Onkohan mus jotain vikaa.
Oon jo keski-ikäinen päälle 35 v mies. Ei ole kavereita oon aika yksinäinen. En saa parisuhdetta. Koen olevani turhautunut ja masentunut. Monet muut mun ikäiset on suhteissa ja niillä on kavereita. Aina itse kiinnostun ja naiset ei musta siis ei tippaakaan.
Kommentit (122)
Harrastakaa jotain ja olkaa mielenkiintosia olemalla kiinnostuneita asioista, käykää salilla, pukeutukaa siististi, opetelkaa puhumaan ja lakatkaa haaveleimasta kännykkällä saatavasta naisesta, sieltä ei saa kun lihaa ja pahan mielen, käykää mieluummin vaikka tansseissa.
Jodelin BBW kanavalta irtoaa, ilman kuvaa ihan vaan kysymällä. Näin ainakin Helsingissä
Kuulostat kivalta. Tuolla joku ehdotti näiden juttujen kirjoittamista avoimesti seuranhakuilmoitukseen, mun mielestä hyvä idea. Itse en oo käyttänyt niitä ikinä, mutta luultavasti sekin on vielä edessä, ja silloin olisi kiva nähdä pintaa syvemmälle, että jaksaisi aloittaa tutustumisen. Tuo että olet tiedostanut juomisen vaikutuksen ja lopettanut, tekis susta jo mun silmissä kiinnostavan. Tsemppiä❤️
Thaimaa tai Filippiinit vois olla hyvä.lomakohde. jälkimmäisessä puhuvat paremmin enkkua.
Tai kun olin päälle 20 oli paljo naisia ja pääsin treffeille. Nyt ei tunnu tapaavan ketään ja ei ole yhtään kavereitakaan mitä oli nuorena. Ei vain naisiin tutustu. Kai mä olen naisten silmissä ruma ja lihava.
Olen lähestyny ihan oman ikäsiä kaikenlaisia naisia mutta tuntuu nykyää ettei niitä ketään kiinnosta. Että mikä täs nyt sit mättää jatkuvasti. En lähesty enää ketää. Enkä jaksa deitti sovelluksia ja baareja.
Käyn salilla ja pukeudun siististi. Ei mun kohdalla ainaskaa mitään auta.
No en mä juo ja käyn vakituisesti töissä kaikki on sillee hyvin. Mutta naisrintamalla ei niinku yhtään nykyää ei yhtään mitään. Millanen tässä pitäs olla että pääsee edes juttelee naiselle jossain.
Vierailija kirjoitti:
Tai kun olin päälle 20 oli paljo naisia ja pääsin treffeille. Nyt ei tunnu tapaavan ketään ja ei ole yhtään kavereitakaan mitä oli nuorena. Ei vain naisiin tutustu. Kai mä olen naisten silmissä ruma ja lihava.
Juu, olet kyllä. Noin heikko itsetunto oikein loistaa susta. Ei monikaan nainen ala pönkittämään sellaista.
Äidinkieli kuntoon ja puheopetukseen.
No ilmeisesti sitten oon.. sille en oikein voi mitään.
MIksi ihmeessä äidinkieli kuntoon. ?
No antaa sitte kaikki parisuhdet jutut olla ja naiset. Kerta ei kelpaa tälläsenä. Muita juttuja loppuelämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 190 cm pitkä olen. Tuntipalkka on ihan hyvä. Työpaikka on. Kaikki asiat ok. No ei pääse siis ei ollenkaan.
Nyt kyllä taidat trollailla. Johan ny naapurin rouvatkin susta kiinnostuu. Tosin ei nekään ihan tule ovikelloo soittelemaan. Mulle on kyllä tullut ja noilla spekseillä mitä sulla on esittää, olen kyllä aika paljon heikompi esitys.
Älä sano noin, et tiedä aloittajan henkilöhistoriaa. Jos on esim. traumoja ulkoiset tekijät/hyvä toimeentulo eivät juurikaan vaikuta.
Mitä sä täällä tuhlaat aikaasi, ei tää ole mikään treffipalsta?!
No ei vaikuta näköjään mikään. Kyllä mä nuorempana vielä kelpasin parisuhteeseen ja sillain mua haluttiin tavata ja pääsin kyllä treffeille.. tuntuu niinku kaikki muut seurustelevan ja sillee mä oon aina se ulkopuolinen.. vaikka omasta mielestä oon iha kiva tyyppi ja ulkonäöstä pidän itse ettei mus sillain ole vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Johan on hiljasta. Välillä tuntuu et oon niin ulkopuolinen. ettei mua oo ees olemassa. Kaiket päivät oon yksin. Toki käyn töissä.. mutta ei kavereita oikein ja istun kahvilois lukemas lehtiä. Harrastuksia nyt ei ole.. kai olen jotenkin tylsä tai asperger tyyppi. Olen aika hiljanen ja ujo ja en aina viihdy ihmisten keskellä.
Oletko kyllästynyt naisen löytämiseen FB: stä tai Instagramista? Italiassa on brasilialaisia naisia, jotka metsästävät suomalaisia miehiä FB: ssä ja Instagramissa. Beatriz grimaldi on yksi niistä naisista, jotka metsästävät suomalaisia miehiä.
Ei olekkaan treffipalsta. Mutta niin ne monet muutki on tehny alotuksia aiheesta vain.
Ei kiinnosta mitkään ulkomaalaiset.
Oletko lähestynyt minkälaisia naisia? Minuakin on sanottu kiltin näköiseksi joidenkin toimesta, mutta silti olen useammankin parisuhteen saanut aikaiseksi.