Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

se joka väittää että rahalla ei saa onnea...

Vierailija
23.12.2014 |

on väärässä, sillä minä ainakin tulen kovin onnelliseksi kaikesta ihanasta tavarasta materiasta jota saa rahalla :) tokikaan raha ei ole ainut onnen lähde mutta suuri osa sitä. Tulkaa toki keskustelemaan asiasta :) ja ei en ole provo.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 12:56"]

Mä oon niin kateellinen. Olisinpa minäkin niin yksinkertainen että saisin tyydytystä rahasta ja materiasta =(

[/quote] Mä oon Niin kateellinen. Olisinpa minäkin noin hyvä trollaamaan.=(

Vierailija
22/78 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:28"]Olisitko onnellinen rikkaana, mutta sairaana ja yksinäisenä (ilman todellisia, rahasta piittaamattomia, sinusta pitäviä ihmisiä)? Tuskinpa...
[/quote]

Terveys on yksi harvoja asioita joita ei voi ostaa mutta muuten kyllä rikkaan elämä on parempaa ja turvallisempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena jouduin elämään niin köyhässä puku perheessä...että ruokaa sai välillä vain koulusta...köyhyys...tiedän todellisen köyhyyden...nyt on rahaa ja mammonaa vaikka muille jakaa...kiitollinen olen...mutta en ylpeile elämälläni...muistan aina juureni ja ankeat lähtökohtani...en olisi lapsena uskonut mikä minua vielä aikuisena odottaa...mutta terveys on mulle tärkein...sitä ei rahat ja "bling blingit" korvaa...huomenna jos kuolen saan mukaani tatuoinnit...muut hienoudet jää maan päälle...
Siis PULI perheessä...ei suinkaan puku...

Vierailija
24/78 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei tee onnelliseksi, mutta auttaa siinä.

Kun rahaa ei ole, se pyörii koko ajan mielessä(miten saan laskut maksettua, mitä ostan ennen palkkapäivää ruoaksi muutamalla eurolla, ajtella jos voisin saada lapselle oman huoneen, mitä jos olisi varaaostaa auto, kunpa saisi talven keskelle ulkomaanmatkan jne. jne.)

Kun rahaa on, se ei enää hallitse liikaa ajatuksia. Voi helpottaa arkea, huonoa oloa jne. Mutta ei se takaa lapsettomalle edes lapsettomuushoidoilla lapsia tai kellekään tervettä lasta tai rahalla ei voi taata omaa terveyttä tai rakkautta, rikkaankin läheisin ihminen voi kuolla yllättäen jne.

Vierailija
25/78 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan ihannoijille pari tosiasiaa:

Rahalla et voi ostaa:

1. Rakkautta (voit toki käydä huorissa mutta huora on seksiammattilainen joka tekee pyydetyt työt noin tunnin ajan, eikä rakasta sinua aidosti)

2. Ystäviä (sinä voit yrittää ostaa ystäviä rahoilla ja ostaa heille mitä tahansa tavaraa he toivovatkaan, mutta ajan kanssa he huomaavat ettei olekaan kiva olla ystävä rahan takia ns. tyhjäsieluisen ihmisen kanssa joka ei välitä muusta kuin rahasta ja kuvittelee että rahalla saa mitä vaan, ahneimmat toki pysyvät ns. pintaystävinä eli sellaisina jotka näkevät raharikasta silloin kun hänellä sitä rahaa on ja muuten ei seura kelpaa ja raharikas hylätään heti jos hän köyhtyy..)

3. Perhettä (perhe vain on tai ei ole, sinä et voi rahalla mennä kauppaan sanomaan että ostat uuden isän koska vanhaa ei ole tai koska se vanha on mielestäsi huono/tyhmä, et voi mennä kauppaan ja sanoa tilaavasi yhden uuden äidin jne. Sinä voit aina asettaa rahan etusijalle ja suvun taaksesi, mutta raha on vain sitä materiaa ja tekee niin usein kylmäksi)

4. Et voi ostaa kaunista säätä rahalla  (voit matkustaa vaikka maailman ääriin kunnes yhtäkkiä huomaat että rannalla ollessasi pyörremyrsky lähestyy ja rantalomasi menee pilalle, tai kun odotat auringonpaistetta saatkin taivaan täydeltä räntää jne.)

5. Voit ostaa veneen tai tarpeeksi rikas ollessasi myös laivankin mutta et koskaan merta saa (et voi omistaa maailman meriä, voit saada saaria ja tontteja mutta merta et tule koskaan omistamaan et koskaan)

Vierailija
26/78 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:21"]

on väärässä, sillä minä ainakin tulen kovin onnelliseksi kaikesta ihanasta tavarasta materiasta jota saa rahalla :) tokikaan raha ei ole ainut onnen lähde mutta suuri osa sitä. Tulkaa toki keskustelemaan asiasta :) ja ei en ole provo.

[/quote]

Olen samaa mieltä. Olisit kääntänyt keskustelun autoihin, sillä saa sosialistit raivonpartaalle :)

Vierailija
27/78 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:50"]

Rahalla et voi ostaa:

1. Rakkautta (voit toki käydä huorissa mutta huora on seksiammattilainen joka tekee pyydetyt työt noin tunnin ajan, eikä rakasta sinua aidosti)

2. Ystäviä (sinä voit yrittää ostaa ystäviä rahoilla ja ostaa heille mitä tahansa tavaraa he toivovatkaan, mutta ajan kanssa he huomaavat ettei olekaan kiva olla ystävä rahan takia ns. tyhjäsieluisen ihmisen kanssa joka ei välitä muusta kuin rahasta ja kuvittelee että rahalla saa mitä vaan, ahneimmat toki pysyvät ns. pintaystävinä eli sellaisina jotka näkevät raharikasta silloin kun hänellä sitä rahaa on ja muuten ei seura kelpaa ja raharikas hylätään heti jos hän köyhtyy..)

3. Perhettä (perhe vain on tai ei ole, sinä et voi rahalla mennä kauppaan sanomaan että ostat uuden isän koska vanhaa ei ole tai koska se vanha on mielestäsi huono/tyhmä, et voi mennä kauppaan ja sanoa tilaavasi yhden uuden äidin jne. Sinä voit aina asettaa rahan etusijalle ja suvun taaksesi, mutta raha on vain sitä materiaa ja tekee niin usein kylmäksi)

4. Et voi ostaa kaunista säätä rahalla  (voit matkustaa vaikka maailman ääriin kunnes yhtäkkiä huomaat että rannalla ollessasi pyörremyrsky lähestyy ja rantalomasi menee pilalle, tai kun odotat auringonpaistetta saatkin taivaan täydeltä räntää jne.)

5. Voit ostaa veneen tai tarpeeksi rikas ollessasi myös laivankin mutta et koskaan merta saa (et voi omistaa maailman meriä, voit saada saaria ja tontteja mutta merta et tule koskaan omistamaan et koskaan)

[/quote]

Höpö höpö.

1. Raha auttaa rakkauden löytymisessä todella paljon

2. Meillä rikkailla on aina paljon ystäviä

3. Tämä on totta mutta mielummin rikas perheetön kuin köyhä perheetön

4. Rahalla pääsee aina sinne, missä on kaunis sää

5. Kysytäänkö Putinilta

Vierailija
28/78 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olen samaa mieltä. Olisit kääntänyt keskustelun autoihin, sillä saa sosialistit raivonpartaalle :)

[/quote]

Olen huomannut, että autoilijoita vihataan täällä, mitä se teille kuuluu kuinka kalliilla ja hyvällä autolla ajan. Mieheni suunnitteli vaihtavansa uuteen neliveto Audiin, sillä kurat meitä vihaavien naamalle.

Vierailija
29/78 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla et voi ostaa:

[/quote]

Kuten sanottu, raha ei ole ainut onnen lähde, mutta todella merkittävä sellainen. Rahalla saat sekä materiaa, statusta että ihailua, ja useimpien meistä kohdalla ne tekevät gutaa itsetunnollekin. On se vaan mukavampi olla haluttua seuraa bileissä kuin seinäruusu.

Vierailija
30/78 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:56"]

[/quote]

[/quote]

Olen huomannut, että autoilijoita vihataan täällä, mitä se teille kuuluu kuinka kalliilla ja hyvällä autolla ajan. Mieheni suunnitteli vaihtavansa uuteen neliveto Audiin, sillä kurat meitä vihaavien naamalle.

[/quote]

Eikö tuo nyt kuitenkin ole aika poikkeuksellisen lapsellinen juttu taas?

Vierailija
31/78 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin itken uudessa muskeliautossa kuin ladassa.

Vierailija
32/78 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:28"]

Olisitko onnellinen rikkaana, mutta sairaana ja yksinäisenä (ilman todellisia, rahasta piittaamattomia, sinusta pitäviä ihmisiä)? Tuskinpa...

[/quote]

Onnellisempi, kuin jos olisin köyhä, sairas ja yksinäinen. Rikkaana pääsisi sentään yksityiselle hoitoon. Myös sosiaalisten suhteiden ylläpitoa raha helpottaa kun on varaa taksiin/bussilippuun/autoon ja harrastuksiin ym.

Vierailija
33/78 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa ja hevosella pääsee, edelleen myös tänään.

Vierailija
34/78 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä ja ääliö kommentti! Mikään raha maailmassa ei korvaa esim. Menetettyä lasta tai perhettä. Vai meinaatko että jos on muutama milli pankkitilillä niin mikään ei tunnu enää miltään?

Vierailija
35/78 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha kyllä auttaisi onnen saavuttamisessa.

Köyhänä ei löydä rakkautta, koska ei ole varaa käydä missään. Kotona kökötät ja masennut. Rahalla saisi siihenkin hoitoa, puhumattakaan muusta terveydenhoidosta. Köyhänä syöt halpaa ruokaa eli et niin terveellistä kuin rikkaampana olisi mahdollista syödä. Köyhänä kärsit helpommin stressistä, koska kituuttaminen meinaa välillä viedä järjen. Jostain pitää aina tinkiä, vaikkei tiedä miten enää pystyy tinkimään. Stressi altistaa sydänkohtaukselle ja mille kaikelle muulle.

Rahaa jos olisi, niin voisi keskittyä niihin asioihin, jotka tekevät onnelliseksi. Ei tarvitsisi kuluttaa elämäänsä kaikkeen paskaan ja väsyneenä vain haaveilla paremmasta.

Vierailija
36/78 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 00:03"]

Typerä ja ääliö kommentti! Mikään raha maailmassa ei korvaa esim. Menetettyä lasta tai perhettä. Vai meinaatko että jos on muutama milli pankkitilillä niin mikään ei tunnu enää miltään?

[/quote]

Eli tämä argumentti sinun mielestäsi kumoaa sen, että rahalla saa onnea ja hauskemman elämän? Gene Simmons sanoi, että jos raha ei tuota teille onnea niin antakaa ne hänelle.

Vierailija
37/78 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miannä olosoin onellisempi rikkaana kuin nyt

Vierailija
38/78 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vicky lauloi, "unelmiin mä pakenen, jos vain rikkaan sais sulhasen,ei tarvitsisi raataa niin, vaan hullutella ympäriin... money, money, money, allways sunny, in a rich man's world.

Vierailija
39/78 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 00:03"]

[/quote]

No mutta automaattisesti rikkausko tuo jonkun tällaisen sivutuotteen kuin lapsen kuolema?!

On paljon ihmisiä, jotka on vain rikkaita ja onnellisia. Olen heille todella kateellinen, mutta en silti ajattele, että "niillä ei ole yhtään oikeita ystäviä" tai "varmasti sen ja sen puoliso pettää".

Vierailija
40/78 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kateus, joka puhuu. Ei tietenkään rikkaus tuo sivutuotteena lapsen kuolemaa, kateellisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi