Pitkän ja säntillisen uurastuksen jälkeen olen saavuttanut unelmavartaloni!
Paino tippunut 65 kilosta 52. Olen kiinteytynyt. Maha litteä, sikspäkki erottuu juuri sopivasti. Pylly lihaksikas ja pyöreä. Se joka väittää, ettei unelmavartalon jahtaaminen ja saavuttaminen tuo onnea, on kyllä aivan väärässä. Olen onnellisempi ja hyvinvoivampi kuin aikoihin :)
Ja kirsikkana kakun päällä: rasva ei ole lähtenyt rinnoista! Minulla on aina ollut suhteellisen pienet rinnat, noin B-kuppi, mutta nyt ne sopivat kauniisti muutenkin siroon vartalooni. Pelkäsin että ne kutistuvat olemattomiin.
Oli pakko tulla kertomaan! :)
Kommentit (155)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:26"]Laihtunut muttei tisseistä, luonnonoikku.
[/quote]
Ap mainitsikin tissien koon pysyneen samana, joten hän ei siis alunperinkään kerännyt paljon rasvaa rintoihin. Eihän kiinteissä rinnoissa ole paljon mitään mistä laihtua...ap:n painossa on kuitenkin vielä noin 10 kg rasvaa joten eivät tissit katoa
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:26"]
Miten treenaat vatsalihaksia ap?
[/quote]
Mulla on tiettyjä sarjoja, joita teen. Ihan vaan oman vartalon painolla. Esim.:
1 minuutin peruslankku, josta suora vaihto
1 minuutin kylkilankku kummallakin kyljellä, josta suora vaihto
30sec lankku käsille nousten, josta suora vaihto
30sec lankku jalkoja nostamalla.
Pikku breikki.
20 linkkaria, 50 vatsarutistusta, 30 sivuvatsaa, tämä setti x 3.
Joskus vielä lopuksi vedän lankkumaksimeita, jotka on sitten yhtä tärinää :) Oon miettinyt liikkeiden tehostamista painoilla, mutta jotenkin tää tuntuu hyvälle.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:18"]
Onnea paljon, Ap! Tiedän kyllä, kuinka vaikeaa laihduttaminen on ja, että motivaatiota ja itsekuria tarvitaan rutosti. Minä en ole vielä onnistunut saavuttamaan tavoitepainoani, mitat on nyt 160/63 ja pitäisi pudottaa n. 20kg. Aargh!! Käy kateeksi teitä, jotka olette tavoitteessanne onnistuneet! T. Tyttö 19v
[/quote]
Voi kultaseni, tiedäthän että tavoite on ihan hurja ja epärealistinen? Älä missään nimessä laihduta noin paljoa!
[/quote]
Kolme vuotta sitten painoin 49 kiloa ja silti  näytin pyöreältä. Uskon, että juuri tuo vähän alta 45kg olisi juuri passeli minulle, olenhan aika lyhytkin
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:18"]
Onnea paljon, Ap! Tiedän kyllä, kuinka vaikeaa laihduttaminen on ja, että motivaatiota ja itsekuria tarvitaan rutosti. Minä en ole vielä onnistunut saavuttamaan tavoitepainoani, mitat on nyt 160/63 ja pitäisi pudottaa n. 20kg. Aargh!! Käy kateeksi teitä, jotka olette tavoitteessanne onnistuneet! T. Tyttö 19v
[/quote]
Voi kultaseni, tiedäthän että tavoite on ihan hurja ja epärealistinen? Älä missään nimessä laihduta noin paljoa!
[/quote]
Kolme vuotta sitten painoin 49 kiloa ja silti  näytin pyöreältä. Uskon, että juuri tuo vähän alta 45kg olisi juuri passeli minulle, olenhan aika lyhytkin
[/quote]
58 ja 66 on siis sama
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:18"] Onnea paljon, Ap! Tiedän kyllä, kuinka vaikeaa laihduttaminen on ja, että motivaatiota ja itsekuria tarvitaan rutosti. Minä en ole vielä onnistunut saavuttamaan tavoitepainoani, mitat on nyt 160/63 ja pitäisi pudottaa n. 20kg. Aargh!! Käy kateeksi teitä, jotka olette tavoitteessanne onnistuneet! T. Tyttö 19v [/quote] Voi kultaseni, tiedäthän että tavoite on ihan hurja ja epärealistinen? Älä missään nimessä laihduta noin paljoa! [/quote] Kolme vuotta sitten painoin 49 kiloa ja silti näytin pyöreältä. Uskon, että juuri tuo vähän alta 45kg olisi juuri passeli minulle, olenhan aika lyhytkin
[/quote]
Mitäpä jos olet taipuvainen pieneen pyöreyteen?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:44"]
Itselläni 169 pituutta ja normipaino siinä 56 kg. Treenaamalla ja dieettaamalla olen ollut 52 ja kyllä oli tosi timmi olo ja miehet oli ihan hulluna. Sittemmin oon repsahtanut välillä jopa kuuteenkymmeneen ja kyllä siinä on jo reidessä löllöä ja jenkkakahvaa vyötäröllä. Ihan vain sille, joka sanoi, että 65 olisi sopiva paino... Mutta hienoa Ap, tiedän fiiliksen!
[/quote]
Onko tämä oikeasti totta? Saako hoikempana miehiltä enemmän huomiota? Aina kuulee sitä kurvikkaat naiset on miesten mieleen -luukutusta.
[/quote]
No tietenkin. Oletko huomannut, että valtaosa maailmankuuluista kaunottarista on pieniä ja kiinteitä? Ajattele vaikka missejä, Rihannaa, Eva Longoriaa, Beyoncea. Ei paljon jenkkakahvat hylly. Kurvikkuus näyttää toki kauniilta käsitellyissä kuvissa mutta esim xl-mallit rannalla ei ole kovin kaunis näky.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:03"]
Saisiko ohjeen tuliseen kasvissosekeityoon?
[/quote]
Saisi! Näitähän on useita, jaan tämänpäiväisen :)
Kilo porkkanoita, tsuibaloi.
3 pientä punasipulia, tsuibaloi.
Oman maun mukaan valkosipulinkynsiä, tsuibaloi.
1 pieni chili.
Keitä kattilassa 20min kasvisliemikuution ja mausteiden (inkivääri, curry, yrttejä, mitä ikinä haluatkaan, pippuria, suolaa) kanssa.
Soseuta sauvasekoittimella. Lisää joukkoon 2dl kevytkermaa.
Kyllä maistuu ainakin minulle ja miehelle! :)
[/quote]
Kuolisin nälkään tuolla ruualla, lisäisin vähintään purkin raejuustoa. T. 165/55
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:26"]Sikspäkki naisella on kyllä totaalinen turn-off
[/quote]
Ei minusta
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:35"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:03"] Saisiko ohjeen tuliseen kasvissosekeityoon? [/quote] Saisi! Näitähän on useita, jaan tämänpäiväisen :) Kilo porkkanoita, tsuibaloi. 3 pientä punasipulia, tsuibaloi. Oman maun mukaan valkosipulinkynsiä, tsuibaloi. 1 pieni chili. Keitä kattilassa 20min kasvisliemikuution ja mausteiden (inkivääri, curry, yrttejä, mitä ikinä haluatkaan, pippuria, suolaa) kanssa. Soseuta sauvasekoittimella. Lisää joukkoon 2dl kevytkermaa. Kyllä maistuu ainakin minulle ja miehelle! :) [/quote] Kuolisin nälkään tuolla ruualla, lisäisin vähintään purkin raejuustoa. T. 165/55
[/quote]
Tää olisikin vain kevyt lounas. Ja tosiaan, syön tätä ISON määrän :) Kyllä kevyellä kasvisruoallakin täyttyy, jos vaan oikeesti syö. Mutta ei varmasti raejuusto ois huono lisä.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:18"] Onnea paljon, Ap! Tiedän kyllä, kuinka vaikeaa laihduttaminen on ja, että motivaatiota ja itsekuria tarvitaan rutosti. Minä en ole vielä onnistunut saavuttamaan tavoitepainoani, mitat on nyt 160/63 ja pitäisi pudottaa n. 20kg. Aargh!! Käy kateeksi teitä, jotka olette tavoitteessanne onnistuneet! T. Tyttö 19v [/quote] Voi kultaseni, tiedäthän että tavoite on ihan hurja ja epärealistinen? Älä missään nimessä laihduta noin paljoa! [/quote] Kolme vuotta sitten painoin 49 kiloa ja silti näytin pyöreältä. Uskon, että juuri tuo vähän alta 45kg olisi juuri passeli minulle, olenhan aika lyhytkin
[/quote]
Mitäpä jos olet taipuvainen pieneen pyöreyteen?
[/quote]
Tai anoreksiaan (näkee itsensä lihavampana kuin on). Ehkä tyttö 19v:n kannattaisi painonsa sijaan keskittyä pitämään mielenterveytensä kunnossa...
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:36"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:26"]Sikspäkki naisella on kyllä totaalinen turn-off [/quote] Ei minusta
[/quote]
Joo ei todellakaan. Jokaisella tyttöystävällä ollut. Todella kuumaa kun on nainen kunnossa.
Oi, kuulostaapa hyvältä tuo kasvissosekeitto! Montako annosta tuolla ohjeella suunnilleen tulee?
Ja onko sulla jakaa vielä jotain muita hyviä ohjeita tai tuosta samasta jotain muunnoksia, että mihin voisi vaikka porkkanan vaihtaa jonain päivänä.
Naiset on kyllä huvittavan kateellisia toisilleen varsinkin hoikille ja itseään kauniimmille. Oma naiseni 168cm pitkä ja tavatessamme painoi 50kg, ja kyllä oli kuuma kroppa! Nykyään painaa n.60kg, ei nyt mikään läski, mutta hoikempana oli paljon parempi. Yllättäen tuos 60kg painossa on makkaraa mahalla ja peräpuoli lievästi selluliittinen. Silti kauniimpi kuin 70% suomalaisiata naisista ja varmaan kauniimpi kuin 90% omasta ikäluokastaan eli n.30-vuotiaista, et en valita. Kunhan saon vaan, että timmi ja hoikka kroppa tekee naisesta kuuman varsinkin jos on pitkät sääret ja muutenkin vetävän näköinen. Jos naama on kuin virtahevolla ja persjalkainen nin ei siinä timmi kroppa paljon pelasta. ja nyt possut, pääsette alapeukuttamaan! ;)
Onnea, Ap! Perässä tullaan; kevääseen menessä olisi yritys päästä tavoitepainoon. Alun tuskallisen karkinhimon jälkeen ongelmia ei ole esiintynyt ja kroppa on hyvää vauhtia muokkautumassa uuteen uskoon. Joulu kyllä vähän pelottaa, koska pelkään, että repsahdan taas. No, kuitenkin: tsemppiä kaikille tavoitteensa kanssa hikoileville, oli tavoite mikä hyvänsä.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:58"]
Naiset on kyllä huvittavan kateellisia toisilleen varsinkin hoikille ja itseään kauniimmille. Oma naiseni 168cm pitkä ja tavatessamme painoi 50kg, ja kyllä oli kuuma kroppa! Nykyään painaa n.60kg, ei nyt mikään läski, mutta hoikempana oli paljon parempi. Yllättäen tuos 60kg painossa on makkaraa mahalla ja peräpuoli lievästi selluliittinen. Silti kauniimpi kuin 70% suomalaisiata naisista ja varmaan kauniimpi kuin 90% omasta ikäluokastaan eli n.30-vuotiaista, et en valita. Kunhan saon vaan, että timmi ja hoikka kroppa tekee naisesta kuuman varsinkin jos on pitkät sääret ja muutenkin vetävän näköinen. Jos naama on kuin virtahevolla ja persjalkainen nin ei siinä timmi kroppa paljon pelasta. ja nyt possut, pääsette alapeukuttamaan! ;)
[/quote]
Sinullapa on kaunis tapa puhua naisestasi, hän on varmasti kanssasi onnellinen. Ai niin, mutta taitaa mennä vaihtoon kohta...
Mua jotenkin naurattaa aina nää "pitkän uurastuksen" ja "hurjaa tahdonvoimaa vaatineet" ponnistukset. Laihduttaminenhan on helpointa ikinä. Syöt vaan vähemmän, piste. Ei mitään temppuja. Mikä on vaikeampaa? Pysyä siinä painossa kun stressi iskee/kerryttää lihasta. Sikspäkin näkyminen ei kerro lihaksista mitään, ainoastaan rasvaprosentista, niinkuin luulis kaikkien jo nykyään tietävän.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:58"]
[/quote]
Sinullapa on kaunis tapa puhua naisestasi, hän on varmasti kanssasi onnellinen. Ai niin, mutta taitaa mennä vaihtoon kohta...
[/quote]
ei ole menossa vaihtoon! Ja mitä ihmettä?? Juurihan sanoin, että naiseni on todella kaunis. Lue uudestaan ajatuksella. Pointti oli siinä, että hoikempana näytti vielä paremmalta. Ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa, eikä muutenkaan tärkeintä. Luonne ja persoona ratkaisevat enemmän.'
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:53"]
Oi, kuulostaapa hyvältä tuo kasvissosekeitto! Montako annosta tuolla ohjeella suunnilleen tulee? Ja onko sulla jakaa vielä jotain muita hyviä ohjeita tai tuosta samasta jotain muunnoksia, että mihin voisi vaikka porkkanan vaihtaa jonain päivänä.
[/quote]
Hmm mitäköhän mä nyt sanoisin... ehkä kahden päivän lounaat mulle ja miehelle? En valitettavasti osaa tarkemmin sanoa, syödään tätä tosiaan aika annoksia ja kaloreita laskematta. :) Toinen mun lemppareista on mausteinen kukkakaalikeitto:
1-2rkl voita
puoli kilo kukkakaalia
2 valkosipulinkynttä
1-2tl tuoretta raastettua inkivääriä
juustokuminaa, kurkumaa, kardemummaa
kanelia
chiliä
rouhittua mustapippuria.
6-7dl vettä
kasvisliemikuutio, kermaa
1. Pilko sipuli ja kukkakaali, kuulota sipuli
2. lisää vesi, mausteet, liemikuutio, kukkakaali, ketiä 20-30min
3. soseutus, kerma ja kuumenna uudestaan :)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 00:01"]
Onnea, Ap! Perässä tullaan; kevääseen menessä olisi yritys päästä tavoitepainoon. Alun tuskallisen karkinhimon jälkeen ongelmia ei ole esiintynyt ja kroppa on hyvää vauhtia muokkautumassa uuteen uskoon. Joulu kyllä vähän pelottaa, koska pelkään, että repsahdan taas. No, kuitenkin: tsemppiä kaikille tavoitteensa kanssa hikoileville, oli tavoite mikä hyvänsä.
[/quote]
Sama täällä! Monta kertaa olen yrittänyt, ja tällä kertaa en luovuta vaan menen täysillä loppuun asti. Kesäkuntoon 2015! Kunhan vaan tästä joulusta selviäsi hengissä...
Onnea sinulle hienosta saavutuksesta! :)
Itse kanssa tein elämäntaparemontin tämän vuoden alussa ja pudotin yhteensä 8 kiloa. Normaalipainoinen olen aina ollut, mutta haaveilin nimenomaan siitä kiinteytymisestä ja lihasmassan kasvattamisesta. Minä en kuitenkaan saanut laihduttamalla hyvää fiilistä kropastani; pikemminkin tuntui kuin peilistä olisi vilkuillut takaisin aivan vieras ihminen. Olin niin tottunut hieman pehmeämpään olemukseeni, että hyvin litteäksi treenattu vatsa yms. tuntuivat oudoilta. Nyt olen "oppinut olemaan" myös tässä uudessa ulkomuodossani, koska itse elämäntapamuutos toi tosi hyvän olon liikunnan ja kunnollisen syömisen myötä, se uusi vartalo vaan näytti (ja näyttää hieman edelleenkin) vieraalta.