Minkä niminen oli se henkilö joka kiusasi sinua koulussa?
Tai henkilöt... Ei mitään sukunimiä, mutta sanokaa etunimi.
Noora
Kommentit (221)
Susanna. Ja koska sekä etu että sukunimi on yleisestä päästä sekä yhdessä että erikseen niin Laine.
Ossi, Tommi, Einari, Samu, Aleksi, Teemu, Olli, Jami... Ja reippaat 250 muuta peruskoulun oppilasta. Mukaanlukien opettajat Jouko ja Helena ( joka käski minun mm. tappaa itseni )
Erityiskiitos Ossille, joka ''paskoi'' selkäni niin pahasti, etten ole ikinä kykenevä selkäreppua kanniskelemaan. Olet varmasti ylpeä :3
Saara, Sanna, Sonja ja Kirsi-Maria
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:16"]Koko luokka ja rinnakaisluokkiakin... En nyt viitsi luetella kymmeniä nimiä. Sanotaan vaikka Annina (ninnu) koska oli paha kiusaaja.
[/quote]
Missä päin tämä ninnu, saman niminen myös minua kiusannut ja sama lempinimikin?
Ernesti. Kiitän ja kumarran, itsetuntoni on nyt 20-vuotiaana alkanut "kehittymään" sinun idioottien kommenttiesi ja kiusaamisesi takia. Hiljaa mielessäni kiitin ja ylistin Luojaa kun vuonna 2004 muutit pois kunnasta, joka alkaa Por... Se muutto katkaisi kaiken minuun kohdistuneen kiusaamisen. Edelleen 10 vuotta myöhemmin mietin, olitko minulle vain kateellinen?
Arja
Julia
Salli
Matleena
Antti
Joni
Yhhhhhhhhhhh terkkuja vaan