Minkä niminen oli se henkilö joka kiusasi sinua koulussa?
Tai henkilöt... Ei mitään sukunimiä, mutta sanokaa etunimi.
Noora
Kommentit (221)
Iiris. Julmuudella ei ollu rajaa.
Tommi, Ville, Jouni, Henri, Sanna, Olivia... noi tais olla ne vakituiset kiusaajat, kannustusjoukon jäseniä en jaksa ruveta nimeämään. Henri kuitenkin oli se boss, hänellä oli myös kaikkein loukkaavimmat solvaukset
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 01:14"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:41"]Sami oli se pääkiusaaja. Sen kaverit sitten teki kaiken mitä se halusi. Ilman Samia, ei kuitenkaan kukaan kiusannut. Lukiossa siis minua kiusattiin homoudestani.
No nyt vuosia myöhemmin olen hyvässä ammattissa, minulla on ihana ja rakastava avopuoliso, jonka kanssa oma omakotitalo sekä yksi lapsi. Sami menetti kuulemma luottotiedot pikavippien takia, asuu vuokralla surkeassa asuinalueella ja tekee edelleen hanttihommia.
Kyllä, tunnen vahingoniloa.
[/quote]
Rakastaako miehesi useinkin sinua perseeseen?
[/quote]
T. Sami
Timo. Oli ihanaa lukea hänen epäonnistumisesta eräässä todella isossa jutussa, joka olisi poikinut hänelle mainetta ja mammonaa.
Emmi, Kaisu, Mimmi jne. Suurin osa luokkalaisista
Miisa, Toni, Anni, Leevi, Emil, Emmi, Anna-mari
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 01:55"]Jusku.
[/quote]
Missæ?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 01:54"]Rassukoiden palsta...
[/quote]
Ei ole mikään rassukoiden palsta vaikka sinua ei olisi kiusattu. Minua ei koskaan ole uskallettu kiusata koska olin koulun kovis, tosin vain niitä kohtaan jotka kiusasivat muita ja pidin aina kovan ulkokuoren. Kiusaaminen on todella julmaa ja yleistä eikä se rajoitu vain koulumaailmaan, sitä on ihan aikuistenkin keskuudessa.
Leo, Topias, Ilari, Sanna, Tomi, Mikko, Jasmin, Raija, Pilvi, Tuomas, Tommi ...
Marko