Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä niminen oli se henkilö joka kiusasi sinua koulussa?

Vierailija
26.12.2014 |

Tai henkilöt...  Ei mitään sukunimiä, mutta sanokaa etunimi.

 

Noora

Kommentit (221)

Vierailija
181/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja K olisko aika kasvaa aikuiseksi? Säälittää se että sä oot jo yli 30v ja yhä elät jotain ala-asteen aikaista fantasiaasi. Herää ämmä todellisuuteen ja hanki vittu viimein ihan oma elämä!

Vierailija
182/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän rikoksensa lienee jo vanhentuneet.

Älkää hankkiko kunnianloukkaussyytettä itsellenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:03"]

Loppuuko kyseisen Pekka K:n sukunimi kirjaimiin NEN? Ääliö jätkä kaikinpuolin.

[/quote]  Ei ole sama Pekka, tää loppuu LA. Mut ihan hirvee tapaus kyllä tääkin Pekka.
[/quote]
Eikai vaan Kulmala?

Vierailija
184/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 05:17"]Heidän rikoksensa lienee jo vanhentuneet.

Älkää hankkiko kunnianloukkaussyytettä itsellenne.
[/quote]
Ai hä no kerroppa mun nimi ja osoite ja joitten mun etunimeltä mainittemien koko nimet ja osoitteet? Etkö pysty? Noh haastemies vaan matkaan. Hop hop.

Vierailija
185/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhi, Venla

Vierailija
186/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenna (J-nimi on enne), tuo säälittävyyden huippu, joka harrasti lähes pakkomielteiseltä vaikuttavaa joka asiasta vittuilua ja lyttäämistä myös koulun ulkopuolella mm. silloin suositussa IRC-Galleriassa kommentoiden joka kuvaani jotain älyttömän nokkelia "servauksia". Sanalla sanoen varsin huvittava ihmisenkuvatus ahteriaan nuolevine lehmäjengeineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
187/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna. Niina.

Vierailija
188/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentti Hintikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
189/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat olivat Sonja ja Tanja. Molemmilla lapsia nyt. Toinen arvattavasti aloitti poikimisen jo teininä. Eiköhän sieltä seuraavan polven kiusaajia kasvateta. Ei onneksi traumoja jäänyt sen kummemmin. Ainoastaan ettei niitä kavereita nykyään liikaa ole ja puhdas viha näitä ihmisiä kohtaan.

Vierailija
190/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara. Hirvittävän kateellinen ihminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
191/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim

Vierailija
192/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mulle tuli vieraassa kaupungissa baarissa joku nainen sänköttämään että kärsi mun kiusaamisesta pahasti, mutta on käynyt terapiassa ja on antanut mulle anteeksi. Sanoin vaan että olenko mä pyytänyt anteeksi? Oli vielä joku kauhea sotanorsu ja kauhea postimerkin kokoinen syntymämerkki poskessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
193/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:11"]Eräät kaksostytöt... Muita kiusaajia oli siellä täällä mutta se oli lievempää.
[/quote]

Minullakin kaksostytöt ja niiden äiti vasta hullu akka olikin...

Vierailija
194/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat taisivat olla Susanna ja Anni. Muutoin kiusaamista harrastivat melkolailla kaikki. Ala-asteella vähemmän, 6.-8. luokat olivat pahimpia. Yhdeksännellä enää välittänyt ja seurustelin itseäni vanhemman (siis reilusti vanhemman) kanssa, ja ne kiusaajat jotka koulussa vielä olivat, eivät enää uskaltaneet kiusata. Sen jälkeen kun en enää seurustellut sen kanssa, olin saanut sen verran paljon itsevarmuutta, että kiusaajat unohtivat minut.

En minäkään mikään pulmunen ollut. Monta kertaa katsoin sivusta kun jotain toista kiusattiin. Ehkä olin tyytyväinen siihen, että itse sain hetken rauhaa. Jossain vaiheessa aloin puolustamaan muita, mutta minun haukkumiseni, töniminen ja potkiminen jatkui silti.. Joten sille, joka epäili että jos olen vain marttyyri, niin ei, en ollut/ole. Sen verran tiedän, että usein tätä marttyyri-asenne ideologiaa jakavat ne, jotka ovat sitä mieltä että sivusta katsojat eivät osallistu mitenkään kisaamiseen tai ovat itse olleet kiusaajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
195/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 06:57"]

Heh, mulle tuli vieraassa kaupungissa baarissa joku nainen sänköttämään että kärsi mun kiusaamisesta pahasti, mutta on käynyt terapiassa ja on antanut mulle anteeksi. Sanoin vaan että olenko mä pyytänyt anteeksi? Oli vielä joku kauhea sotanorsu ja kauhea postimerkin kokoinen syntymämerkki poskessa.

[/quote]

Ikävä toimintasi jatkuu...

mutta...sillä ei ole merkitystä oletko pyytänyt anteeksi...jos olisit fiksu, niin olisit pyytänyt tilanteessa anteeksi, silloin kun toinen tuli juttelemaan.

Raukkishan sinä näköjään olet tässä nykyhetkessä. Ainakin aikuisena edustat Pelkuruutta ja raukkamaisuutta. Sen todistit  tuossa kohtaamisessa...ja ilmeisesti jo lapsenakin. Miten sinusta sellainen kasvoi? Et pysty kohtaamaan itseäsi. Olet niin hukassa.

 

Toivottavasti joku päivä ymmärrät, että sinulla on ongelma ja haet apua. Pääsisit tuntemaan elämän. Kuullostat turtuneelta henkilöltä, jolla on sotanorsun panssari sielunsa ympärillä.

kuka sinut on kiusannut noin nurkkaan häpeään ja piiloon?

 

Vierailija
196/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virpi. Näin hänet vuosien jälkeen kuntosalilla. Hän oli hieman rupsahtanut ja lihonnut. Naama punaisena siellä ähisi. Näin (peilin kautta) kuinka hän katseli minua salaa ;). Treeni-iloa sinulle Virpi!

Vierailija
197/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ira! Oona, Krista. Mut Ira oli kyl pahin.

Vierailija
198/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo, joni, kapa, marko.. Ym. Ala-asteella oli kiva olla ylipainoinen

Vierailija
199/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasi

Vierailija
200/221 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarit ja Emmi, nykyään molemmat näyttää transulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän