Miksi on niin vaikea löytää mies
Olen kolmekymppinen 2 lapsen äiti. Erosin pitkästä suhteesta 3 vuotta sitten. Nyt oon 1,5 vuotta ollu tinderissä.
Oon käyny treffeillä jo ainakin 15 eri miehen kanssa, joidenkin kanssa vain yhdet treffit, muutamien kanssa useammat. Mutta silti suurin osa tapailusta loppuu kolmansien treffien jälkeen. En etsi mitään väkisin, mutta tottakai toivon että löytyisi pidempiaikainen suhde.
Tapailut on usein loppunut siihen että on nähty muutaman kerran, ollut kivaa, viestitelty paljon ja mies vaan yhtäkkiä ei enää ehdi nähdä tms. Eli ei halua nähdä. En vaan tiedä missä vika kun aiemmat treffit ollut kivat ja viestittely jatkunut.
Itselläkään ei ole ketään kohtaan tullut sitä ihastumista ensisilmäyksellä, tai niitä perhosia vatsanpohjaan, mutta oon miettinyt että tarviiko niitä välttämättä tulla. On vaan niin vaikeaa tää deittailua nykyään.
Haluaisin kovasti parisuhteen, mutta sitä ei vaan löydy. Miehet aina kehunut, että olen kaunis, hauska ja mukava tms, silti jutut loppuu lyhyeen.
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä ei edes sinkkunaiset löydä vakavaa suhdetta. Kolmekymppiset miehet eivät yksinkertaisesti pidä lapsista tai halua edes omia lapsia. Tuossa iässä miehille biletys on vielä kaikki kaikessa. Kun sinkkunainen kertoo haluavansa lapsia niin miehet katoavat aivan samalla tavalla kuin naisella olisi jo lapsia.
Nauti lapsistasi ja heidän seurastaan. Kypsä mies voi löytyä ajan kanssa tai sitten ei. Yhteenmuutto miehen kanssa ei sinulle varmasti edes taloudellisesti tai muutenkaan kannata, joten seurustelu erillistalouksissa on ainakin aluksi parasta, ellette halua lisää lapsia.
Unohdat yhden olennaisen seikan.
Ne Tindermiehet joilla annat sydäntä eivät halua vakavaa suhdetta.
Ne jotka haluaisivat, eivät pääse jatkoon koska eivät ole riittävän komeita.
Eivät tarpeeksi komeita tai sitten eivät tarpeeksi kiinnostavia muutenkaan. En ole tuo, jolle vastasit, mutta suurin osa miehistä ei ole erityisen kiinnostavia Tinderissä tai muutenkaan. Ei se vielä riitä, että on olemassa ja hengittää - jokin muukin syy pitäisi olla sen sydämen antamiseen.
Juu juu mutta kun 95 % naisista pitää sitä samaa 5 % miehistä kiinnostavina, niin alamme ymmärtää, miksi naisten mielestä miehen löytäminen on niin vaikea...
-eri
No täytyykö miesten sitten olla niin epäkiinnostavia? Minkä me naiset sille voimme, jos 95% miehistä on sellaisia, joiden kanssa ei pysty edes kuvittelemaan seksiä saati suhdetta? Emme me voi muuttaa miehiä mielenkiintoisemmiksi, miesten itsensä pitäisi tehdä se. Tai ei toki pakko ole, mutta älkööt he sitten valittako, kun naiset eivät kiinnostu.
Kyllä ihmisen omakin asenne vaikuttaa paljon siihen miten ne muut näkee ja miten muita kiinnostavia ihmisiä huomaa.
Jos mietin omaa naispuolista tuttavapiiriäni niin siinä 25 ikävuoden jälkee alkoin äkkiä löytyä kummasti niitä kiinnostavia miehiä kun se pysyvän parisuhteen ja perheen perustamisen halu alkoi naisilla kasvaa. Ne miehet joita ei juuri sitä ennen noteerannut olivatkin äkkiä ihan potentiaalisiä kumppaneita.
Juurikin tämä.
Luultavasti niillä miehillä on ollut muitakin virityksiä samaan aikaan (kuten miehillä usein tapana on).
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä miten tämä kääntyi siihen, että mies elättää minut yms.
Ihmettelen vain että miks en löydä miestä, mutta syynä nyt tuskin on tuo.
Ehkä oon nyt puhunut vähän ristiriitaisesti, mutta joka tapauksessa haluaisin parisuhteen, jossa saa läheisyyttä ja tehdään asioita yhdessä. Se että tuleeko siitä joskus jotain uusioperhettä yms ni en voi tietää. Mutta en kuitenkaan etsi elättäjää tai lapsille isää.
Ap
Täällä on ollut ihan hyviä vastauksia. Ne kenet olet valinnut treffeille tinderistä ovat miehiä, jotka hyvin todennäköisesti saavat "parempaakin" olet heille hetken huvia. Jo kerran eronnut tuo myös heikomman "tasoisille" pelon siitä, että kestävä parisuhde ei ole kanssasi mahdollinen. Mitä heillä olisi tarjota, jota hylkäämälläsi? Miehellä ei ollut? Joku hihnassa talutettava voi matkaan lähteä, niinkuin aiemmissa viesteissä on tullut ilmi...
Mitä terve nainen miehellä tekee sen paremmin kuin mies naisella?
Mies haluaa sinut mutta ei sinun lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on eläimiä jotka etsivät vaan patjaa. Et jaa luukkuasi heti ekalla deitillä, joten ukot siirtyy eteenpäin kuola poskella.
No tän oon huomannut, sittenku hommat etenee sänkyyn ni nähdään ehkä vielä kerran sen jälkeen mut siihen se sit jää.
Tuntuu ettei kukaan etsi tosissaan vaikka niin väittää. Oon ollu avoin ja tavannut erilaisia ihmisiä ja nähnyt vielä uudestaan vaikka mies ei heti sytyttänyt. Nirso en siis ole.
Ap
Tuo ei todista sitä ettet olisi nirso.
Jos miehet eivät halua nähdä seksin jälkeen, se viittaa siihen että tasosi riittää seksiin mutta ei suhteeseen.
Ehkä on parempi unohtaa koko juttu. Joutuisit laskemaan rimaa oman tasoisiisi miehiin, jotka eivät sytyttäisi vähäänkään vertaa.
huom. miehet eivät halua edes panna säännöllisesti.
Rimaa olisi laskettava paljon.
Ja kun puhun rimasta, en tarkoita riman laskemista mm. miehen luotettavuuden, mukavuuden, uskollisuuden, ym suhteen. Noissa ei kannata laskea rimaa, etenkään kun on lapsia.
Tarkoitan seuraavia:
- ulkonäkö
- pituus
- raamikkuus
- matala ääni, maskuliiniset maneerit
- hurmaamistaidot
- ammatti ja raha
- sosiaalinen status
Etsit siis Batmania?
"Miksi on niin vaikea löytää pitkä, jykeväleukainen ja komea sinkkumies, joka haluaisi seurustella yli 30-vuotiaan äidin kanssa?"
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies haluasi tilanteeseen jossa on kolme käskyttäjää ja kahdelle niistä ei saa sanoa mitään kun ei ole heidän isä ja ei ole oikeutta sanoa mitään.
Ymmärrän kyllä naisten näkökulman kun onhan se mukavaa että saa työläisen auttamaan lasten kasvattamisessa ja elämisen maksamisessa
Olen itse isäpuolen roolissa, tosin vain yhdelle lapselle. Ja tuo ensimmäinen on kyllä täysin totta, on ilmeisesti ihan yleinen homma näissä suhteissa. Kaikki mitä sanon lapselle on väärin, mun pitäisi vain sietää loputtomasti kaikkia sen typeriä juttuja ja jankutuksia enkä saisi ikinä sanoa mitään poikkipuolista. Se vaatii todella pitkää pinnaa ja nykyään toiminkin monesti niin, että kun alkaa ärsyttämään liikaa niin poistun paikalta. Mutta sekin on lapsen äidin mielestä väärin. Olen yrittänyt alusta asti sanoa, että minä en siedä tiettyjä asioita, kuten jatkuvaa lääppimistä, halailua ja turhanpäiväistä hokemista, mutta aina se vaan alkaa uudestaan kun siitä on taas kerran puhuttu. Lapsi on huushollin pikku prinsessapäällikkö, joka tekee mitä haluaa. Äidin kasvatusmetodit ovat minulle todella hämäriä enkä suostu niitä allekirjoittamaan, joten en edes yritä komentaa lasta ja yritän vain olla puuttumatta heidän suhteeseensa niin hyvin kuin pystyn. Mutta minun mielestäni ihmiselle, myös lapselle, pitää voida sanoa jos tämän käytös ärsyttää. Ei tahallista ärsyttämistä tarvitse kenenkään sietää, mutta kun lapsen äiti ei voi ymmärtää että oma kultamussukka ärsyttää tahallaan.
Vierailija kirjoitti:
No täytyykö miesten sitten olla niin epäkiinnostavia? Minkä me naiset sille voimme, jos 95% miehistä on sellaisia, joiden kanssa ei pysty edes kuvittelemaan seksiä saati suhdetta? Emme me voi muuttaa miehiä mielenkiintoisemmiksi, miesten itsensä pitäisi tehdä se. Tai ei toki pakko ole, mutta älkööt he sitten valittako, kun naiset eivät kiinnostu.
Käsittääkseni ketjun aihe käsitteli naista, joka ei löydä miestä. Miksi et neuvo häntä muuttamaan itseänsä mielenkiintoisemmaksi?
Tohdin epäillä, miehiä on kuitenkin lähes puolet aikuisista ihmisistä
Eikö se jotain kerro, että sua ei itseäsi ole juurikaan kiinnostanut nämä herrat? Se, että ei ole kemiaa näkyy ja tuntuu. Joko sun pitää esittää (älä kysy miten, en tiedä, enkä tällaista harrasta) ihastuneesi ja viedä suhdetta eteenpäin tai jatkat sen seuraavan herra Oikean etsimistä. Kun on kemiaa, niin suhde alkaa ihan itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies haluasi tilanteeseen jossa on kolme käskyttäjää ja kahdelle niistä ei saa sanoa mitään kun ei ole heidän isä ja ei ole oikeutta sanoa mitään.
Ymmärrän kyllä naisten näkökulman kun onhan se mukavaa että saa työläisen auttamaan lasten kasvattamisessa ja elämisen maksamisessaOlen itse isäpuolen roolissa, tosin vain yhdelle lapselle. Ja tuo ensimmäinen on kyllä täysin totta, on ilmeisesti ihan yleinen homma näissä suhteissa. Kaikki mitä sanon lapselle on väärin, mun pitäisi vain sietää loputtomasti kaikkia sen typeriä juttuja ja jankutuksia enkä saisi ikinä sanoa mitään poikkipuolista. Se vaatii todella pitkää pinnaa ja nykyään toiminkin monesti niin, että kun alkaa ärsyttämään liikaa niin poistun paikalta. Mutta sekin on lapsen äidin mielestä väärin. Olen yrittänyt alusta asti sanoa, että minä en siedä tiettyjä asioita, kuten jatkuvaa lääppimistä, halailua ja turhanpäiväistä hokemista, mutta aina se vaan alkaa uudestaan kun siitä on taas kerran puhuttu. Lapsi on huushollin pikku prinsessapäällikkö, joka tekee mitä haluaa. Äidin kasvatusmetodit ovat minulle todella hämäriä enkä suostu niitä allekirjoittamaan, joten en edes yritä komentaa lasta ja yritän vain olla puuttumatta heidän suhteeseensa niin hyvin kuin pystyn. Mutta minun mielestäni ihmiselle, myös lapselle, pitää voida sanoa jos tämän käytös ärsyttää. Ei tahallista ärsyttämistä tarvitse kenenkään sietää, mutta kun lapsen äiti ei voi ymmärtää että oma kultamussukka ärsyttää tahallaan.
Eroa nyt hyvä mies. Eihän siinä ole mitään järkeä, että teillä on tuollainen perhedynamiikka. Enkä siis syytä lasta, äitiä tai sinua, vaan kokonaisuutta, joka ei toimi.
M53 kirjoitti:
Onko AP:lla tullut mieleen kokeilla muitakin deittisovelluksia kuin sitä "Tinderiä", jossa itsessäänkään tuskin kannattaa loputtomasti roikkua?
Ja lähesty miehiä elävässä elämässä:)
Ja niitä muita toimivia deittisovelluksia on mitkä? Ihan samat naamat löytyy vaikka Happypancakesta kuin Tinderistäkin. Usein täsmälleen samoilla kuvilla.
Onneksi maailma on kehittynyt, eikä miehen ole enää pakko ottaa naista sekoittamaan ja pilaamaan elämäänsä. On olemassa tiskikoneet, robotti-imurit ja astianpesukoneet, jotka päihittävät moninkertaisesti työn laadussa naisen. Ravintolasta saa ammattilaisen tekemää hyvää ruokaa, eikä tarvitse tyytyä surkean kokkautaitojen omaavan naisen räpellyksiin, jotka jäävät useimmiten syömättä. Saa hankkia just mieleisensä asunnon, sisustaa se just niinkuin haluaa, sama auton kanssa. Seksiäkin nykyisin saa niin helposti naisilta, eikä siitä tarvitse edes maksaa, niin kuka hullu vaihtaisi sinkkuuden jonkun kottaraisen takia muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Eroa nyt hyvä mies. Eihän siinä ole mitään järkeä, että teillä on tuollainen perhedynamiikka. Enkä siis syytä lasta, äitiä tai sinua, vaan kokonaisuutta, joka ei toimi.
Kävi sekin mielessä jossain vaiheessa, mutta rakastan kuitenkin lapsen äitiä. Ehkäpä tilanne muuttuu kun lapsi kasvaa, sitä tässä on odoteltu jo 3 vuotta mutta tuntuu että lapsen käytös menee vain lapsellisempaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaa nainen ja toisen miehen siittämät lapset vaivoiksi? Siinä yhtälössä mies on aina viimeisenä nokkimisjärjestyksessä mutta naisen agendalla ensimmäinen laskujen maksajana ja taakan kantajana. Helvetin huono diili miehelle.
Koska elämässä joutuu tekemään kompromisseja. Täytyy olla todella alemmuuskompleksinen, jos ajattelee kumppaninsa lapsia toisen miehen siittäminä ällötyksinä. Kaikki me ollaan jonkun siittämiä ja itse en ainakaan tällaisia mieti ihmisiä tavatessani.
No, itselläni ei tällaista ongelmaa ole, mutta silti en miestä löydä. Varmaan johtuu siitä, että on muutama kilo ylimääräistä. Olisi kiva löytää kumppani, mutta tällainen syy voi olla näköjään totaalinen este, vaikka muuten mielestäni olisin ihan ihannekumppani. Ei sille sitten mitään voi. Myös todella ylipainoiset ja omanikäiset miehet vaan etsivät jotain täydellistä, nuorta ja hoikkaa naista. Näin ne vuodet vierivät ja kaikki kärsivät yksinöisyydestä, kun ei mihinkään kompromisseihin ole halua.
Vuodet vierivät mutta et voi laihduttaa niitä "muutamaa ylimääräistä kiloa"? Vai oliko niitä sittenkin muutama kymmenen?
Itsellä treffeille loppuu tuossa vaiheessa siihen kun nainen alkaa vaatimaan mieheltä antamatta mitää takasin. Takasin antamisella tarkoitan arvostusta ja kunnioitusta joka hukkuu kun aletaan vaatimaan alaisilta asioita
Mutta sun lapset pitäisi mahtua? Sorry, mut tuon ikäinen mies on jo pilattu muumio. Ole onnellinen, jos saat edes rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi maailma on kehittynyt, eikä miehen ole enää pakko ottaa naista sekoittamaan ja pilaamaan elämäänsä. On olemassa tiskikoneet, robotti-imurit ja astianpesukoneet, jotka päihittävät moninkertaisesti työn laadussa naisen. Ravintolasta saa ammattilaisen tekemää hyvää ruokaa, eikä tarvitse tyytyä surkean kokkautaitojen omaavan naisen räpellyksiin, jotka jäävät useimmiten syömättä. Saa hankkia just mieleisensä asunnon, sisustaa se just niinkuin haluaa, sama auton kanssa. Seksiäkin nykyisin saa niin helposti naisilta, eikä siitä tarvitse edes maksaa, niin kuka hullu vaihtaisi sinkkuuden jonkun kottaraisen takia muuhun.
Jos kumppanin haluaa vain kodinkoneeksi ja seksin mahdollistajaksi niin varmasti on kaikille paras ratkaisu olla ilman. Kuitenkin on vielä ihmisiä, jotka haluavat kumppanin jakamaan elämää kanssaan. Iloja ja suruja. Saattavat jopa rakastua. Kovin monelle sellainen taitaa olla ihan utopiaa nykyään?
Juuri näin, tämä aiemmin täällä esiintynyt graafi viittaa samaan:
https://i.imgur.com/L9Vu4Zo.png