Pitkän ja säntillisen uurastuksen jälkeen olen saavuttanut unelmavartaloni!
Paino tippunut 65 kilosta 52. Olen kiinteytynyt. Maha litteä, sikspäkki erottuu juuri sopivasti. Pylly lihaksikas ja pyöreä. Se joka väittää, ettei unelmavartalon jahtaaminen ja saavuttaminen tuo onnea, on kyllä aivan väärässä. Olen onnellisempi ja hyvinvoivampi kuin aikoihin :)
Ja kirsikkana kakun päällä: rasva ei ole lähtenyt rinnoista! Minulla on aina ollut suhteellisen pienet rinnat, noin B-kuppi, mutta nyt ne sopivat kauniisti muutenkin siroon vartalooni. Pelkäsin että ne kutistuvat olemattomiin.
Oli pakko tulla kertomaan! :)
Kommentit (155)
Kateelliset akat ne täällä huutelee että liian laiha :D näin miehen näkökulmasta kuulostaa aika täydelliseltä painolta ;) turha sitä indeksiä on plösöjen katsella että "jesh itse olen 24.8 ja normaali, tuo 18.jotakin on anorektikko!"
Kun etenkin urheilullinen kroppa tekee terveeksi ja kauniiksi vaikka ei olekkaan painoa yli 60kg. Parempi 52kg timmi kuin 60kg laihaläski joka ei jaksa edes kiloa nostaa.
Olen suunnilleen samoissa mitoissa kuin sinä ap, ja saan myös jatkuvasti ihmisiltä selittelyjä: "kyllähän minäkin muuten mutta nuin hirveä nälkä/en halua luopua herkuista." Tämä on vähän hassua kun en mitenkään odota kenenkään selittelevän minulle mitään. Lisäksi syön itseni aina kylläiseksi, en ole kasvissyöjä tai puputa pelkkää salaattia, ja syön suklaata joka viikko...ihmiset ovat erilaisia. Ei se että on todella hoikka ja kiinteä tarkoita sitä että olisi koko ajan nälkäkuurilla. Jos on tottunut syömään paljon, niin tietenkin keho vaatii aluksi samaa ja nälkä kestää ehkä viikon kaksi. Oikeasti ihan jatkuva nälkä on merkki liian vähästä proteiinin ja rasvan saannista.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:59"]
Miten teit sen? Salilla? Kauanko meni? Kun löytäis itekin sen itsekurin jostain.
[/quote]
Muutin ruokavaliotani käytännössä kokonaan. En käy salilla, mutta urheilen joukkuelajini parissa noin 3-6 kertaa viikossa.
[/quote]
Mikä joukkuelaji on kyseessä? Jospa itekin...salitreenit kun ei vain jaksa kiinnostaa vaikka olen yrittänyt ajoittain.
Tylsää yksinäistä puurtamista.
[/quote]
Joo, muakaan ei oo sali koskaan sytyttänyt. Pelaan siis jalkapalloa. Pelasin nuorempana hyvin tosissaan, lopetin loukkaantumisen vuoksi ja löysin lajin uudestaan harrastepiireistä. Treenan eri kokoonpanojen kanssa erilaisella temmolla ja intensiteetillä välillä todella kuusikin kertaa viikossa - ja silloin kun en treenaa, käytän koiraa lenkillä. Jalkapallo on hyvää urheilua myös luustolle ;)
Laihtunut muttei tisseistä, luonnonoikku.
Mun mielestä kuulostaa oudolta tuo että on lihaksikas 169/52 eli lihaksikas laiha. Tarkoitan siis että itse kun aloin käymään salilla ja lisäsin liikuntaa, niin paino nousi.
Nyt olen ollut reilun kuukauden kipeä ja en ole päässyt salille ja on tullut herkuteltua. Yllätys: Vaaka näyttää 2 kg vähemmän vaikka olo läski.
Mä oon 170 cm ja 54kg ja urheilen 3viikkoon muttasinti pömppö maha joten toi on varmasti hyvä jos oot kevytrakenteinen kuten minä!:)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:26"]
Laihtunut muttei tisseistä, luonnonoikku.
[/quote]
En ois sinuna ap:lle liian kateellinen, eihän b-kupin rintoja voi juuri rinnoiksi sanoa...
Ok ja miten tämä sinun unelmakroppasi auttaa ketään muuta kuin sinua itseäsi? emt ne ihmiset jotka käyttävät aikansa ja energiansa yhteisen hyvän edistämiseen ja saavuttavat oikeasti jotain hyödyllistä ansaitsevat kunnioitusta. Nyky-yhteiskunnassa pinnallisuus ja itsekkyys kukoistaa...
Miks hitossa kukaan haluaisi olla noin laiha?!? Ei miehetkään tykkää.
Upeaa ap! Mä olen haaveillut myös unelmavartalosta ja olenkin jo pidemmän aikaa kuntoillut. Enää pitäisi saada ruokailut kuntoon. Rakastan kaikkea lihottavaa eikä terveelliset ruuat tuo nautintoa.
BMI on niin suuntaanäyttävä, että sitä on ihan turha kytätä.
Itselläni 169 pituutta ja normipaino siinä 56 kg. Treenaamalla ja dieettaamalla olen ollut 52 ja kyllä oli tosi timmi olo ja miehet oli ihan hulluna. Sittemmin oon repsahtanut välillä jopa kuuteenkymmeneen ja kyllä siinä on jo reidessä löllöä ja jenkkakahvaa vyötäröllä. Ihan vain sille, joka sanoi, että 65 olisi sopiva paino... Mutta hienoa Ap, tiedän fiiliksen!
Useat miehet ovat kyllä ihan hulluna hoikkiin naisiin, vaikka toki löytyy muitakin. Mutta turha yleistää, että miehet ei tykkäis! Olen ollut molempia ja mitä hoikempi, sitä enemmän olen huomiota saanut.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:38"]
Miks hitossa kukaan haluaisi olla noin laiha?!? Ei miehetkään tykkää.
[/quote]
Mun mies tykkää. Mitä väliä muilla?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:46"]
Useat miehet ovat kyllä ihan hulluna hoikkiin naisiin, vaikka toki löytyy muitakin. Mutta turha yleistää, että miehet ei tykkäis! Olen ollut molempia ja mitä hoikempi, sitä enemmän olen huomiota saanut.
[/quote]
Tämä. Miksi se on muodokkaimmille naisille niin kova pala, että myös hoikilla ja timmeillä on säpinää?
Mitä joukkuelajia harrastamalla saa vatsan sixpack -kuntoon...?
Minä taas en pitänyt itsestäni yhtään, kun mittani olivat 170cm/63kg. Olin mielestäni liian laiha. Tahdon vain sanoa, että makuja on monia, samoin olotiloja.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:06"]
Oletkohan selvillä painoindeksistäsi? Ei kuulosta kyllä hyvältä 169 cm ja 52 kg
[/quote]
Nyt kateelliset löröt turpa kiinni.