Onkohan mus jotain vikaa.
Oon jo keski-ikäinen päälle 35 v mies. Ei ole kavereita oon aika yksinäinen. En saa parisuhdetta. Koen olevani turhautunut ja masentunut. Monet muut mun ikäiset on suhteissa ja niillä on kavereita. Aina itse kiinnostun ja naiset ei musta siis ei tippaakaan.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Ei jestanpoo tätä ketjua... Yks jankkaa täällä itekseen, mielialat tuntuu heittelevän laidasta laitaan, ja koko pariutumisen keskiössä näyttää olevan kelpaaminen ja tyytyminen. Ja sit vielä ihmetellään, mikä mättää...
Terve tuloa tutustumaan Alluun.
Vasta viisi vuotta on tätä jankkausta harrastanut, ensin Suomi24:lla, en tiedä missä muualla skä täällä ainakin.
Väliin väkisin kyllä miettii että onko tuo tottakaan, voiko ihminen olla noin seko.
Sääliksi käy välillä kun kaveri ei tajua omaa tilaansa, ihmettelee vaan kun kukaan nainen ei hänestä kiinnostu.
On jukoliste neuvoja annettu, on ehdotettu sitä ja tätä, aina sama jyrkkä tyrmäys ja paluu saman jankkaukseen. Nyt sentään ei enää raivoa kuten ennen, on saanut jonkun lääkkeen jolla saatu aggressiivisuus tasattua.
Pahimpina aikoinaan oli aivan kauhea. Raivosi ja haukkui niin netissä kuin irl. On vartijat joutuneet pistämään maahan, on heittänyt juomat jonkun naisen päälle riehunut kapakassa ja ties missä. Itse kertonut kaiken täysin avoimesti.
Mitä lie tehnyt että isä ja veli on katkaisseet välit. Äidissään roikkuu.
Onhan se kauheaa että tuolle ei mitään kai voida tehdä. Eipä tuokaan ole ihmisen elämää, tuollaisessa pakkomielteessä oleminen. Sanoo käyvänsä psykoterapiassa mutta eipä taida mitään auttaa.
Olisko leirejä, harrastuksia, vapaaehtoistyötä tms. jonka kautta tutustuisi uusiin ihmisiin.
Toivon sinulle ystävää,-viä. 👍🏻