Pitkän ja säntillisen uurastuksen jälkeen olen saavuttanut unelmavartaloni!
Paino tippunut 65 kilosta 52. Olen kiinteytynyt. Maha litteä, sikspäkki erottuu juuri sopivasti. Pylly lihaksikas ja pyöreä. Se joka väittää, ettei unelmavartalon jahtaaminen ja saavuttaminen tuo onnea, on kyllä aivan väärässä. Olen onnellisempi ja hyvinvoivampi kuin aikoihin :)
Ja kirsikkana kakun päällä: rasva ei ole lähtenyt rinnoista! Minulla on aina ollut suhteellisen pienet rinnat, noin B-kuppi, mutta nyt ne sopivat kauniisti muutenkin siroon vartalooni. Pelkäsin että ne kutistuvat olemattomiin.
Oli pakko tulla kertomaan! :)
Kommentit (155)
Kirjottaja 133 jatkaa että millä oikeudella sanotte tyhmäksi ihmistä, joka välittää hyvinvoinnistaan? Siellä ylipainoiset mammat naureskelevat, etteivät luopuisi läskeistään (anteeksi siis kurveista). Eikö ole tyhmää elää välittämättä terveydestä, hyvinvoinnista ja elintasosairauksista? Mulla hattu nousee jokaiselle, joka kovalla työllä on hankkinu kropan, jossa itse viihtyy ja jossa on hyvä olla. Lähdempå itse lenkille että oon taas omaa unelmakroppaa lähempänä! Sieltä se hiljalleen tulee!!
Mäkin pysyttelin pitkään mitoissa 47/163, multa vaan lähti tukka päästä vuodessa ja jäi menkat pois. Sittemmin olen nostanut painoa 51 kiloon ja nyt ei noita ongelmia ole, hiukset on uusiutunut muutamassa vuodessa. Viikolla on tiukempi ruokavalio, viikonloppusin herkuttelua kohtuudella, ja liikuntaa melkein jokapäivä.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:16"]
Kirjottaja 133 jatkaa että millä oikeudella sanotte tyhmäksi ihmistä, joka välittää hyvinvoinnistaan? Siellä ylipainoiset mammat naureskelevat, etteivät luopuisi läskeistään (anteeksi siis kurveista). Eikö ole tyhmää elää välittämättä terveydestä, hyvinvoinnista ja elintasosairauksista? Mulla hattu nousee jokaiselle, joka kovalla työllä on hankkinu kropan, jossa itse viihtyy ja jossa on hyvä olla. Lähdempå itse lenkille että oon taas omaa unelmakroppaa lähempänä! Sieltä se hiljalleen tulee!!
[/quote]
No ei kaikki halua olla mitään luurankoja. Se että sinä ja ap haluatte, ei tarkoita, että se on tervettä.
Ihmiset on tosiaankin erilaisia. Oon itsekin 169 cm ja mulle se sopiva paino on noin 58 kg. Sitä hoikempana tuntuu olo heikolta ja masentuneelta ja ruoka pyörii jatkuvasti mielessä.
Ahkera liikkuminenkaan ei oo koskaan tuonut mulle hyvää oloa, vaan väsyttää ja kasvattaa nälkää. Pahimmillaan aiheuttaa jomottavan päänsäryn.
Onneks näin ikääntyessä (27 v. lasissa) se ulkonäön merkitys vähenee jatkuvasti ja tulee tietoisemmaksi elämän rajallisuudesta, joten voi syödä ja nauttia elämästä hyvällä omallatunnolla. Samalla täydellisyyden tavoittelu tuntuu itsestäni nykyisin täysin turhalta.
Mutta kukin taplatkoon tavallaan :)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:16"]
[/quote]
No ei kaikki halua olla mitään luurankoja. Se että sinä ja ap haluatte, ei tarkoita, että se on tervettä.
[/quote]
Timmi ja hoikka vartalo on kaukana luurangosta. Mutta kai jos silmät turtuu omaan pyöreään pullakroppaan niin alkaa normaali ja timmi vartalo näyttämään luurangolta.
Miehet sattuu pitämään niistä "luurangoista", joilla on timmi litteä maha ja pyöreä pylly.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:40"]
[/quote]
Timmi ja hoikka vartalo on kaukana luurangosta. Mutta kai jos silmät turtuu omaan pyöreään pullakroppaan niin alkaa normaali ja timmi vartalo näyttämään luurangolta.
Miehet sattuu pitämään niistä "luurangoista", joilla on timmi litteä maha ja pyöreä pylly.
[/quote]
No ainakin mun mies yökkäilee tollasille anorektikoille. Pitää olla mistä puristaa, leidit ;)
Oho, en ollut huomannutkaan näitä viimeisimpiä kommentteja enää!
Siitäkin huolimatta, että minua on täällä nyt kutsuttu sairaaksi, anorektiseksi, rumaksi, epäseksikkääksi ja ties miksi, toistan vielä kerran, etten ole koskaan ollut näin hyvinvoiva ja tyytyväinen kehooni. Saan myö muilta hurjasti positiivista huomiota ja ennen kaikkea mieheni ihailee vartaloani entistä enemmän.
Ajatuskin siitä, että tämä olisi jotenkin sairasta ihan naurattaa. Koska epäilyttävästä onnelta tämä minusta tuntuu. :)
ap
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:52"]
[/quote]
[/quote]
No ainakin mun mies yökkäilee tollasille anorektikoille. Pitää olla mistä puristaa, leidit ;)
[/quote]
Muut edellä puhuvat miehistä. Sinulla on chubby chaser http://www.urbandictionary.com/define.php?term=chubby+chaser
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:52"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mulla on pyöreä treenattu perse ja tissit, mies puristaa niistä. Mistä vielä pitäisi sun mielestäsi puristaa? Jenkkakahvoista? Löysästä mahasta?
Mun yli 10 vuotta salilla treenannut lihaksikas mieheni yökkäilee tollasille löysille ja pulleille naisille. Miksi mun siis pitäisi miellyttää sun miestäsi? Eikös sun kannattaisi olla _iloinen_, että olemme miehesi makuun liian timmikroppaisia? Miksi siis valitat?
Anna muiden olla sen näköisiä kuin haluaa, ei meitä kiinnosta sinun miehesi mielipide.
Ai vitsi, seuraavaks kun vielä pääsisit viel yliopistoon! T. Hoikka jolle se on normi, ei saavutus
Ai niin ha siis miehet tykkäävät, eiks tää ollu itseä varyen?;) itse olen aina viehättynyt enemmän älystä, mutta jos on lusikalla annettu... Suunnistajat, maratoonarit, ampumahiihtäjät = älykköjä, joilla esim. km koulutus. Fatness, pumppaa pumppaa ym. Ammattilaiset = elämän kova koulu, järkkäri, baarityöläimen, ilmapallojen jakelija... Hu hu, elämä pyörii sen ympärillä nitä miehet tykkää katsoa, ei esim oman uran??? :D in kyllä syystäkin juyri maineensa tuolla porukalla, kyllähän sen jo vaatteistakin näkee...
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:12"]
Ai niin ha siis miehet tykkäävät, eiks tää ollu itseä varyen?;) itse olen aina viehättynyt enemmän älystä, mutta jos on lusikalla annettu... Suunnistajat, maratoonarit, ampumahiihtäjät = älykköjä, joilla esim. km koulutus. Fatness, pumppaa pumppaa ym. Ammattilaiset = elämän kova koulu, järkkäri, baarityöläimen, ilmapallojen jakelija... Hu hu, elämä pyörii sen ympärillä nitä miehet tykkää katsoa, ei esim oman uran??? :D in kyllä syystäkin juyri maineensa tuolla porukalla, kyllähän sen jo vaatteistakin näkee...
[/quote]
Sinä vaikutatkin hyvin älykkäältä ja akateemiselta kun katsoo tuota kirjoitustyyliä. Hymiöitä, kysymysmerkkien raiskausta, lukuisia kirjoitusvirheitä...
Kuka täällä on sanonut treenaavansa miehiä varten? Ei ainakaan ap. Taidat ihan itse ajatella, että miehet tykkää kun vedät tyhjästä ko. päätelmiä.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:12"]
[/quote]
Kenellä sä puhut, oon ihan hämmentynyt?
AP
En ole lukenut koko ketjua, mutta niin pisti silmään kommentti, että olet alipainoinen. Ihan oikeasti, paino ei kerro yhtään mitään. Olen 160cm ja 60kg ja olen pullukka. Rasvaprosentti on 30 mikä on tosi paljo mut lihastaki on. Janni Hussi painaa saman verran. Mammat varmasti sanovat Hussia alipainoiseksi ja mua pullukaks vaikka painoa on (huom Hussin offpaino) saman verra!!