Haluisko joku jutella mun kanssa? t.19 v masentunut
Ahdistaa, itkettää, pyörin sängyssä enkä saa unta... Olis kiva puhua jollekin, ehkä helpottais vähän
Kommentit (72)
"Kun minä ajattelen: "Minun jalkani horjuu", niin sinun armosi, Herra, minua tukee.
Kun minulla on sydämessäni paljon murheita, niin sinun lohdutuksesi ilahuttaa minun sieluni. "
Psalmi 94:18-19
ala itke. :( huomenna uusi parempi paiva
Elämä saattaa tosiaan aika ajoin olla melko ikävää... Itsekin olen hieman allapäin. Nämä pitkät pyhätkin muistuttavat kirkaasti siitä omasta yksinäisyydestä, kun monet viettävät joulua perheidensä kanssa. Mutta ei tässä auta kuin taistella, ja koittaa pitää pää pystyssä :)
Mäkin oon yksinäinen ja tulin juuri joulun alla jätetyksi vielä. Todella hankalaa, mutta koitan elää päivä kerrallaan liikaa miettimättä. Jaksamishalit kaikille joilla on rankkaa <3 netistä saa vertaistukea yksinäisille pahimpaan hätään. Kyllä me selvitään <3
Hei sinä kohtalotoveri! Olen saman ikäinen ia sängyssä pyörin minäkin unta saamatta.. Oli tilanteesi mikä tahansa, haluan lohduttaa ettei se kestä ikuisesti ja asioilla on tapana selvitä! Pistä youtubeen loirin "väliaikainen", itse saan siitä lohtua kun oikein vituttaa ja ahdistaa ja kaikki tuntuu paskalta. Pitkät lomat ovat omiaan lisäämään ahdistusta kun ei ole niitä mainitsemiasi rutiineja, oon huomannut saman! Koita keksiä jotain enemmän tai vähemmän mukavaa tekemistä lomapäiville, ensi vuoden puolella saat taas muuta ajateltavaa kun pääsee arkeen kiinni :) tsemppiä sulle kovasti!
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 04:29"]
Hei sinä kohtalotoveri! Olen saman ikäinen ia sängyssä pyörin minäkin unta saamatta.. Oli tilanteesi mikä tahansa, haluan lohduttaa ettei se kestä ikuisesti ja asioilla on tapana selvitä! Pistä youtubeen loirin "väliaikainen", itse saan siitä lohtua kun oikein vituttaa ja ahdistaa ja kaikki tuntuu paskalta. Pitkät lomat ovat omiaan lisäämään ahdistusta kun ei ole niitä mainitsemiasi rutiineja, oon huomannut saman! Koita keksiä jotain enemmän tai vähemmän mukavaa tekemistä lomapäiville, ensi vuoden puolella saat taas muuta ajateltavaa kun pääsee arkeen kiinni :) tsemppiä sulle kovasti!
[/quote]
Voi... Kiitos ihanasta viestistä. Ja tsemppiä sulle myös!
Toivottavasti saat pian nukuttua ap :) rauhaa sulle.
Hei AP, minullakin on ollut vastaavanlaisia tilanteita usein. Olen kärsinyt syvästä alakuloisuuden tunteesta vuosikaudet. Viime vuosina on ollut jopa sellaisia jaksoja, jolloin olen ollut niin ahdistunut, ettei syömisestä tai nukkumisesta tullut mitään, yksin oleminen tuntui sietämättömältä, oli koko ajan hirveän paha olla niin, että hengittäminenkin tuntui hirveän raskaalta.
Olisi kiva jutella enemmänkin, Asutko vanhempiesi luona vai yksin? Onko sinulla ketään oikein hyvää kaveria, jonka luo voisit esimerkiksi mennä yöksi tai pariksi, ettet joutuisi olemaan yksin ahdistuksesi kanssa? Onko sinulla mitään lemmikkiä? Minulla on tosi ihana kissa, ja sen läheisyys auttaa todella paljon vaikeina hetkinä.
Yritetään vaikka keksiä jokin tapa, miten voisimme jutella rauhassa paremmin kuin täällä, jos kiinnostaa.
Kismett
Hei #34 ja kiitos viestistäsi :) Tuttuja tunteita... Olisi tosiaan mukava jutella, mutta missä? Onko sähköposti turhan vanhanaikainen?
Asun vielä vanhempieni luona, ja kyllä tuollaisia kavereita löytyy, mutta olen usein ajatellut etten tahdo vaivata ketään - tuskin kukaan nauttisi ollessani ahdistunut. Lemmikkejä ei ole, kissan haluaisin myös.
Täälä kans yks 22v. Kerran masennuksen jo voittaneena...viime kk ovat enteilleet pahaa ja nyt on mieli musta ja ajatukset tuntuu palannee vanhoille urilleen. Uskottelin pitkään et johtuu e pillereistä ja ruokavaliosta kun muuten ihan jees..mut ei auttanu kai oon vaan päästä vialla ei auta ku oppia elämään. Pitää hyväksyä ettei mulle oo suotu onnea ja kevyttä mieltä elää.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 04:06"]
Ahdistaa, itkettää, pyörin sängyssä enkä saa unta... Olis kiva puhua jollekin, ehkä helpottais vähän
[/quote]Tuttu juttu ja puhumistakin on jo tehty tässä elämässä paljon. Ennemmin rakastelisin kanssasi; sitä ei ole tarpeeksi tehty. t: 29v
Lemmikki vois olla tosi hyvä tuohon ahdistukseen.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 03:21"]
Lemmikki vois olla tosi hyvä tuohon ahdistukseen.
[/quote]
Niinhän se olisi, mutta kun ei ole voimia huolehtia itsestäkään niin ei olisi oikein eläintä kohtaan. :(
Muistakaa tsekata rauta-arvot ja ehkä myös kilpirauhasarvot. Onko muita, fyysisiä oireita? Hiustenlähtöä esim?
Group hug!! :D
Kaakaota ja vaahtokarkkeja