Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan mus jotain vikaa.

Vierailija
21.10.2021 |

Oon jo keski-ikäinen päälle 35 v mies. Ei ole kavereita oon aika yksinäinen. En saa parisuhdetta. Koen olevani turhautunut ja masentunut. Monet muut mun ikäiset on suhteissa ja niillä on kavereita. Aina itse kiinnostun ja naiset ei musta siis ei tippaakaan.

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama uikuttaja jankkaamasa tällä palstalla. On tullu jo selväks ettet saa naista.

Vierailija
62/122 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos en kerta riitä tälläsenä mitä mä jaksan miettiä. Käyn töissä elämäni urheilen ja pysyn todellaki kaukana naisista ikuisesti ja yksin.

Jos kerran olet tuota mieltä niin lopeta jo tuo jankutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kiinnosta thaimaalaiset, vaan suomalaiset naiset. Ei oikein kiinnosta sori vaan.

Trollaat, ja olet varmaankin nainen.

Mies joka on sinun tilanteessasi ei halua niinkään naista kuin pxxxxa. Ja siihen käy ihan kuka tahansa iästä ja etnisyydestä riippumatta.

Vierailija
64/122 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä naista vain löydä. netissäki yrität jossain lähestyä nainen ei halua kirjotella ja ilmottaa heti sori ei kiinnosta. En jaksa enää yhtään.

Vierailija
65/122 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ihan mies.

Vierailija
66/122 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä kyllä, etten kelpaa naisille, ne hyvät ominaisuudet ei vain riitä naisille.

Vierailija
67/122 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä, ihan hyvät tulot jatkuvat. Hoidan itseäni. Pesen hampaat. En kittaa kaljaa tai juo edes ollenkaa. En käytä mitään. Olen kivan pitkä. Mulla on siisti tyyli. Hoidan hygieniaa. Ei se vain riitä naisille kun on kaljuuntunut ja mahaa niin heti on suuri turn off. Antaa sit olla.

Vierailija
68/122 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn töissä, ihan hyvät tulot jatkuvat. Hoidan itseäni. Pesen hampaat. En kittaa kaljaa tai juo edes ollenkaa. En käytä mitään. Olen kivan pitkä. Mulla on siisti tyyli. Hoidan hygieniaa. Ei se vain riitä naisille kun on kaljuuntunut ja mahaa niin heti on suuri turn off. Antaa sit olla.

Niin ja sehän ei suinkaan ole mahdollista, että menisit ulkoiluttamaan mahaasi jotta se kutistuisi? Meinaat, että naiset eivät tee mitään kelvatakseen, joten sinunkaan ei tartte? Mitä ne miljoonan sivun laihdutusketjut sitten ovat? 

Laiskuri sä olet. Itsekeskeinen laiska aggressiivinen vätys. 

Vierailija
69/122 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä ihmettä ja mun pitäs ulkoiluttaa mahaani vaikka se ei ole edes kovin iso :D No en hitossa. Haluan kelvata omana itsenäni. Koska mussa on semmosia juttuja että kyllä näillä kriteereillä kelpaisin naisille. joskus sain ennenkin naista.

Vierailija
70/122 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vätys.. kyllä aika paljonkin liikun ja meen salille varmaa vloppuna. Mitä hittoa tuommosta jauhat edes?

Vierailija
71/122 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaa ihmettelen. Asunko vääräs paikas vai eikö mun status riitä naisille. Ja ulkonäkö mitä hittoa. Mä en ees halua laihaa naista. Mulle kelpaisi ihan työtön ja todellaki ei ole kriteerit korkeella ja nirso en ole. mistä niitä vain löytää. kaupunki täynnä näitä someprinsessoja. Mä en niitä jaksa ja mulla ei riitä rahat semmoiseen elämään ja en halua semmoista naista.

Vierailija
72/122 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en tiedä millanen pitäs olla että saa naisen?

Vierailija
73/122 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini mielestä oon kuulemma nirso. Katson vaa koulutettuja kauniita naisia, kun mulle ei kelpaa tavallinen.

Vierailija
74/122 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään ei saisi olla kaljuuntunut ja mahaa ja ylipainoa. No sellasta se on.

Vierailija
75/122 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus mikä jankuttaja.

Vierailija
76/122 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Ja ei saisi jankuttaa sitä että on sinkku ja kaipais parisuhdetta?

Vierailija
77/122 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just. Ja ei saisi jankuttaa sitä että on sinkku ja kaipais parisuhdetta?

Sä olet tehnyt sitä eri palstoilla jo VUOSIA! Ei löydy seuraa tuolla tyylillä, usko nyt jo.

Vierailija
78/122 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten olen mitä sitte. Haluan avautua jatkuvasti ja kertoa mitä musta ihmisenä tuntuu. Olen jumissa sinkkuna elämässä.

Vierailija
79/122 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson vaan vierestä ja jatkuvasti paha olla kun muut seurustelee ja itsekki kaipaan sitä läheisyyttä.

Vierailija
80/122 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sinakin kuulostat melkoiselta hölöttäjälrä. 🤗Etköhän sinä naisen löydä.

Avaa suusi. Ajatuksia on.

Moni on oikeasti yksinäinen. Rupea sinä kehittämään kontakteja yksinäisten ihmisten kokoontua tai kohdata. Miten mahdollistaa se?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän