Onkohan mus jotain vikaa.
Oon jo keski-ikäinen päälle 35 v mies. Ei ole kavereita oon aika yksinäinen. En saa parisuhdetta. Koen olevani turhautunut ja masentunut. Monet muut mun ikäiset on suhteissa ja niillä on kavereita. Aina itse kiinnostun ja naiset ei musta siis ei tippaakaan.
Kommentit (122)
En tiedä miten. Ei oo kavereita. Ja tuntuu et naiset pitää mua nollana. Ikää 36 v eikä oo saanu mitää elämässä joki vanha auto ja vihdoin vasta vakituinen työ.
No ihan sama. Haluan silti kertoa miten pahalta musta tuntuu ja en halua olla enää yksin.
Mä vaan ihmettelen miten tää tällästä nykyään.
Ilmeisesti oon sit vaa täys nolla ei rahaa ja romu auto sun muuta
Pitäs olla urheilullinen. Jännä. Korkea status hieno bemari. Emmä oo sellanen. Ilmeisesti selladia naiset haluaa. Just.
Sitten ku kertoo naisille et ei oo rahaa. Aika huonot tulot ja kaikkee. Ei oo korkeasti koulutettu ei vaan kelpaa. Emmä tajua oikee. Oon tosi tavallinen ja kaveriton ihminen.
Vissiin pitäs olla vastakohta, että naisia kiinnostaa.
En oikein ymmärrä tätä touhua. Naiset on sanonu ei sussa mitää vikaa ole ja oot kivan pitkä ja näkönen. Ilmeisesti mussa on.
Ei täälä kukaan halua ees jutella.
Vierailija kirjoitti:
Ei täälä kukaan halua ees jutella.
Ei niin. Koska sinun kanssasi ei voi jutella. Jankutat vaan samoja lauseita. Ei se ole mitään juttelua. Se on jankuttamista ja se ärsyttää normaaleja ihmisiä.
No ei kukaan kysy mitään. No sitten en ole normaali. Kai mä oon autisti tai jotain on.
No ei sitte. Olkaa kaikki hiljaa.
Ihme touhua. No sitte en tiedä mistä juttelis. Ei täälä voi jutella mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ihme touhua. No sitte en tiedä mistä juttelis. Ei täälä voi jutella mitään.
Et osaa jutella, sehän se sinun vikasi onkin. Ei kukaan kiinnostu ihmisestä joka toistaa samoja lauseita kuin joku papukaija. Usko nyt jo.
Mitähän sitä tänää tekis. Meniskö kattelee tyttöjä. Harmi etten kiinnosta heitä mitenkään.
Osaan kyllä jutella jos viitsin. En ole vammainen.
Ollaan kuultu ja nähty sun tuhannet samaa toistavat viestit jo. Ärsytät.