Minkä niminen oli se henkilö joka kiusasi sinua koulussa?
Tai henkilöt... Ei mitään sukunimiä, mutta sanokaa etunimi.
Noora
Kommentit (221)
Marko. Ja Virpi silloin tällöin. Joskus muitakin kiusaajia (poikia), mutta nuo ne ahkerimmat. Heidän takiaan pidin itseäni tosi läskinä ja rumana. Olin pitkään epävarma itsestäni ja seurustelinkin ensimmäisen kerran vasta 22-vuotiaana. Olin todella epävarma puhumaan pojille/miehille, sillä pidin itseäni niin epäkiinnostavana. Myöhemmin kun olen katsellut sen aikaisia kuviani, niin olin aivan normaalipainoinen ja nätti. Kun olin jotain 25-vuotias niin yksi entinen kiusaaja tuli kertomaan, että oli itse asiassa ollut ihastunut. Eipä tuohon ollut mitään sanottavaa. Niin monta itkua tuli heidän takiaan itkettyä. Vasta reilusti yli kolmikymppisenä vapauduin ja olen varma itsestäni.
Koko luokka ja rinnakaisluokkiakin... En nyt viitsi luetella kymmeniä nimiä. Sanotaan vaikka Annina (ninnu) koska oli paha kiusaaja.
Annika. Senki lihava hutsu, nytpä on pilkka käyny omaan nilkkaan!
Sanna, Sara ja Sabine (mitä muuta voi nimestä odottaa :D ) ...
Ahahhahaaa... luin että kiusasi sinua KOHDUSSA
Katja, joka sai mukaansa suurimman osan ryhmän muita oppilaita. Ei onneksi kiusaaminen kestänyt vuotta pidempää, mutta ikävää oli.
Sami oli se pääkiusaaja. Sen kaverit sitten teki kaiken mitä se halusi. Ilman Samia, ei kuitenkaan kukaan kiusannut. Lukiossa siis minua kiusattiin homoudestani.
No nyt vuosia myöhemmin olen hyvässä ammattissa, minulla on ihana ja rakastava avopuoliso, jonka kanssa oma omakotitalo sekä yksi lapsi. Sami menetti kuulemma luottotiedot pikavippien takia, asuu vuokralla surkeassa asuinalueella ja tekee edelleen hanttihommia.
Kyllä, tunnen vahingoniloa.
Jenni H. (nykyään Jenni P.) ja Anniina A. (nykyään Anniina A-H.)
Minuakin kiusanneet Noora, Siru ja Heidi... Noora oli nyrkkejä heiluttava uhoava pikku kovis, Siru väheksyvä ilkeilevä paskanjauhaja ja Heidi oli tyhjäpäinen käskyttävä marttyyriprinsessa. Kaikki huonoista kodeista.
En ollut ainoa uhri, koko koulu tunsi nuo kusipäät.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:03"]
Loppuuko kyseisen Pekka K:n sukunimi kirjaimiin NEN? Ääliö jätkä kaikinpuolin.
[/quote] Ei ole sama Pekka, tää loppuu LA. Mut ihan hirvee tapaus kyllä tääkin Pekka.