Miksi te hyvännäköiset 20v naiset ette voi koskaan hymyillä meille 50v miehille?
Jos pelkäätte että tällöin mies tulee heti luoksenne iskemään, se on perätön. Kukaan 50+v mies ei ole niin TYHMÄ, että luulisi että on jotain mahkuja hyvännäköiseen 20v lyyliin.
Kommentit (64)
Miksei ylipainoisen 50-vuotiaan tädin hymy kelpaa? Keski-ikäinen nainen on näkymätön.
Niillä on suuret luulot. Bimbot. Pari vuosikymmentä kuluttaa ulkonäön rummoksi. Joidenkin paljon aikaisemminkin. Oppia ikä kaikki.
Koska osa heistä on niin tyhmiä että kuvittelee että hymyily tarkoittaa lupausta jostain muusta.
Ja yksikään vastaajista ei ollut lähelläkään 20v hyvännäköinen...
ap
Aloittaja on rehellinen ja ei lähesty.
Ei ne per ver ssi lle hymyile kun eivät tuollaisia halua nähdäkään. Minä olen n 50v ja moni nuori nainen hymyilee minulle aitoa ja lämmintä hymyä. Kyllä ne sen aistivat mikä vastapuoli on. Silloin kun olet aito ja ystävällinen, samaa tuppaa saamaan takaisin, perv erssei lle ei kukaan halua edes puhua.
Terve 50v mies ei edes mieti sellaista asiaa kun "mahkuja" 30vuotta itseään nuoremman kanssa. Ja vaikka nuorella olisikin isä ongelman kautta kiinnostusta, terve selvästi vanhempi mies kieltäytyy kohteliaasti ja kehoittaa etsimään ikäistään seuraa.
Mikä viiskymppisessä sedässä saa hymyn kasvoille?
Vierailija kirjoitti:
ap
Onpas sulla hyvä kristallipallo, kun näet siitä sukupuolen, iän ja ulkonäönkin.
Vierailija kirjoitti:
ap
Mistäs sä sen tiedät?
Feministinen opetus on mennyt hyvin perille.
Vierailija kirjoitti:
Mikä viiskymppisessä sedässä saa hymyn kasvoille?
Sedän liian suuret luulot itsestään saa monesti purskahtamaan ihan nauruunkin 😄
Vierailija kirjoitti:
Feministinen opetus on mennyt hyvin perille.
Onneksi.
Koska vaarit ei kiinnosta.
Etkö keksi maailmassa mitään oikeita ongelmia kuin ulista nuorista nsisista?
No kun just sanoin että valta osalla 50v miehistä ei ole mitään LUULOJA.
ap
Vierailija kirjoitti:
Niillä on suuret luulot. Bimbot. Pari vuosikymmentä kuluttaa ulkonäön rummoksi. Joidenkin paljon aikaisemminkin. Oppia ikä kaikki.
Ulkonäkö muuttuu pastavalmistajan näköiseksi?
Miksei komeat parikymppiset miehet hymyile minulle? T. Marja 50v.
No en ole 50 v, mutta 40-vuotias ja kyllä moni tuon ikäinen nainen katselee minua kiinnostuksella. En näe mitään syytä, miksei näin myös vielä kymmenen vuoden päästä. Ap on varmaan vain ruma.
Miksi pitäisi hymyillä?