Millasia nukahtamisrutiineja sinulla on, jos on vaikeuksia ihan tosta vaan nukahtaa?
Jakakaa vinkkejänne.
Minä oon ottanu tavaksi laittaa sadeääntä puhelimen kautta "soimaan", eli etsin tubesta joka ilta saman sadeäänivideon, missä sade ropisee ikkunaan. Painan sen päälle, kännykkä sängyn vieressä rahilla. Sitten käännyn kyljelleni seinään päin, otan ison putkityynyn jalkojen väliin ja yhtä tyynyä rutistan. Pimeydessä kuuluu sateenropina ikkunaan ja nukahdan (yleensä).
Kommentit (82)
JOS EN SAA UNTA, MUTTA OLEN VÄSYNYT, LAITAN ASMR:ÄÄ TAUSTALLE. PUHELIN YÖPÖYDÄLLE NÄYTTÖ HIMMEÄNÄ. YOUTUBE LOPETTAA VIDEOIDEN TOISTAMISEN JOSSAIN VAIHEESSA VAIKKEI OLISI UNIAJASTIMIA KÄYTÖSSÄ.
Panin myös ostaen uuden shiatsu-hierontamasiinan rikkoutuneen tilalle muutama päivä sitten. Hieronta väsyttää tehokkaasti.
JOS UNI EI JOSKUS VAIN TULE, niin hyväksyn asian ja perun mahdolliset menot. Olen tällä hetkellä opiskelija ja teen sellaista vapaata työtä, jossa minulla ei ole mitään tiettyjä pakollisia vuoroja eikä minun myöskään tarvitse odottaa, että niitä tarjotaan. Otan itse ne mitkä haluan. Tosin otan aina vain iltoja, jolloin uneton yö tuskin haittaa vuoroon menoa.
Joistain töistä olen saanut potkut unettomien öiden takia. Olen vienyt asian eteenpäin ja vaadin korvauksia, jos vain mahdollista. En mene auton rattiin väsyneenä, korkeintaan voin ajaa pari kilsaa kauppaan tutun reitin, jota olen ajanut miljoona kertaa. Motarille en mene, kun väsymys on ylittänyt tietyn rajan. Huomaan itse milloin se raja ylittyy. Joten tulkoon vaikka potkut, en ota riskiä jostain onnettomuudesta yhdenkään työn takia.
Masturbointi on paras unilääke, pitää vain varoa ettei innostu liikaa ja mene valvomiseksi