollut mitään apua. Itsekin niitä vastaan siis.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:52"]
Ok, kiitos ohjeista.
Psyykelääkkeet on jo kokeiltu itse asiassa, eipä ollut mitään apua. Itsekin niitä vastaan siis.
[/quote]Okei :) hyvää yötä ap ja toivon että kaikki kääntyy pian parempaan sun elämässä.
Ota ihmeessä yhteyttä miun kikiin. trioutolempi, on anonyymi ja elokuvasta nimi otettu niin ei haittaa laittaa julkiselle palstalle.
Hih, ihanaa! Niitä kikkejä saa laittaa lisääkin. :) Ap
Niitä masennuksen tulee. Ne myös menee.
tee jotain kivaa, lue tai kuuntele, katsele...mikä helpottaa.
toivottavasti löydät jonkin henkireiän. Katso Nyyti ry. Sivustoja. Sieltä löytyy myös nettiryhmiä ja opiskelua elämänhallintaan. Ja ryhmiä, joissa voi käydä päivällä keskustelemassa.
AP= Suoli 24 luotsi.