Haluisko joku jutella mun kanssa? t.19 v masentunut
Ahdistaa, itkettää, pyörin sängyssä enkä saa unta... Olis kiva puhua jollekin, ehkä helpottais vähän
Kommentit (72)
Jaksatko keskittyä katsomaan leffoja ja kuuntelemaan musaa? Mulla oli aina se suurena apuna se, että rakastin uppoutua taiteen maailmaan.
En tiedä susta, mut ku mä oon allapäi ni nää videot iha oikeesti piristää mua :) Saatetaa olla ehkä eri ikätasolla ja näi mut ainaki mä yritin auttaa ^_^
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 03:29"]
Jaksatko keskittyä katsomaan leffoja ja kuuntelemaan musaa? Mulla oli aina se suurena apuna se, että rakastin uppoutua taiteen maailmaan.
[/quote]
En juuri. Musiikkia kuuntelen jonkin verran, mutta esim. tv:n/elokuvan katselu tai lukeminen ei onnistu.
Sama homma täällä, miksi mikään ei ikinä suju:( ihan kun mua ei vaan olisi luotu onnelliseksi t. 24v nainen
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 03:48"]
Sama homma täällä, miksi mikään ei ikinä suju:( ihan kun mua ei vaan olisi luotu onnelliseksi t. 24v nainen
[/quote]
Oon pahoillani että säkin joudut kestämään tätä. En toivo samaa kenellekään. :(
Auttaako uiminen tai muu liikunta oloon?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:07"]
Auttaako uiminen tai muu liikunta oloon?
[/quote]
Ei juuri, lähinnä väsyttää.
Täällä masentunut 17v tyttö, ahistaa itkettää enkä saa nukuttua. Tuntuu että kukaan ei välitä
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:12"]
Täällä masentunut 17v tyttö, ahistaa itkettää enkä saa nukuttua. Tuntuu että kukaan ei välitä
[/quote]
Musta tuntuu samalta, meitä on kaks. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:13"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:12"]
[/quote]
Musta tuntuu samalta, meitä on kaks. Ap
[/quote]
Olis niin ihanaa jutella kerrankin jonkun kanssa joka pystyy ymmärtämään tätä, kavereita mulla on paljonkin, ei tosin varmaan kauaa kun en jaksa pitää yhteyttä..
Jos et ole käynyt lääkärillä niin suosittelen että käyt tarkastuksessa, ne tavalliset verikokeet mitkä vois olla. On sitten ainakin ne poissuljettu?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 04:23"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 04:21"]
Oi, onpa tänne tullut monta vastausta! En oikein tiedä jutellako tässä vai jossakin muualla. Onko kenelläkään ehdotuksia? En voi ainakaan tässä avata tilannettani kovin tarkkaan. :(
[/quote]
Voithan ainakin suurpiirteisesti...
[/quote]
eIPÄ TULLUT MONTA VASTAUSTA. nOI VÄHÄTKIN ON SUN OMIA VASTAUKSIASI. mEEPPÄ KIKKAILEEN TONNE SUOLI 24 PALSTOILLE.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:16"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:13"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:12"] Täällä masentunut 17v tyttö, ahistaa itkettää enkä saa nukuttua. Tuntuu että kukaan ei välitä [/quote] Musta tuntuu samalta, meitä on kaks. Ap [/quote] Olis niin ihanaa jutella kerrankin jonkun kanssa joka pystyy ymmärtämään tätä, kavereita mulla on paljonkin, ei tosin varmaan kauaa kun en jaksa pitää yhteyttä..
[/quote]
Niin olis, saako suhun yhteyden jotenkin? :)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:22"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:16"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:13"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:12"] Täällä masentunut 17v tyttö, ahistaa itkettää enkä saa nukuttua. Tuntuu että kukaan ei välitä [/quote] Musta tuntuu samalta, meitä on kaks. Ap [/quote] Olis niin ihanaa jutella kerrankin jonkun kanssa joka pystyy ymmärtämään tätä, kavereita mulla on paljonkin, ei tosin varmaan kauaa kun en jaksa pitää yhteyttä..
[/quote]
Niin olis, saako suhun yhteyden jotenkin? :)
[/quote]
Saa muhun montaakin kautta :) on kikkiä tms.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:18"]
Jos et ole käynyt lääkärillä niin suosittelen että käyt tarkastuksessa, ne tavalliset verikokeet mitkä vois olla. On sitten ainakin ne poissuljettu?
[/quote]
En ole käynyt. Täytyykö siis vain soittaa ja pyytää aikaa verikokeisiin vai kuinka toimitaan?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:23"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:22"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:16"] [quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:13"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:12"] Täällä masentunut 17v tyttö, ahistaa itkettää enkä saa nukuttua. Tuntuu että kukaan ei välitä [/quote] Musta tuntuu samalta, meitä on kaks. Ap [/quote] Olis niin ihanaa jutella kerrankin jonkun kanssa joka pystyy ymmärtämään tätä, kavereita mulla on paljonkin, ei tosin varmaan kauaa kun en jaksa pitää yhteyttä.. [/quote] Niin olis, saako suhun yhteyden jotenkin? :) [/quote] Saa muhun montaakin kautta :) on kikkiä tms.
[/quote]
Multa löytyy myös kik mutten halua kertoa sitä tässä. :D Mitäs nyt...
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:25"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:23"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:22"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:16"] [quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:13"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:12"] Täällä masentunut 17v tyttö, ahistaa itkettää enkä saa nukuttua. Tuntuu että kukaan ei välitä [/quote] Musta tuntuu samalta, meitä on kaks. Ap [/quote] Olis niin ihanaa jutella kerrankin jonkun kanssa joka pystyy ymmärtämään tätä, kavereita mulla on paljonkin, ei tosin varmaan kauaa kun en jaksa pitää yhteyttä.. [/quote] Niin olis, saako suhun yhteyden jotenkin? :) [/quote] Saa muhun montaakin kautta :) on kikkiä tms.
[/quote]
Multa löytyy myös kik mutten halua kertoa sitä tässä. :D Mitäs nyt...
[/quote]
Samaa mietin ku en tässä viittis huudella :D
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 03:23"]
Muistakaa tsekata rauta-arvot ja ehkä myös kilpirauhasarvot. Onko muita, fyysisiä oireita? Hiustenlähtöä esim?
[/quote]
Järjetöntä väsymystä vain. Nukuin juuri melkein vuorokauden putkeen.