Minkä niminen oli se henkilö joka kiusasi sinua koulussa?
Tai henkilöt... Ei mitään sukunimiä, mutta sanokaa etunimi.
Noora
Kommentit (221)
Pekka, Juho, Jenni, Tanja ja Eeva.
Antti. Melkein jo kuoli kerran ryyppäämisen seurauksena, harmi että valitettavasti elää vieläkin. Maailma ei olisi menettänyt mitään. =)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:18"]Anna ja Elisa
[/quote]
Kaksoset? Sama täällä!!! Lähinnä syrjimistä.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:54"]Rosa
[/quote]
En minä kuitenkaa t. Toinen rosa
Jesse, Mikko, Mika, Jari, monet muut jotka oon jo onneks unohtanu, ja Hanna, joka myrkytti kaikki kaverinsa mua vastaan ja munkin kavereita. Miten joku voi olla niin kusipää? Oikeesti saa iloo ja jotain nautintoo toisen pahasta olosta?
Jenni, Sanna, Tarja, Terhi, Henri, Jouni jne. Terkkuja vain sinne.
Erityisterveiset Heikille, joka uhkasi kemiantunnilla heittää happoa naamalleni. Kiitos kiitos. Tiedoksi muuten Heikki, olen nykyään varsin hyvännäköinen ja saan kohteliaisuuksia ulkonäöstäni. Miltähän sinun naamasi näyttää nykyään?
Eemeli, Tiia, Juho, Atte, Petra, Kaisa, Sara, Teemu, jokunen rinnakkaisluokan poika ala-asteella, pari oman luokan poikaa seiskan keväällä, pieni kahdeksasluokkalaisten poikien ryhmä ysin keväällä ja jokunen kasi pitkin ysiluokkaa
Malla