Minkä niminen oli se henkilö joka kiusasi sinua koulussa?
Tai henkilöt... Ei mitään sukunimiä, mutta sanokaa etunimi.
Noora
Kommentit (221)
Siru, Isa, Olli, Miki, Tommi, Samuli..
LÄSKI Karoliina, perunanenä Hanna
Tapani sanoi kerran läskiperseeksi. Ei muuta kiusaamista mutta tuon muistan aina. Ja ihan normaalipainoinen olin. Stalkkasin joskus tän fb:ssä ja on jätti-iso nyt :D Taisi olla kokki. Odotan päivää kun hän kävelee vastaan. Ihan varmasti sanon että katsos kellä on isompi perse. Minä en unohda!!
Pilvi. Teki elämästäni helvettiä. Hän on kyllä saanut kostonsa elämänsä aikana..ei mikään ruusuisin tie ollut. Karma is a bitch.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:16"]Koko luokka ja rinnakaisluokkiakin... En nyt viitsi luetella kymmeniä nimiä. Sanotaan vaikka Annina (ninnu) koska oli paha kiusaaja.
[/quote]
Espoossa ?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 06:21"]Saara. Hirvittävän kateellinen ihminen
[/quote]
Tunnetaakohan sama Saara?
Sari-Maria.. Myös monet rinnaikkaisluokkien pojat, ja omankin luokan pojat... Nimiä en muista.
Sitten yks poika porukka ylemmältä luokalta. Minä aja kaverit(joita ne myös kiusasi) kutsuttiin heitä urpoiksi, siis ei heidän kuullen.. Luultavasti siksi, koska nimiä ei tiedetty.
Ehkä pahinta oli se kun esim. Rinnakkaisluokkien pojat laittoi kädet silmien eteen jos käveltiin ohi yms.. Ja kovaan ääneen "hyyyyi" yms.
Iida-Lotta. Eräs bloggaaja nykyään.
Miks ei sukunimiä ei saa laittaa ?
Kiusaajani sukunimi oli Elovaara. Hänen lempinimensä on nykyisin Janovaara. Kertonee jotain henkilön nykyisestä tilasta.
Kati ja Kaisa