Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan mus jotain vikaa.

Vierailija
21.10.2021 |

Oon jo keski-ikäinen päälle 35 v mies. Ei ole kavereita oon aika yksinäinen. En saa parisuhdetta. Koen olevani turhautunut ja masentunut. Monet muut mun ikäiset on suhteissa ja niillä on kavereita. Aina itse kiinnostun ja naiset ei musta siis ei tippaakaan.

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on hiljasta. Välillä tuntuu et oon niin ulkopuolinen. ettei mua oo ees olemassa. Kaiket päivät oon yksin. Toki käyn töissä.. mutta ei kavereita oikein ja istun kahvilois lukemas lehtiä. Harrastuksia nyt ei ole.. kai olen jotenkin tylsä tai asperger tyyppi. Olen aika hiljanen ja ujo ja en aina viihdy ihmisten keskellä.

Vierailija
2/122 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on liikaa yksin. Lähes kaikille tulee tunne että on erilainen ja ulkopuolinen ihmisten keskellä. Toivon sulle rohkeutta .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut rohkea yleensä jos otan alkoholia ja meen ulos. Mutta se ei sovi enää mulle ja lopetin sen. Olen naisten ympärillä aika ujo, en mä juttele ventovieraille tai jotain. Harvoin naiset mulle juttelee ei koskaan

Vierailija
4/122 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta alkanu tuntuu jo pitkän aikaan ettei ihmiset oikein tykkää musta. Ihmis suhde ongelmia ollut vuosikausia ja en tutustu ihmisiin oon aika välillä tyyliin erakko. Käyn kyllä ihmisten ilmoilla mut lenkkeilen yksin tai kahvittelen yksin. Alkanu jo turhauttaa koko homma. Olis kiva tavata naisia ja jutella. Mutta ei ole kavereita ja mitään. Miten sen kumppanin muka sit saisi.

Vierailija
5/122 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen, sullekin on tarvetta. Siis ainakin veronmaksajana, verenluovuttajana ja tilanteen niin vaatiessa myös sotilaana puolustamassa kaikkea arvokasta...kotia, uskontoa ja isänmaata.

Vierailija
6/122 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko netin kautta löytää treffiseuraa. Voisit kertoa että olet vähän ujo uusissa tilanteissa, introverttejä naisiakin on paljon. Yksinäisyys on usein harmillisten sattumusten summa. Yritä tehdä jotain pieniä juttuja ja ole aktiivinen muiden suuntaan. Siitä se lähtee ❤️🤗

Vierailija
7/122 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei löydy, ei mun laiset miehet jotenki kiinnosta naisia. Pitäs kai olla erilainen. puhelias, hyvät sosiaaliset taidot.. jotenki paremman näkönen jne. Harmittaa kovasti. En jaksa mitää tindereitä ku oon tavallinen mies ja tuntuu etten kelpaa noille.

Vierailija
8/122 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

musta alkanu tuntuu jo pitkän aikaan ettei ihmiset oikein tykkää musta. Ihmis suhde ongelmia ollut vuosikausia ja en tutustu ihmisiin oon aika välillä tyyliin erakko. Käyn kyllä ihmisten ilmoilla mut lenkkeilen yksin tai kahvittelen yksin. Alkanu jo turhauttaa koko homma. Olis kiva tavata naisia ja jutella. Mutta ei ole kavereita ja mitään. Miten sen kumppanin muka sit saisi.

Tiedän tuon tilanteen kun yrittää liikaa, niin ei tule mitään. Löysää hieman ja huomaat että niitä juttukavereita, naispuolisiakin alkaa löytyä. Katsotko ihmisiä millä tavalla. Siis ei passaa tuijottaa mutta ystävällinen katsekin auttaa...ehkä. Eikä kovin leveällä hymyllä alkaa tuntemattomien kanssa, pitävät äkkiä latvasta lahona.

Vierailija
9/122 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kaipaisin että löytäis vähän samanlaisen naisen millanen itse olen. Joka on samassa tilanteessa elämässä jne. Olisi niin kiva tavata nainen ja viettää vloppu yhdessä ja nukkua yhdessä jne.

Vierailija
10/122 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson ihmisiä ja liikun ihmisten keskellä. Ei naiset katso oikein päälle ja monesti tuntuu et niil on omat piirit kaverit ja kaikki. Mä oon yleensä vähä niinku yksin nurkassa aina, ja se on alkanu turhauttaa tosi paljon. En etsimällä jaksa enää etsiä ku ei huvita oikee mikää enää. Ja miettiny pääni puhki miten pääsisin ees treffeille.

Vierailija
11/122 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 190 cm pitkä olen. Tuntipalkka on ihan hyvä. Työpaikka on. Kaikki asiat ok. No ei pääse siis ei ollenkaan.

Vierailija
12/122 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä oon sit vaan jotenki poikkeus. Yksinäinen ja aina yksin tuola. Haaveilen tosi kovaa parisuhteesta. Mutta en oo tietynlainen niin oon jo antanu olla.

Vierailija
13/122 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi mitään nyt ja en yritä liikaa. Mutta jotenki turhauttaa jatkuvasti olla yksin ja tää on aina tätä samaa vloput tulee yksin ja sit taas töihin ja yksin.

Vierailija
14/122 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmee hiljasta täälä. Kai sitte vaa jatkettava vuodesta toiseen tätä tylsää sinkkuutta.

Vierailija
15/122 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 190 cm pitkä olen. Tuntipalkka on ihan hyvä. Työpaikka on. Kaikki asiat ok. No ei pääse siis ei ollenkaan.

Nyt kyllä taidat trollailla. Johan ny naapurin rouvatkin susta kiinnostuu. Tosin ei nekään ihan tule ovikelloo soittelemaan. Mulle on kyllä tullut ja noilla spekseillä mitä sulla on esittää, olen kyllä aika paljon heikompi esitys.

Vierailija
16/122 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei löydy, ei mun laiset miehet jotenki kiinnosta naisia. Pitäs kai olla erilainen. puhelias, hyvät sosiaaliset taidot.. jotenki paremman näkönen jne. Harmittaa kovasti. En jaksa mitää tindereitä ku oon tavallinen mies ja tuntuu etten kelpaa noille.

Pitkä, hyvin ansaitseva ja iso kikkeli. Niillä pääsee hyvin alkuun naisten kanssa.

Paitsi yksi noista kolmesta riittää, mieluiten se hyvin ansaitseva.

Vierailija
17/122 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä, hyvin ansaitseva ja iso kikkeli. Niillä pääsee hyvin alkuun naisten kanssa.

Höpönlöpön mulla ei ole noista mitään eikä ole mitään ongelmia muuta kun kullankaivajien ja tyhjäpäiden kans, peität heikkoa itsetuntoas tekosyiden alle ja se naiset haistaa sen kilometrin päähän.

Vierailija
18/122 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no kaikki on kunnos, ihmettelen vain miksei naiset kiinnostu. Olenko väärän näkönen.. jotkut on sanonut näytän kiltiltä ja se ei vetoa naisiin.. no just

Vierailija
19/122 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän ylipainoa ja tätä masua, ei tosiaan pitäs mitenkää olla este. Mä en vain oikein ymmärrä. Varmaa sit ikä tekee ettei enää kiinnosta naisia. Oli mulla joskus naisia.

Vierailija
20/122 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo no kaikki on kunnos, ihmettelen vain miksei naiset kiinnostu. Olenko väärän näkönen.. jotkut on sanonut näytän kiltiltä ja se ei vetoa naisiin.. no just

Jotain särmää pitää olla, vedä poskeen vaikka 15cm vekki moralla ja kerro että se tuli poliisin kanssa painiessa kun toimitit subutex erää Forssalaiseen maakätköön. Johan alkaa toosaa tulemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi