Loukkaantuisitko jos joku sanoisi sinulle ettet ole laiha?
Kommentit (60)
Ei kumpikaan. Ehkä vähän pöllämystyisin. Olen laiha läski.
Riippuisi ihan tilanteesta ja äänensävystä, kuinka se sanottaisi.
Omasta mielestäni en ole laiha.
Miksi pitäisi loukkaantua tosiasiasta?
Tiedän että on ylipainoa hieman, nauraisin jos mies sanoisi laihaksi.
Jos tuntematon aikuinen ihminen tulisi pyytämättä ja yllättäen kommentoimaan ulkonäköäni, loukkaantuisin. Ihan vain siksi, koska minulle on opetettu, ettei niin saa tehdä, koska se on epäkohteliasta. Eli loukkaantuisin siitä, että minulle puhutaan epäkohteliaasti.
En koska olen vuosia yrittänyt lihottaa itseäni.
Ihmettelisin hänen tarvettaan kommentoida ruumiinrakennettani, kun en ole edes väittänyt olevani laiha.
En tietenkään. Tiedän itsekin etten ole laiha (bmi 19), enkä edes haluaisi olla.
Jos joku yrittäisi tuollaisella kommentilla loukata, metsään menisi.
Ihmettelisin miksi joku tuollaista kommentoi ylipäätänsä. Ehkä loukkaantuisin tökeröstä käytöksestä.
Kyllä mä ihmettelisin jos joku tuollaista sanoisi mulle ja miettisin, että onko tuo ihminen oikeasti noin t**mä. Olen reippaasti ylipainoinen eikä mulle sitä tarvitse erikseen mainita. Enkä kyllä haluaisi edes olla laiha vaan haluaisin olla normaalipainoinen.
En todellakaan. Ihmettelisin sitä mikä tarve kommentoijalla on tällaista suustansa päästää ja mielessäni ajattelisin säälivästi, että voi hyvänen aika mikä ressukka tuo on.
Miksi loukkaantuisin faktasta? Enemmän ihmettelen, jos joku sanoo et mulla on isot rinnat, tiesinkö sitä?
No voi että, en tiennyt. 40 vuotta olen elänyt ja en ole nähnyt omia rintojani.
Se on huonoa käyttäytymistä. Kenenkään ulkonäköä ei tarvitse kommentoida.
Olen täysin sinut ulkonäköni kanssa ja jos joku sanoisi minulle tuollaista, niin varmasti nauraisin iloisesti ja sanoisin jotain, että "no enpä olekaan!". Jatkaisin siitä yhtä iloisesti juttua ja en pahoittaisi mieltäni ollenkaan, vaan päinvastoin kertoisin sitä muillekin hauskana juttuna.
Ei minulla älyttömästi ole ylipainoa, mutta en edes yritä laihduttaa, vaan olen oikein tyytyväinen itseeni. Kroppani on toiminut aina oikein hyvin. Se on terve ja voimakas hyvä kroppa, johon olen tyytyväinen.
N48
Vierailija kirjoitti:
Se on huonoa käyttäytymistä. Kenenkään ulkonäköä ei tarvitse kommentoida.
Ihan turha pahoittaa mieltään tuollaisesta tai alkaa miettimään mikä on huonoa käyttäytymistä ja mikä ei.
Loukkaantuisin miksi ylipäätänsä kommentoi painoani olin sitten laiha tai en.
En loukkaantuisi. Ei olisi kohteliaisuus.