Onkohan mus jotain vikaa.
Oon jo keski-ikäinen päälle 35 v mies. Ei ole kavereita oon aika yksinäinen. En saa parisuhdetta. Koen olevani turhautunut ja masentunut. Monet muut mun ikäiset on suhteissa ja niillä on kavereita. Aina itse kiinnostun ja naiset ei musta siis ei tippaakaan.
Kommentit (122)
Tiedän mutta en halua olla yksin. Haluaisin kumppanin rinnalle. Ehkä monet ei ymmärrä. Mut joo ihan sama. Yritetään vaa jaksaa elämä yksin.
Ei ota koskaa mitää kontaktia naisiin ei kato ees päälle. Eikä juttele missään. Seksin myös unohtaa samantien elämästä. ihan kaikki unohtaa vaan pysyvästi. EIkä käy ees missään.
Näköjään joo ei sovi parisuhde ja mitkää seksijutut. Puutteessa elää loppuelämä.
Harmi ettei löytäny nuorempana ku oli vielä komea ja hyväs kunnossa naista.. Nyt on kohta 37 v ja ei kelpaa kellekkään.
Ap veikkaan että sosiaaliset taitosi ovat huonot. Voit treenata niitä. Tilaa kirja How to make anyone fall and stay in love with you. Se kirja on sekä miehille että naisille btw.
Eiku mussa on vaa jotain vikaa. Oon vähä aina ollut erilainen mies kun muut. Ei oo kavereita yhtään ketään. On huonot sosiaaliset taidot.. voi olla asperger tai autismia ei olla koskaa tutkittu melko normaali mä olen. Mutta harvoin juttelen naisille. ja naiset ei oikein koskaa mulle juttele. Mä en jotenki voi muuttua ja haluaisin kelvata omana itsenäni.
Mä nyt oon vaan jo pidemmän aikaa huomannut etten tälläsenä kelpaa naisille. Ihan ylipainosia olen yrittänyt melko oman ikäsiä.
Voi olla etten naisten silmissä kiinnosta ketään. En kyllä silti voi käsittää sitä. Kun pidän omasta ulkonäöstä ja naiset ei kyllä ole ketään rumaksi sanonut.. saanut jopa positiivisia kommentteja
En sitte ymmärrä miten tää voiki olla näin tosi tosi tosi vaikeeta kaikki kun on jo yli 30 v mies.
Ei vissiin ole oikein mitään tehtävissä kuin jaksaa olla todellaki ihan yksin.
Mitä sitte, melko normaali mä olen ja tienaan hyvin töissä ja oon kivan näkönen. En näytä vammaiselta enkä missää nimes ole. Mussa on erittäin paljon hyvää. Mut Antaa olla näköjään ei ole mitää tehtävissä. Olen kyllä seurustellut ihan normaaleiden naisten kanssa, mutta jotenki oon ollut jo pidemmän aikaa yksin ja tuntuu et ikää tulee vain ja eikö mitää ole tehtävissä.. en jaksa alkaa laihduttaa. ku ei vaa kiinnosta, halun kelvata omana itsenäni piste.
No jos en kerta riitä tälläsenä mitä mä jaksan miettiä. Käyn töissä elämäni urheilen ja pysyn todellaki kaukana naisista ikuisesti ja yksin.
Mulla on ujo mies. Tykkään siitä, ettei hän ole päällepäsmärinä ja suuna päänä joka tilanteessa. Ystävystyttiin opiskelupaikassa. Useimmat nuoret esittivät jotain, koska halusivat piilottaa epävarmuutensa. Tämä mies oli aina vähän syrjemmällä, mutta kun menin juttelemaan, jutteli takaisin. Tanssiinkutsusta kyllä pakeni paikalta. Nykyään on mahaa ja alkaa tulla kyynisyyttäkin. Minusta hän on ihana <3
Ap älä luovuta vielä. Uskoisin että jokin harrastus voisi auttaa tutustumisessa. Minua lähestyttiin viimeksi tavaratalon hississä - sekin on mahdollista! Eikä se ollut mitään flirttiä vaan ihan tavallista rupattelua. Semmoista kokeilua kuten säästä kommentointi. Kuulostaa tylsältä, mutta tepsii, koska ei ole suora ehdotus. Vastapuoli voi siihen sitten tarttua. Jos olisin vapaa, olisin tuohon rupatteluun ehdottanut jotain. N48
Oletkohan ap vähän masentunut? Oletko harkinnut esim. psykiatrisen terveydenhoitajan kanssa juttelua? Kuulostat kovin alavireiseltä :-( Tsemppiä!
Tee reissu jonnekin Thaimaaseen tai vastaavaan. Olet siellä jokseenkin samassa tilanteessa kuin naiset täällä, eli vientiä on vaikka et itse tekisi mitään. Ja vieläpä osin samoista syistä. Eli ainakin joillekin suomalaisille naisille raha on yksi motiivi naimisiin menolle.
Ihan hyvällä omalla tunnolla sieltä voi siis vaimon hakea, jos ei täällä flaksi käy.
No niin olen ja turhautunut.. monet mun ikäset on jo ja lapsuuskaverit parisuhteissa. Miksi mä en niinku kelpaa-. Monet haluaa pitkän miehen ja vielä pidän itsestä huolta. Outoa. Sitten on todella huonoa tuuria. Oon mä ollut masentunut ku ei pitkää aikaa oo päässy edes treffeille.
Ei mua kiinnosta thaimaalaiset, vaan suomalaiset naiset. Ei oikein kiinnosta sori vaan.
No mä nyt en vain kelpaa tälläsenä, niin ihan sama enään.
Hyvä päätelmä. Ei kaikille sovi parisuhde ja naimi nen.
Sitäpaitsi parisuhteessa on omat huonotkin puolensa, eikä vain niitä hyviä.
Oikeastaan pääset helpommalla noin.