Mitä voi päätellä pyöräilyharrastajadta joka ajaa vain alumiinisella gravelilla?
Kommentit (9)
Gravel toimii molemmissa. Kummassakaan se ei ole erikoispyörän veroinen mutta harrastelijalle ihan hyvä
Siitä voi päätellä juuri sen että on ainoa käytössä oleva pyörä, muu on mielikuvituksen tuotetta.
En tarvi kuin yhden pyörän ja ajelen sillä töihin ja takaisin, hiukan alle 30 kilsaa suuntaansa.
että on pallit aina kipeenä ku alumiininen runko niin kova.
Samanlainen surkimus, kuin hölkkäilijä, jolla ei ole eri lenkkareita pururadalle, hiekkatielle, polulle ja asfaltille ja muutamia eri kombinaatiokenkiä puru- asfaltti-, hiekka-puru-, hiekka-asfaltti- lenkeille ja tietysti kisakäyttöön oma versio jokaisesta.
Köyhä. Vaihteetkin varmaan toimii vaijereilla.
Vierailija kirjoitti:
Köyhä. Vaihteetkin varmaan toimii vaijereilla.
:O
Miswä ihmeessä on alumiinia jossa ajella?