Minkä niminen oli se henkilö joka kiusasi sinua koulussa?
Tai henkilöt... Ei mitään sukunimiä, mutta sanokaa etunimi.
Noora
Kommentit (221)
Joonatan. Se pahin. Muuten kiusasi kyllä koko koulu, niin ylä-kuin ala-asteellakin. Tämän henkilön johdost . Haista vittu vitun perseeseennussittuäpärä. Elämäni on vieläkin yhtä helvetin psykiatriaa sun takias. T.katkera ja surullinen tyttö.
Niko, Aki, Heini, Susanna, ja Sanna.
Hullulta tuntuu, että näin monta kymmenet ihmiset ovat kiusanneet. Olisko mahdollista, että ootte ottanee kaiken itteenne? Olisiko teissä itsessänne mahdollisesti jotain vikaa, kuten inhottava luonne, väärät hygieniatottumukset tms.?
Ja en kaipaa mitään p*skamyrskyä, kunhan ehdollistan. Kerran marttyyri - aina marttyyri.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 03:41"]Niko, Aki, Heini, Susanna, ja Sanna.
[/quote] Eikä, unohdin itse pääpirulaisen eli Topiaksen. Hyi hitto mikä iljetys. Tunsin pientä iloa siitä kun kuulin hänen saaneen yhdenyön juttunsa paksuksi ja joutuneen sen kautta isoon ongelmiin ja jopa oikeusjuttuihin, vaikka on vasta 18. Lapsen ja naisen puolesta toki ikävää.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 03:45"]Hullulta tuntuu, että näin monta kymmenet ihmiset ovat kiusanneet. Olisko mahdollista, että ootte ottanee kaiken itteenne? Olisiko teissä itsessänne mahdollisesti jotain vikaa, kuten inhottava luonne, väärät hygieniatottumukset tms.?
Ja en kaipaa mitään p*skamyrskyä, kunhan ehdollistan. Kerran marttyyri - aina marttyyri.
[/quote]
Huono provo.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 03:45"]Hullulta tuntuu, että näin monta kymmenet ihmiset ovat kiusanneet. Olisko mahdollista, että ootte ottanee kaiken itteenne? Olisiko teissä itsessänne mahdollisesti jotain vikaa, kuten inhottava luonne, väärät hygieniatottumukset tms.?
Ja en kaipaa mitään p*skamyrskyä, kunhan ehdollistan. Kerran marttyyri - aina marttyyri.
[/quote] Ahaa! Eli se etten vaikka olisi muistanut laittaa deodoranttia, oikeutti siihen että tavaroitani sai vetää vessasta alas, minua ilkuttiin ja haukuttiin koko peruskoulun ajan ja jouduin tiiviiseen psykoterapiaan joka jatkuu vielä kuusi vuotta koulun jälkeen? Ei, syy on aina kiusaajassa eikä kiusaamiseen oikeuta mikään.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 03:47"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 03:45"]Hullulta tuntuu, että näin monta kymmenet ihmiset ovat kiusanneet. Olisko mahdollista, että ootte ottanee kaiken itteenne? Olisiko teissä itsessänne mahdollisesti jotain vikaa, kuten inhottava luonne, väärät hygieniatottumukset tms.?
Ja en kaipaa mitään p*skamyrskyä, kunhan ehdollistan. Kerran marttyyri - aina marttyyri.
[/quote]
Huono provo.
[/quote]
Ei ollut provo.
Kasper. sääli, kaikki kun ei vieläkään hänellä kunnossa ole. Tuskin tuollaisella tulee olemaankaan. En tunne itseäni yhtään huonommaksi ihmiseksi kaikkien silloisten 3 vuoden jälkeen, sellaisia terveisiä Casperille.
No en niin tiedä kiusaamisesta, mutta päätään jaksoivat rääpiä Roni, Tommi, Matias, Niklas, Meri ja Kalle.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 02:30"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 01:55"]Jusku.
[/quote]
Missæ?
[/quote]
Muakin kiinnostaa...
T. Yhden Juskun uhri
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 03:02"]Aleksander S...
[/quote] karsgård sais kiusaa mua ilomielin lurps ( Oho off topic.. Takasin aiheeseen)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 04:42"]Jumbobonuksena Teppo.
[/quote]
Teppot olette paskaa!
"Tuikku" Huorittelit ja homottelit selän takana mua monta kuukautta! Näin kuinka ottit poskeen tupakasta tupakkapaikalla! Harmitti ettei ollut kameraa! Ps. Et ole niin kaunis kuin luulet et nyt etkä silloin.
Miia nykyinen Miia-Maria, Minna, Katri, Sari, Emilia, Jessica ja Elina
Krista ja johanna sodankylä