Minkä niminen oli se henkilö joka kiusasi sinua koulussa?
Tai henkilöt... Ei mitään sukunimiä, mutta sanokaa etunimi.
Noora
Kommentit (221)
Heidän rikoksensa lienee jo vanhentuneet.
Älkää hankkiko kunnianloukkaussyytettä itsellenne.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:03"]
Loppuuko kyseisen Pekka K:n sukunimi kirjaimiin NEN? Ääliö jätkä kaikinpuolin.
[/quote] Ei ole sama Pekka, tää loppuu LA. Mut ihan hirvee tapaus kyllä tääkin Pekka.
[/quote]
Eikai vaan Kulmala?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 05:17"]Heidän rikoksensa lienee jo vanhentuneet.
Älkää hankkiko kunnianloukkaussyytettä itsellenne.
[/quote]
Ai hä no kerroppa mun nimi ja osoite ja joitten mun etunimeltä mainittemien koko nimet ja osoitteet? Etkö pysty? Noh haastemies vaan matkaan. Hop hop.
Jenna (J-nimi on enne), tuo säälittävyyden huippu, joka harrasti lähes pakkomielteiseltä vaikuttavaa joka asiasta vittuilua ja lyttäämistä myös koulun ulkopuolella mm. silloin suositussa IRC-Galleriassa kommentoiden joka kuvaani jotain älyttömän nokkelia "servauksia". Sanalla sanoen varsin huvittava ihmisenkuvatus ahteriaan nuolevine lehmäjengeineen.
Pahimmat olivat Sonja ja Tanja. Molemmilla lapsia nyt. Toinen arvattavasti aloitti poikimisen jo teininä. Eiköhän sieltä seuraavan polven kiusaajia kasvateta. Ei onneksi traumoja jäänyt sen kummemmin. Ainoastaan ettei niitä kavereita nykyään liikaa ole ja puhdas viha näitä ihmisiä kohtaan.
Saara. Hirvittävän kateellinen ihminen
Heh, mulle tuli vieraassa kaupungissa baarissa joku nainen sänköttämään että kärsi mun kiusaamisesta pahasti, mutta on käynyt terapiassa ja on antanut mulle anteeksi. Sanoin vaan että olenko mä pyytänyt anteeksi? Oli vielä joku kauhea sotanorsu ja kauhea postimerkin kokoinen syntymämerkki poskessa.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:11"]Eräät kaksostytöt... Muita kiusaajia oli siellä täällä mutta se oli lievempää.
[/quote]
Minullakin kaksostytöt ja niiden äiti vasta hullu akka olikin...
Pahimmat taisivat olla Susanna ja Anni. Muutoin kiusaamista harrastivat melkolailla kaikki. Ala-asteella vähemmän, 6.-8. luokat olivat pahimpia. Yhdeksännellä enää välittänyt ja seurustelin itseäni vanhemman (siis reilusti vanhemman) kanssa, ja ne kiusaajat jotka koulussa vielä olivat, eivät enää uskaltaneet kiusata. Sen jälkeen kun en enää seurustellut sen kanssa, olin saanut sen verran paljon itsevarmuutta, että kiusaajat unohtivat minut.
En minäkään mikään pulmunen ollut. Monta kertaa katsoin sivusta kun jotain toista kiusattiin. Ehkä olin tyytyväinen siihen, että itse sain hetken rauhaa. Jossain vaiheessa aloin puolustamaan muita, mutta minun haukkumiseni, töniminen ja potkiminen jatkui silti.. Joten sille, joka epäili että jos olen vain marttyyri, niin ei, en ollut/ole. Sen verran tiedän, että usein tätä marttyyri-asenne ideologiaa jakavat ne, jotka ovat sitä mieltä että sivusta katsojat eivät osallistu mitenkään kisaamiseen tai ovat itse olleet kiusaajia.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 06:57"]
Heh, mulle tuli vieraassa kaupungissa baarissa joku nainen sänköttämään että kärsi mun kiusaamisesta pahasti, mutta on käynyt terapiassa ja on antanut mulle anteeksi. Sanoin vaan että olenko mä pyytänyt anteeksi? Oli vielä joku kauhea sotanorsu ja kauhea postimerkin kokoinen syntymämerkki poskessa.
[/quote]
Ikävä toimintasi jatkuu...
mutta...sillä ei ole merkitystä oletko pyytänyt anteeksi...jos olisit fiksu, niin olisit pyytänyt tilanteessa anteeksi, silloin kun toinen tuli juttelemaan.
Raukkishan sinä näköjään olet tässä nykyhetkessä. Ainakin aikuisena edustat Pelkuruutta ja raukkamaisuutta. Sen todistit tuossa kohtaamisessa...ja ilmeisesti jo lapsenakin. Miten sinusta sellainen kasvoi? Et pysty kohtaamaan itseäsi. Olet niin hukassa.
Toivottavasti joku päivä ymmärrät, että sinulla on ongelma ja haet apua. Pääsisit tuntemaan elämän. Kuullostat turtuneelta henkilöltä, jolla on sotanorsun panssari sielunsa ympärillä.
kuka sinut on kiusannut noin nurkkaan häpeään ja piiloon?
Virpi. Näin hänet vuosien jälkeen kuntosalilla. Hän oli hieman rupsahtanut ja lihonnut. Naama punaisena siellä ähisi. Näin (peilin kautta) kuinka hän katseli minua salaa ;). Treeni-iloa sinulle Virpi!
Ira! Oona, Krista. Mut Ira oli kyl pahin.
Timo, joni, kapa, marko.. Ym. Ala-asteella oli kiva olla ylipainoinen
Maarit ja Emmi, nykyään molemmat näyttää transulta.
Katja K olisko aika kasvaa aikuiseksi? Säälittää se että sä oot jo yli 30v ja yhä elät jotain ala-asteen aikaista fantasiaasi. Herää ämmä todellisuuteen ja hanki vittu viimein ihan oma elämä!