Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä niminen oli se henkilö joka kiusasi sinua koulussa?

Vierailija
26.12.2014 |

Tai henkilöt...  Ei mitään sukunimiä, mutta sanokaa etunimi.

 

Noora

Kommentit (221)

Vierailija
161/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista ja johanna sodankylä

Vierailija
162/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksander S...

Vierailija
164/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenna x2, Piia, Henna. 

Vierailija
165/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma

Vierailija
166/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonatan. Se pahin. Muuten kiusasi kyllä koko koulu, niin ylä-kuin ala-asteellakin. Tämän henkilön johdost . Haista vittu vitun perseeseennussittuäpärä. Elämäni on vieläkin yhtä helvetin psykiatriaa sun takias. T.katkera ja surullinen tyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
167/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko, Aki, Heini, Susanna, ja Sanna.

Vierailija
168/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullulta tuntuu, että näin monta kymmenet ihmiset ovat kiusanneet. Olisko mahdollista, että ootte ottanee kaiken itteenne? Olisiko teissä itsessänne mahdollisesti jotain vikaa, kuten inhottava luonne, väärät hygieniatottumukset tms.?
Ja en kaipaa mitään p*skamyrskyä, kunhan ehdollistan. Kerran marttyyri - aina marttyyri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
169/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 03:41"]Niko, Aki, Heini, Susanna, ja Sanna.
[/quote] Eikä, unohdin itse pääpirulaisen eli Topiaksen. Hyi hitto mikä iljetys. Tunsin pientä iloa siitä kun kuulin hänen saaneen yhdenyön juttunsa paksuksi ja joutuneen sen kautta isoon ongelmiin ja jopa oikeusjuttuihin, vaikka on vasta 18. Lapsen ja naisen puolesta toki ikävää.

Vierailija
170/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 03:45"]Hullulta tuntuu, että näin monta kymmenet ihmiset ovat kiusanneet. Olisko mahdollista, että ootte ottanee kaiken itteenne? Olisiko teissä itsessänne mahdollisesti jotain vikaa, kuten inhottava luonne, väärät hygieniatottumukset tms.?
Ja en kaipaa mitään p*skamyrskyä, kunhan ehdollistan. Kerran marttyyri - aina marttyyri.
[/quote]

Huono provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
171/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 03:45"]Hullulta tuntuu, että näin monta kymmenet ihmiset ovat kiusanneet. Olisko mahdollista, että ootte ottanee kaiken itteenne? Olisiko teissä itsessänne mahdollisesti jotain vikaa, kuten inhottava luonne, väärät hygieniatottumukset tms.?
Ja en kaipaa mitään p*skamyrskyä, kunhan ehdollistan. Kerran marttyyri - aina marttyyri.
[/quote] Ahaa! Eli se etten vaikka olisi muistanut laittaa deodoranttia, oikeutti siihen että tavaroitani sai vetää vessasta alas, minua ilkuttiin ja haukuttiin koko peruskoulun ajan ja jouduin tiiviiseen psykoterapiaan joka jatkuu vielä kuusi vuotta koulun jälkeen? Ei, syy on aina kiusaajassa eikä kiusaamiseen oikeuta mikään.

Vierailija
172/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 03:47"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 03:45"]Hullulta tuntuu, että näin monta kymmenet ihmiset ovat kiusanneet. Olisko mahdollista, että ootte ottanee kaiken itteenne? Olisiko teissä itsessänne mahdollisesti jotain vikaa, kuten inhottava luonne, väärät hygieniatottumukset tms.?
Ja en kaipaa mitään p*skamyrskyä, kunhan ehdollistan. Kerran marttyyri - aina marttyyri.
[/quote]

Huono provo.
[/quote]

Ei ollut provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
173/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasper. sääli, kaikki kun ei vieläkään hänellä kunnossa ole. Tuskin tuollaisella tulee olemaankaan. En tunne itseäni yhtään huonommaksi ihmiseksi kaikkien silloisten 3 vuoden jälkeen, sellaisia terveisiä Casperille.

Vierailija
174/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en niin tiedä kiusaamisesta, mutta päätään jaksoivat rääpiä Roni, Tommi, Matias, Niklas, Meri ja Kalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
175/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumbobonuksena Teppo.

Vierailija
176/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 02:30"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 01:55"]Jusku.
[/quote]
Missæ?
[/quote]

Muakin kiinnostaa...

T. Yhden Juskun uhri

Vierailija
177/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 03:02"]Aleksander S...
[/quote] karsgård sais kiusaa mua ilomielin lurps ( Oho off topic.. Takasin aiheeseen)

Vierailija
178/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 04:42"]Jumbobonuksena Teppo.
[/quote]

Teppot olette paskaa!

Vierailija
179/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuikku" Huorittelit ja homottelit selän takana mua monta kuukautta! Näin kuinka ottit poskeen tupakasta tupakkapaikalla! Harmitti ettei ollut kameraa! Ps. Et ole niin kaunis kuin luulet et nyt etkä silloin.

Vierailija
180/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miia nykyinen Miia-Maria, Minna, Katri, Sari, Emilia, Jessica ja Elina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän