Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluisko joku jutella mun kanssa? t.19 v masentunut

Vierailija
27.12.2014 |

Ahdistaa, itkettää, pyörin sängyssä enkä saa unta... Olis kiva puhua jollekin, ehkä helpottais vähän

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 04:06"]Ahdistaa, itkettää, pyörin sängyssä enkä saa unta... Olis kiva puhua jollekin, ehkä helpottais vähän
[/quote]
Halaa itseäsi
Silitä omaa päätäsi

Vierailija
2/72 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulla elämässä menee? Kerro tarkemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, Kerro vain millä yhteydellä haluat jutella

Vierailija
4/72 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 04:06"]

Ahdistaa, itkettää, pyörin sängyssä enkä saa unta... Olis kiva puhua jollekin, ehkä helpottais vähän

[/quote]Hei :) Mikä sulla on hätänä?

Vierailija
5/72 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin jutella jos haluut, oon tosin vaan 16 vuotias poika :/

Vierailija
6/72 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Olet ihana!

N37

Vierailija
7/72 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, onpa tänne tullut monta vastausta! En oikein tiedä jutellako tässä vai jossakin muualla. Onko kenelläkään ehdotuksia? En voi ainakaan tässä avata tilannettani kovin tarkkaan. :(

Vierailija
8/72 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Mikä on?

Vierailija
9/72 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kik sovellus on yksi missä voi jutella. Jotkut saattavat kyllä feikata itsensä.

Vierailija
10/72 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 04:21"]

Oi, onpa tänne tullut monta vastausta! En oikein tiedä jutellako tässä vai jossakin muualla. Onko kenelläkään ehdotuksia? En voi ainakaan tässä avata tilannettani kovin tarkkaan. :(

[/quote] 

Voithan ainakin suurpiirteisesti... 

Vierailija
11/72 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain juuri tapahtunut, mikä ahdistaa, vai onko kyse pitempiaikaisesta masennuksesta?

Vierailija
12/72 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 04:25"]

Onko jotain juuri tapahtunut, mikä ahdistaa, vai onko kyse pitempiaikaisesta masennuksesta?

[/quote]

Lähiaikoina ei ole tapahtunut mitään, pitkäaikainen masennus. Tämä loma lisää nyt ahdistusta, kun ei ole rutiinia eikä ihmisiä ympärillä.

Vierailija
13/72 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama tilanne, tosin olen 22v

Vierailija
14/72 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita jaksaa, et ole pohjalla yksin, vaikka siltä tuntuiskin. Meitä on muitakin, joista tuntuu että elämä on valtavan hankalaa, aina ei edes tiedä syytä elää. Ei näe sitä, eikä ymmärrä miksi tänne on pitänyt syntyä kärsimään. Mutta varmasti se joskus helpottaa, olet tärkeä ja arvokas ihminen. Kunpa sen sanois sulle joku usein ääneen. Voisitko soittaa mielenterveysseuran auttavaan puhelimeen just nyt? Jospa sanani ainakin vähän auttoivat.

Vierailija
16/72 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on selkeästi kuitenkin taitoa ja osaamista löytää keinoja parantaaksesi oloasi. Olet todella rohkea, kun lähdit näin avoimesti tällaiselle monesti hyvinkin vihamieliselle palstalle kirjoittamaan.

Vierailija
17/72 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlainen olo 24v tytto. . . en pysty nukkumaan ja ahdistaa. elamassani on tapahtunut kurjia asioita viime vuosina ... mieheni kertoi rakastavani minua tanaan... juuri sain selville etta han rakastaa toista.. en halua nukkumaan kun en halua herata.. en halua valvoa kun en tata paskaa oloa jaksa enaan. voit kirjoittaa taalla meille mika sinua vaivaa, taallahan voit kirjoittaa nimettomasti. ala masennu ajattelen sinua ja olen kanssasi. miksi suomessa pitaa olla niin yksinaista :( vaikka meita yksinaisia hengenheimoja loytyy joka nurkasta.

Vierailija
18/72 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä avaa youtube-linkkejä, sieltä voi tulla mitä vain paskaa, muista, että täällä on sairaita provosoijia. Älä välitä niistä. Tässä linkki auttavaan puhelimeen, numero päivystää myös yöllä.

http://www.mielenterveysseura.fi/fi/etusivu/tukea-ja-apua-0

Vierailija
19/72 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alottaja, Koita ajatella, että huono olo on ohimenevää. Mieti kivoja asioita. :)<33 vitsi musta jotenkin ihanaa, että ihmiset heti kysyy täällä että" mikä on" tällasissa alotuksissa. Tuokin 16vee poika. Aww. Älkää huoliko ihmiset, tulkaa kaikki mun sylkkyyn. :)))<33

Vierailija
20/72 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 04:45"]

Älä avaa youtube-linkkejä, sieltä voi tulla mitä vain paskaa, muista, että täällä on sairaita provosoijia. Älä välitä niistä. Tässä linkki auttavaan puhelimeen, numero päivystää myös yöllä. http://www.mielenterveysseura.fi/fi/etusivu/tukea-ja-apua-0

[/quote]no ei ollu sairaita, vaikka tottahan se on että voi olla.

Seagull stole GoPro

Piirka ja naapurit - Linda ja Suomen kulttuuriattasea

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä